Стратегія SEO просування
товарів для будівництва та ремонту

Зростання транзакцій з каналу органічного трафіку за допомогою перевірених тактик просування.

Надіслати заявку

Наші клієнти

Що ми робимо в рамках нішевої стратегії?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

1. Створюємо регіональні сторінки

Створюємо й оптимізуємо сторінки для залучення покупців з інших регіонів, в які можлива доставка. Вартість доставки будівельних матеріалів може бути досить висока, тому в ніші багато запитів із зазначенням регіону.

2. Формуємо ТЗ на створення форм для збору лідів

Створюємо ТЗ на функціонал опитування для подальшого підбору матеріалів і допомоги менеджера. Робимо інші способи зв'язку більш зручними — впроваджуємо форми зворотнього зв'язку, клікабельність номерів.

3. Коригуємо функціонал фільтрації під різні сегменти користувачів

Для великих будівельних бригад представляємо товари за типами й параметрами матеріалу, а для роздрібних покупців — представляємо товари за призначенням.

4. Створюємо систему крос-сейлу

Готуємо ТЗ на створення додаткової перелінковки на супутні товари. Купівля будматеріалів завжди пов'язана з купівлею аксесуарів і додаткових пристосувань до них. Створення системи крос-сейлу збільшує середній чек і покращує ранжування карток товарів.

5. Працюємо над підвищенням клікабельності сайту у видачі

Оптимізуємо інформацію на сторінках для виведення сайту в блок «швидких відповідей» у пошуковій видачі: створюємо короткі пояснення щодо призначення товарів, робимо таблиці з порівнянням цін на матеріали різних виробників, готуємо відповіді на питання, що часто ставляться.

6. Працюємо з будівельними калькуляторами

Розробляємо ТЗ зі створення або оптимізації калькуляторів для прорахунку необхідної ваги та обсягу будівельних матеріалів, вибору поєднань і відтінків кольорів на сайті. Даємо ТЗ з розміщення калькуляторів на сторінках сайту.

Що ще входить в послугу?

Оптимізація та розширення структури
Робота з контентними факторами
Робота з поведінковими факторами
Дії щодо збільшення продажів
Контроль виникнення технічних проблем сайту
Глибоке опрацювання семантики проєкту
Нарощування посилальної маси
Створення індивідуальної стратегії просування
Контроль KPI за допомогою веб-аналітики
Контроль впроваджень

Що ви отримуєте, замовляючи тематичну стратегію?

Перевірені працюючі SEO тактики в ніші виробництва і продажу меблів

Ми використовуємо ті тактики, в результативності яких переконалися працюючи з іншими проєктами тематики. Це дозволяє ефективно використовувати бюджет і час на ті методи просування, які точно працюють у цій ніші.

Експертизу

Ми використовуємо свій досвід і багаторічні напрацювання. Над проєктом працюють фахівці, які мають практичний досвід у просуванні сайтів аналогічної тематики.

Результативність

Збільшення доходу, збільшення коефіцієнта транзакції, середнього чека, зменшення вартості залучення одного клієнта.

Автоматизація

Власні напрацювання відділу з автоматизації роботи дозволяють нам зосередитися на стратегічному просуванні, а моніторинг технічного стану проєкту і рутину залишити скриптам.

Охоплення

Зростання цільового трафіку на сайт і збільшення видимості сайту в пошукових системах.

Контроль і прозорість

Можливість відстежувати хід робіт і їх ефективність в Особистому Кабінеті клієнта.

План реалізації проєкту

Підготовчий етап

Базовий аналіз сайту, налаштування систем аналітики, підключення сайту в автоматичні системи моніторингу технічного стану і видимості в пошуку.

Початкова оптимізація сайту

Аудит сайту (технічний і контентний), перевірка сайту на відповідність вимогам пошукових систем, базова оптимізація та підготовка завдання програмісту. Збір семантичного ядра, розширення структури сайту, нарощування посилальної маси, підготовка технічних завдань для копірайтерів.

Стратегічне планування

Створення індивідуальної стратегії просування на рік на підставі аналізу сезонності, аналізу часток ринку, порівняння конкурентів. Фіксація цілей і очікуваних результатів на наступні 12 місяців.

Реалізація завдань відповідно до розробленої стратегії просування та особливостей ніші

Реалізація річної стратегії.

Що говорять наші клієнти?

Отримати консультацію

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.