Статті про просування сайтів

Зі світу по запиту — статистика Google

Наше майбутнє визначається нашим минулим. Можливо, не повною мірою, але ніхто не буде заперечувати існування такого зв'язку. Щоби спрогнозувати тенденції розвитку пошукових систем і передбачити появу можливих нових пріоритетів потрібно знати, що відбувалося у насиченому 2009 році. Мабуть, саме для цього Google оприлюднив свою статистику. :) Ну а ми, в свою чергу, з радістю доносимо її до вас.

2010 - нас попереджали

Із наближенням Нового Року різко зростає кількість різноманітних гороскопів, прогнозів та передбачень. Більшість з них якщо й читається, то лише один раз і в кінці наступного року мало хто згадає що саме було у тих прогнозах. Така от невесела доля передбачень. Компанія Last Exit спробувала спрогнозувати тенденції онлайнового маркетингу у 2010 році. Ну що ж — в кінці наступного року пропонуємо повернутися до цієї статті і перевірити наскільки справжні Нострадамуси працюють у цій компанії.

Рунет - а що всередині?

Наша компанія не обмежується просуванням сайтів лише в Україні. Серед наших клієнтів є й багато іноземних організацій — з США, Росії, Німеччини. У кожній країні ринок пошукових систем специфічний і саме тому методи просування сайтів мають свої нюанси та особливості в залежності від регіону. Нижче наводимо дослідження контенту рунету станом на осінь 2009 року, яке проводив лідер ринку російського пошуку Яндекс.

Просування сайту vs контекстна реклама: давайте жити дружно!

Часто наші клієнти запитують у нас — яку перевагу дає просування сайта над контекстною рекламою? Або потенційні клієнти на пропозицію оптимізувати їхній сайт наводять такий аргумент — а ми замовляємо контекстну рекламу, нам оптимізація не потрібна. Що ж — кожен має право на власну думку. Безумовно, оптимізація має свої плюси та мінуси, так як і контекстна реклама. Але так як одним із принципів нашої компанії є відкритість, то ми з радістю наводимо Вам переваги як просування сайтів, так і переваги контекстної реклами. Намотуйте на вус! :)

Один у полі не воїн

На ринку SEO-оптимізації склалася ситуація, коли оптимізатори-самостійники напряму конкурують з рекламними агентствами та студіями-розробниками. Така ситуація змогла виникнути тільки у зв’язку із специфічністю цієї діяльності та сфери її походження (адже інтернет стирає кордони та зменшує відстані).

Інноваційні маркетингові інструменти

З набуттям чинності Закону України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу» перед виробниками міцного алкоголю постала необхідність пошуку альтернативних видів реклами. Адже з 1 січня поточного року вступила заборона подачі у телепередачах будь-якої інформації рекламного характеру у вигляді дикторського тексту або звукового супроводу про спонсора — виробника алкогольних напоїв, називати його ім’я (назву) або подавати знак товарів і послуг спонсора.

Топ-5 нісенітниць

Багато SEO-студій роблять свої комерційні пропозиції так, щоб вони виглядали для клієнта максимально зрозумілими та простими на перший погляд, втрачаючи цілісність та достовірність інформації. Ми вирішили написати даний огляд у вигляді витримок з текстів інших українських SEO-студій, які нам висилали наші клієнти, приводячи в приклад. Мета даного документа — донести достовірну інформацію до адресата і не плутати його відмінностями наших викладень і неякісною інформацією конкурентів. Щиро сподіваємося, що даний документ ніяк не образить наших конкурентів, а доведе їм факт необхідності надавати перевірену і однозначну інформацію. Таким чином, ми беремо на себе функцію обізнаного журналіста, аналізуючи близько 10 комерційних пропозицій.

Наши особенности

  • Мы чётко фокусируемся на предоставлении услуг в сфере SEO и PPC, чтобы стать лучшими в мире в умении добиваться результата от этих инструментов интернет-маркетинга
  • Мы предлагаем уникальные продукты на рынке — [SEO 2.0] и [PPC 2.0]
  • Мы ориентированы показать положительную отдачу от вложенных средств в SEO и PPC
  • Более 1000 проектов доверили нам свои сайты
  • Netpeak стремится стать ведущим международным агентством на мировой арене
  • Мы разработали уникальный сервис «Личный Кабинет клиента Netpeak», который помогает бизнесу принимать решения, основываясь на чётком наборе ключевых показателей эффективности

Мы делаем прибыльнее бизнес наших клиентов

Новое на Блоге Netpeak

26.05.2016

Как узнавать эффективность страницы мобильного приложения в Play Маркете? Учимся работать в Google Play Developers Console.

25.05.2016

Делаем гифку — два способа для новичков.

20.05.2016

Мануал по Microsoft Power BI — мощному сервису для бизнес-аналитики. Освоив эту платформу, вы сможете с легкостью создавать понятные отчеты и обновлять их в режиме реального времени.

18.05.2016

Как быстро проверить индексацию сайта в Google и Яндекс.