Статті про просування сайтів

Зі світу по запиту — статистика Google

Наше майбутнє визначається нашим минулим. Можливо, не повною мірою, але ніхто не буде заперечувати існування такого зв'язку. Щоби спрогнозувати тенденції розвитку пошукових систем і передбачити появу можливих нових пріоритетів потрібно знати, що відбувалося у насиченому 2009 році. Мабуть, саме для цього Google оприлюднив свою статистику. :) Ну а ми, в свою чергу, з радістю доносимо її до вас.

2010 - нас попереджали

Із наближенням Нового Року різко зростає кількість різноманітних гороскопів, прогнозів та передбачень. Більшість з них якщо й читається, то лише один раз і в кінці наступного року мало хто згадає що саме було у тих прогнозах. Така от невесела доля передбачень. Компанія Last Exit спробувала спрогнозувати тенденції онлайнового маркетингу у 2010 році. Ну що ж — в кінці наступного року пропонуємо повернутися до цієї статті і перевірити наскільки справжні Нострадамуси працюють у цій компанії.

Рунет - а що всередині?

Наша компанія не обмежується просуванням сайтів лише в Україні. Серед наших клієнтів є й багато іноземних організацій — з США, Росії, Німеччини. У кожній країні ринок пошукових систем специфічний і саме тому методи просування сайтів мають свої нюанси та особливості в залежності від регіону. Нижче наводимо дослідження контенту рунету станом на осінь 2009 року, яке проводив лідер ринку російського пошуку Яндекс.

Просування сайту vs контекстна реклама: давайте жити дружно!

Часто наші клієнти запитують у нас — яку перевагу дає просування сайта над контекстною рекламою? Або потенційні клієнти на пропозицію оптимізувати їхній сайт наводять такий аргумент — а ми замовляємо контекстну рекламу, нам оптимізація не потрібна. Що ж — кожен має право на власну думку. Безумовно, оптимізація має свої плюси та мінуси, так як і контекстна реклама. Але так як одним із принципів нашої компанії є відкритість, то ми з радістю наводимо Вам переваги як просування сайтів, так і переваги контекстної реклами. Намотуйте на вус! :)

Один у полі не воїн

На ринку SEO-оптимізації склалася ситуація, коли оптимізатори-самостійники напряму конкурують з рекламними агентствами та студіями-розробниками. Така ситуація змогла виникнути тільки у зв’язку із специфічністю цієї діяльності та сфери її походження (адже інтернет стирає кордони та зменшує відстані).

Інноваційні маркетингові інструменти

З набуттям чинності Закону України «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України про рекламу» перед виробниками міцного алкоголю постала необхідність пошуку альтернативних видів реклами. Адже з 1 січня поточного року вступила заборона подачі у телепередачах будь-якої інформації рекламного характеру у вигляді дикторського тексту або звукового супроводу про спонсора — виробника алкогольних напоїв, називати його ім’я (назву) або подавати знак товарів і послуг спонсора.

Топ-5 нісенітниць

Багато SEO-студій роблять свої комерційні пропозиції так, щоб вони виглядали для клієнта максимально зрозумілими та простими на перший погляд, втрачаючи цілісність та достовірність інформації. Ми вирішили написати даний огляд у вигляді витримок з текстів інших українських SEO-студій, які нам висилали наші клієнти, приводячи в приклад. Мета даного документа — донести достовірну інформацію до адресата і не плутати його відмінностями наших викладень і неякісною інформацією конкурентів. Щиро сподіваємося, що даний документ ніяк не образить наших конкурентів, а доведе їм факт необхідності надавати перевірену і однозначну інформацію. Таким чином, ми беремо на себе функцію обізнаного журналіста, аналізуючи близько 10 комерційних пропозицій.

Loading...
Loading...
Loading...