Топ-5 нісенітниць

Эта статья была написана 8 лет и 9 месяцев назад - 20 ноября 2007 года. Раз мы её не удалили, она до сих пор полезна. Ну а всё свежее вы найдёте на страницах нашего блога:

Топ-5 бреда

Послугами нашої агенції користуються багато клієнтів. Зазвичай клієнти, які замовляють пошукове просування сайту вперше, і прийшли не по рекомендації, розсилають запити на комерційні пропозиції і аналіз вартості всім знайденим через той же пошук SEO-студіям. В рамках комерційної пропозиції неможливо описати всіх тонкощів якісних SEO-послуг і позначити достовірність певної інформації. З цієї причини багато SEO-студій роблять свої комерційні пропозиції так, щоб вони виглядали для клієнта максимально простими та зрозумілими на перший погляд, втрачаючи цілісність та достовірність інформації. Ми вирішили написати даний огляд у вигляді витягів з текстів інших українських SEO-студій, які нам висилали наші клієнти, приводячи в приклад. Мета даного документа — донести достовірну інформацію до адресата і не плутати його відмінностями наших викладень і неякісною інформацією конкурентів. Щиро сподіваємося, що даний документ ніяк не образить наших конкурентів, а доведе їм факт необхідності надавати перевірену і однозначну інформацію. Таким чином, ми беремо на себе функцію обізнаного журналіста, аналізуючи близько 10 комерційних пропозицій. Отже, зустрічайте, хіт-парад неточностей, неоднозначностей, нісенітниць і марень в комерційних пропозиціях наших конкурентів.

1 місце — тарифи

На перший погляд для клієнта все просто — є чітка залежність між кількістю і ціною. Погодьтеся, коли ми купуємо 2 літри Coca-cola, вона буде коштувати дорожче, нiж літрова кола. Але в SEO подібні тарифи — крайня межа непрофесіоналізму (або крайня межа клієнтинга компанії, іншого не дано). Подумайте самі, невже фраза «купити автомобіль» має таку ж складність, як і «купити пиріжки в Іллічiвську»? Судячи з системи горе-SEOшників, які розробили подібні «гнучкі» тарифи, — так і є. Нам, до речі, дуже хотілося замовити хлопцям просунути за цю суму сайт, який замовляв у нас просування за таким переліком: інтернет-магазин, сувеніри, подарунки, футболки, годинник, мобільні телефони, мр3 плеєр, cd, dvd, авторучки. Виходить, що увесь цей здобуток хлопці виведуть в ТОП-10 за 300 у.о. в місяць. Ми готові стати їх постійними клієнтами :)!

Мораль: ціна залежить не від кількості вибраних фраз, а від конкуренції по даним фразам в пошукових системах, в яких необхідно досягти максимальних позицій.

2 місце — тIЦ та PR

«Можна приступати до роботи із зовнішніми чинниками - іншими інтернет-ресурсами. Необхідно попрацювати, щоб підняти Page Rank і збільшити індекс цитованості (link popularity). Це досягається завдяки трьом послідовним етапам роботи.»

Унікальні хлопці — розробили три етапи для піднімання PR і тІЦ. Просто генії! Особливо порадував третій етап: «збільшення відвідуваності для пошуковиків (робота з форумом, запрошення потенційних клієнтів з інших сайтів)». Тобто виходить нам потрібно підняти PR і тІЦ за рахунок того, щоб вийти в топ-10 пошукових систем. Хоча начебто метою клієнта є попадання в топ-10 результатів пошуку — тоді навіщо нам PR і тІЦ? Загалом не зрозуміло, друзі.

Хоча все це безглуздя навіть тоді, коли написаний прийнятний третій етап. тІЦ і PR не потрібні, щоб попасти на перші позиції пошукових систем. Запам'ятайте це і не слухайте нікого! тІЦ і PR зростає побічно за рахунок SEO-робіт, але не є необхідністю для досягнення мети!

«Велика кількість посиланних ресурсів в майбутньому збільшить ІЦ (Індекс Цитування) сайту, що приведе до підняття по ключовим запитам у пошукових системах (Google, Rambler, Yahoo, msn, Altavista).»

Це з іще однієї комерційної пропозиції. У дужках мабуть перерахували всі відомі даній студії пошукові системи, оскільки закономірностей немає...

3 місце — розшифрування тарифів

Виходить, що тарифи різняться не лише кількістю фраз, але ще й самим комплексом заходів щодо розкручування, наприклад:

«Просування по 10 ключовим словам в першу десятку в пошукових системах. Цей варіант включає оптимізацію сайту за ключовими словами і словосполученнями, реєстрацію в усіх російських (українських) каталогах і рейтингах, обмін посиланнями в об'ємі, необхідному для попадання Вашого сайту в першу десятку.»

Довго його розжовувати не будемо, просто тут є три моменти:

  1. Яка різниця клієнтові, що включає цей варіант, якщо студія гарантує вивести сайт в топ-10? Цей текст наводить на підозру - можливо студія не зможе вивести сайт в топ-10, а потім розведе руками і повідомить, що заходи, вказані в цьому «тарифі», не допомогли досягти результату і отже треба було замовляти дорожчий варіант.
  2. Якщо студія все-таки має намір вивести сайт саме в топ-10, а перераховані дії виявляться для цього недостатніми, а для серйозних проектів так і буде, то вони задіють й усі інші методики. Тоді, знову ж таки, навіщо ця писанина?
  3. Якщо ж студія реально гарантує виведення сайту тільки цими діями, то при коливаннях алгоритмів пошукових систем, які бувають все частіше і частіше, ви ризикуєте не знайти вже свій сайт в топ-10. А ось якщо задіяти усі методи просування, то ризик зменшується.

4 мiсце — Bigmir

«Виходячи з вищеперелічених результатів, можна зробити висновок про кількість потенційних клієнтів Вашої компанії. І це тільки в пошуковій системі Yandex, адже існують ще й такі популярні пошукові системи серед жителів країн СНД як: Google і Bigmir.»

Bigmir дійсно страшенно популярний, та ще й в СНД :). Загалом, реальну статистику відвідуваності СНД можна побачити на liveinternet.ru: як бачите бiгмiра тут немає. Для інформації - бiгмiр в даний момент використовує пошук яндекса по Україні, що показує обізнаність і професіоналізм студії-автора даного абзацу.

5 місце - чого не вистачає на Вашому сайті?

«Передусім, треба буде проаналізувати сайти конкурентів і визначити, чому вони займають такі високі позиції. Завдяки цьому ми будемо точно знати чого не вистачає на Вашому сайті»

Практично завжди нестача спостерігається не на сайті клієнта, а поза ним, тобто аналізом намагаються дізнатися, чого не вистачає Вашому сайту (а не на Вашому) для посідання перших місць в пошукових системах. Ніби дрібниця, але все-таки - писати слід правильно, оскільки неоднозначності збивають клієнта з толку.

Замість епілогу

Перед вами був єдиний топ, куди наша студія не може потрапити:).

Запам'ятайте «неправильне знання гірше, ніж незнання».

Понравилась статья? Тогда точно необходимо поделиться ей в социальных сетях:

Наши особенности

  • Мы чётко фокусируемся на предоставлении услуг в сфере SEO и PPC, чтобы стать лучшими в мире в умении добиваться результата от этих инструментов интернет-маркетинга
  • Мы предлагаем уникальные продукты на рынке — [SEO 2.0] и [PPC 2.0]
  • Мы ориентированы показать положительную отдачу от вложенных средств в SEO и PPC
  • Более 1000 проектов доверили нам свои сайты
  • Netpeak стремится стать ведущим международным агентством на мировой арене
  • Мы разработали уникальный сервис «Личный Кабинет клиента Netpeak», который помогает бизнесу принимать решения, основываясь на чётком наборе ключевых показателей эффективности

Мы делаем прибыльнее бизнес наших клиентов

Новое на Блоге Netpeak

26.08.2016

С новым блогом!

23.08.2016

Как создавать результативные кампании в Рекламной сети Яндекса

18.08.2016

Зачем бизнесу создавать прогрессивные веб-приложения и почему именно сейчас?

16.08.2016

Это исследование для тех, кто хочет выяснить, эффективно ли работать с лидами, если им год и больше.