1. Створюємо регіональні сторінки
Створюємо й оптимізуємо сторінки для залучення покупців з інших регіонів, в які можлива доставка. Вартість доставки будівельних матеріалів може бути досить висока, тому в ніші багато запитів із зазначенням регіону.
Зростання транзакцій з каналу органічного трафіку за допомогою перевірених тактик просування.
1. Створюємо регіональні сторінки
Створюємо й оптимізуємо сторінки для залучення покупців з інших регіонів, в які можлива доставка. Вартість доставки будівельних матеріалів може бути досить висока, тому в ніші багато запитів із зазначенням регіону.
2. Формуємо ТЗ на створення форм для збору лідів
Створюємо ТЗ на функціонал опитування для подальшого підбору матеріалів і допомоги менеджера. Робимо інші способи зв'язку більш зручними — впроваджуємо форми зворотнього зв'язку, клікабельність номерів.
3. Коригуємо функціонал фільтрації під різні сегменти користувачів
Для великих будівельних бригад представляємо товари за типами й параметрами матеріалу, а для роздрібних покупців — представляємо товари за призначенням.
4. Створюємо систему крос-сейлу
Готуємо ТЗ на створення додаткової перелінковки на супутні товари. Купівля будматеріалів завжди пов'язана з купівлею аксесуарів і додаткових пристосувань до них. Створення системи крос-сейлу збільшує середній чек і покращує ранжування карток товарів.
5. Працюємо над підвищенням клікабельності сайту у видачі
Оптимізуємо інформацію на сторінках для виведення сайту в блок «швидких відповідей» у пошуковій видачі: створюємо короткі пояснення щодо призначення товарів, робимо таблиці з порівнянням цін на матеріали різних виробників, готуємо відповіді на питання, що часто ставляться.
6. Працюємо з будівельними калькуляторами
Розробляємо ТЗ зі створення або оптимізації калькуляторів для прорахунку необхідної ваги та обсягу будівельних матеріалів, вибору поєднань і відтінків кольорів на сайті. Даємо ТЗ з розміщення калькуляторів на сторінках сайту.