Топ-5 нісенітниць

Эта статья была написана 8 лет и 7 месяцев назад - 20 ноября 2007 года. Раз мы её не удалили, она до сих пор полезна. Ну а всё свежее вы найдёте на страницах нашего блога:

Топ-5 бреда

Послугами нашої агенції користуються багато клієнтів. Зазвичай клієнти, які замовляють пошукове просування сайту вперше, і прийшли не по рекомендації, розсилають запити на комерційні пропозиції і аналіз вартості всім знайденим через той же пошук SEO-студіям. В рамках комерційної пропозиції неможливо описати всіх тонкощів якісних SEO-послуг і позначити достовірність певної інформації. З цієї причини багато SEO-студій роблять свої комерційні пропозиції так, щоб вони виглядали для клієнта максимально простими та зрозумілими на перший погляд, втрачаючи цілісність та достовірність інформації. Ми вирішили написати даний огляд у вигляді витягів з текстів інших українських SEO-студій, які нам висилали наші клієнти, приводячи в приклад. Мета даного документа — донести достовірну інформацію до адресата і не плутати його відмінностями наших викладень і неякісною інформацією конкурентів. Щиро сподіваємося, що даний документ ніяк не образить наших конкурентів, а доведе їм факт необхідності надавати перевірену і однозначну інформацію. Таким чином, ми беремо на себе функцію обізнаного журналіста, аналізуючи близько 10 комерційних пропозицій. Отже, зустрічайте, хіт-парад неточностей, неоднозначностей, нісенітниць і марень в комерційних пропозиціях наших конкурентів.

1 місце — тарифи

На перший погляд для клієнта все просто — є чітка залежність між кількістю і ціною. Погодьтеся, коли ми купуємо 2 літри Coca-cola, вона буде коштувати дорожче, нiж літрова кола. Але в SEO подібні тарифи — крайня межа непрофесіоналізму (або крайня межа клієнтинга компанії, іншого не дано). Подумайте самі, невже фраза «купити автомобіль» має таку ж складність, як і «купити пиріжки в Іллічiвську»? Судячи з системи горе-SEOшників, які розробили подібні «гнучкі» тарифи, — так і є. Нам, до речі, дуже хотілося замовити хлопцям просунути за цю суму сайт, який замовляв у нас просування за таким переліком: інтернет-магазин, сувеніри, подарунки, футболки, годинник, мобільні телефони, мр3 плеєр, cd, dvd, авторучки. Виходить, що увесь цей здобуток хлопці виведуть в ТОП-10 за 300 у.о. в місяць. Ми готові стати їх постійними клієнтами :)!

Мораль: ціна залежить не від кількості вибраних фраз, а від конкуренції по даним фразам в пошукових системах, в яких необхідно досягти максимальних позицій.

2 місце — тIЦ та PR

«Можна приступати до роботи із зовнішніми чинниками - іншими інтернет-ресурсами. Необхідно попрацювати, щоб підняти Page Rank і збільшити індекс цитованості (link popularity). Це досягається завдяки трьом послідовним етапам роботи.»

Унікальні хлопці — розробили три етапи для піднімання PR і тІЦ. Просто генії! Особливо порадував третій етап: «збільшення відвідуваності для пошуковиків (робота з форумом, запрошення потенційних клієнтів з інших сайтів)». Тобто виходить нам потрібно підняти PR і тІЦ за рахунок того, щоб вийти в топ-10 пошукових систем. Хоча начебто метою клієнта є попадання в топ-10 результатів пошуку — тоді навіщо нам PR і тІЦ? Загалом не зрозуміло, друзі.

Хоча все це безглуздя навіть тоді, коли написаний прийнятний третій етап. тІЦ і PR не потрібні, щоб попасти на перші позиції пошукових систем. Запам'ятайте це і не слухайте нікого! тІЦ і PR зростає побічно за рахунок SEO-робіт, але не є необхідністю для досягнення мети!

«Велика кількість посиланних ресурсів в майбутньому збільшить ІЦ (Індекс Цитування) сайту, що приведе до підняття по ключовим запитам у пошукових системах (Google, Rambler, Yahoo, msn, Altavista).»

Це з іще однієї комерційної пропозиції. У дужках мабуть перерахували всі відомі даній студії пошукові системи, оскільки закономірностей немає...

3 місце — розшифрування тарифів

Виходить, що тарифи різняться не лише кількістю фраз, але ще й самим комплексом заходів щодо розкручування, наприклад:

«Просування по 10 ключовим словам в першу десятку в пошукових системах. Цей варіант включає оптимізацію сайту за ключовими словами і словосполученнями, реєстрацію в усіх російських (українських) каталогах і рейтингах, обмін посиланнями в об'ємі, необхідному для попадання Вашого сайту в першу десятку.»

Довго його розжовувати не будемо, просто тут є три моменти:

  1. Яка різниця клієнтові, що включає цей варіант, якщо студія гарантує вивести сайт в топ-10? Цей текст наводить на підозру - можливо студія не зможе вивести сайт в топ-10, а потім розведе руками і повідомить, що заходи, вказані в цьому «тарифі», не допомогли досягти результату і отже треба було замовляти дорожчий варіант.
  2. Якщо студія все-таки має намір вивести сайт саме в топ-10, а перераховані дії виявляться для цього недостатніми, а для серйозних проектів так і буде, то вони задіють й усі інші методики. Тоді, знову ж таки, навіщо ця писанина?
  3. Якщо ж студія реально гарантує виведення сайту тільки цими діями, то при коливаннях алгоритмів пошукових систем, які бувають все частіше і частіше, ви ризикуєте не знайти вже свій сайт в топ-10. А ось якщо задіяти усі методи просування, то ризик зменшується.

4 мiсце — Bigmir

«Виходячи з вищеперелічених результатів, можна зробити висновок про кількість потенційних клієнтів Вашої компанії. І це тільки в пошуковій системі Yandex, адже існують ще й такі популярні пошукові системи серед жителів країн СНД як: Google і Bigmir.»

Bigmir дійсно страшенно популярний, та ще й в СНД :). Загалом, реальну статистику відвідуваності СНД можна побачити на liveinternet.ru: як бачите бiгмiра тут немає. Для інформації - бiгмiр в даний момент використовує пошук яндекса по Україні, що показує обізнаність і професіоналізм студії-автора даного абзацу.

5 місце - чого не вистачає на Вашому сайті?

«Передусім, треба буде проаналізувати сайти конкурентів і визначити, чому вони займають такі високі позиції. Завдяки цьому ми будемо точно знати чого не вистачає на Вашому сайті»

Практично завжди нестача спостерігається не на сайті клієнта, а поза ним, тобто аналізом намагаються дізнатися, чого не вистачає Вашому сайту (а не на Вашому) для посідання перших місць в пошукових системах. Ніби дрібниця, але все-таки - писати слід правильно, оскільки неоднозначності збивають клієнта з толку.

Замість епілогу

Перед вами був єдиний топ, куди наша студія не може потрапити:).

Запам'ятайте «неправильне знання гірше, ніж незнання».

Понравилась статья? Тогда точно необходимо поделиться ей в социальных сетях:

Наши особенности

  • Мы чётко фокусируемся на предоставлении услуг в сфере SEO и PPC, чтобы стать лучшими в мире в умении добиваться результата от этих инструментов интернет-маркетинга
  • Мы предлагаем уникальные продукты на рынке — [SEO 2.0] и [PPC 2.0]
  • Мы ориентированы показать положительную отдачу от вложенных средств в SEO и PPC
  • Более 1000 проектов доверили нам свои сайты
  • Netpeak стремится стать ведущим международным агентством на мировой арене
  • Мы разработали уникальный сервис «Личный Кабинет клиента Netpeak», который помогает бизнесу принимать решения, основываясь на чётком наборе ключевых показателей эффективности

Мы делаем прибыльнее бизнес наших клиентов

Новое на Блоге Netpeak

22.06.2016

Какие списки ремаркетинга выбрать — исследование Netpeak.

21.06.2016

Netpeak Software представляет новое поколение Netpeak Spider и Netpeak Checker: программы, к которым привыкли десятки тысяч интернет-маркетологов во всём мире, стали ещё лучше!

20.06.2016

Как найти фейковые 404 страницы с помощью Google Tag Manager.

17.06.2016

15 июля — пятая юбилейная конференция «8P: Бизнес в сети».