18 грудня
18:00
Online

Як збільшити прибуток  без додаткових витрат на рекламу: система retention-маркетингу

Аліна Пшеничникова
Head of Product & Marketing Retention department at Netpeak
Долучитися до MeetUp
Натискаючи кнопку «Зареєструватися», я надаю згоду на обробку моїх персональних даних відповідно до політики конфіденційності
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Користувач залишив контакт, але ще не купив. Це найкритичніший етап — саме тут втрачається 60–80% потенційних клієнтів. Одна із задача Retention — провести його від зацікавленості до угоди.

Ваші takeaways з meetup

Власники бізнесу & CEO
Дізнаєтесь, як зменшити залежність від постійного зростання рекламного бюджету  — побудувавши систему, де кожен клієнт приносить у 3-5 разів більше через повторні покупки.
Chief marketing officer
Побачите, як автоматизовані сценарії retention підсилюють маркетингові показники: від дожиму кинутих кошиків
до персоналізованих welcome-серій,
що впливають на конверсію та частоту повторних покупок без додаткового бюджету.
Head of digital
Відкриєте технічні можливості впровадження retention-воронок:
від тригерних попапів і гейміфікації
до поведінкових сценаріїв у месенджерах,
які утримують клієнтів на кожному етапі —
до покупки і після неї.

ХТО БУДЕ ДІЛИТИСЯ ЕКСПЕРТИЗОЮ?

Аліна Пшеничникова
Head of Product & Marketing в департаменті Retention-маркетингу
Понад 6 років досвіду у побудові Retention-стратегій, персоналізованих комунікацій та автоматизації маркетингу.;
Брала участь у розвитку Retention-маркетингу для таких лідерів ринку як Puma, АТБ, OLX, MOYO та інші;
Розвиває одну з найбільших в Україні команд, яка спеціалізується на системах повторних продажів, роботі з клієнтською базою та зростанні прибутку через утримання.

BUSINESS GROWTH MEETUP: ЩО ЦЕ?

Серія щомісячних зустрічей для власників бізнесу та СЕО по розбору прикладних digital інструментів, впровадження яких допоможе збільшувати прибуток компанії.‍

Ваш трафік може приносити більше — важливо враховувати кожен крок клієнта

Долучайтеся на meetup, покажемо робочі retention-сценарії
на кожному етапі.
Долучитися до MeetUp
Натискаючи кнопку «Зареєструватися», я надаю згоду на обробку моїх персональних даних відповідно до політики конфіденційності
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.