2 жовтня
19:00
Online

Як E-commerce отримати максимум прибутку  з існуючої бази клієнтів у промо-сезон

Аліна Пшеничникова
Head of Product & Marketing Retention department at Netpeak
Віталій Іванов
Head of Retention Marketing department at Netpeak
Долучитися до MeetUp
Натискаючи кнопку «Зареєструватися», я надаю згоду на обробку моїх персональних даних відповідно до політики конфіденційності
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ваші takeaways з meetup

Власники бізнесу & CEO
Отримаєте готову retention-модель, яка перетворює одноразові покупки у довгострокову лояльність та стабільний прибуток навіть після завершення сезонних акцій.
Chief marketing officer
Побачите, які retention-механізми варто інтегрувати в загальну маркетинг-стратегію: від must-have інструментів сезонної комунікації до гейміфікації та персоналізованих сценаріїв, що підвищують ефективність використання бюджету
Head of digital
Розберете системний підхід до роботи з базою: аналітика аудиторії, автоматизовані воронки та персоналізація на всіх етапах клієнтського шляху.

ХТО БУДЕ ДІЛИТИСЯ ЕКСПЕРТИЗОЮ?

Аліна Пшеничникова
Head of Product & Marketing в департаменті Retention-маркетингу в Netpeak Ukraine
  • Понад 7 років досвіду у побудові Retention-стратегій, персоналізованих комунікацій та автоматизації маркетингу.
  • Брала участь у розвитку Retention-маркетингу для таких лідерів ринку як Puma, АТБ, OLX, MOYO та інші
  • Розвиває одну з найбільших в Україні команд, яка спеціалізується на системах повторних продажів, роботі з клієнтською базою та зростанні прибутку через утримання.
Віталій Іванов
Head of Retention Marketing department at Netpeak
  • Понад 6 років досвіду в Email-маркетингу, чат-ботах і побудові омніканальних комунікацій.
  • У портфоліо — понад 40 реалізованих чат-ботів у різних нішах, а також більше 50 проєктів у сегментах E-commerce, послуг і digital-продуктів для ринків Європи, США, Казахстану та України.
  • Спеціалізується на впровадженні AI у стратегії з використанням чат-ботів, які допомагають утримувати клієнтів та стимулюють повторні продажі.

BUSINESS GROWTH MEETUP: ЩО ЦЕ?

Щомісячні практичні зустрічі для керівників бізнесу з фокусом на digital-рішення, які безпосередньо впливають на зростання прибутку компанії.

Думаєте, retention — це просто "дякую за покупку" в email?

На MeetUp розберемо, як створити систему, що автоматично перетворює нових клієнтів у VIP-покупців та генерує постійний дохід навіть у міжсезоння.
Долучитися до MeetUp
Натискаючи кнопку «Зареєструватися», я надаю згоду на обробку моїх персональних даних відповідно до політики конфіденційності
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.