Conversion Rate Optimization – оптимізація конверсії сайтів та застосунків

Робимо аудит системи аналітики. Досліджуємо поведінку користувачів на сайті. Знаходимо точки витоку трафіку. Формуємо гіпотези та підтверджуємо їх через A/B тести.

Надіслати заявку

За нашою статистикою, при вкладенні відносно невеликих витрат у CRO клієнти одержують збільшення продажів на 20%.

Ви не витрачаєте свій маркетинговий бюджет на залучення більшої кількості трафіку, ви отримуєте більше конверсій, замовлень, продажів, коштом того трафіку, який вже є на сайті.

Олександр Конивненко
Head of WebAnalytics

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Збільште рентабельність
інвестицій за допомогою CRO

Головна задача сайту — це одразу зацікавити клієнта і провести його по вашій воронці продажів. На жаль, більшість просто залучає багато трафіку, але не аналізує детально як сайт впливає на рівень конверсії, а це потрібно робити постійно, щоб отримувати кращий результат від отриманого трафіку. Також більшість просто підвищує рекламні бюджети, коли можна залишитись в тому ж бюджеті, але отримати більше клієнтів та профіт.

Наші послуги дозволяють:

1. Збільшити прибуток

Підвищити коефіцієнт конверсії, це означає збільшення кількості клієнтів, які здійснюють покупки на сайті, що своєю чергою збільшує профіт бізнесу.

2. Зробити ефективними ваші витрати

Оптимізація коефіцієнта конверсії дозволяє зменшити витрати на рекламу та маркетинг, оскільки покращення конверсії дозволяє залучити більше клієнтів за ті ж самі кошти.

3. Покращити репутацію

Високий коефіцієнт конверсії свідчить про те, що сайт є ефективним інструментом для залучення клієнтів, що позитивно впливає на репутацію бізнесу.

4. Отримати конкурентні переваги

Бізнес, який оптимізує конверсію на своєму сайті, має перевагу перед конкурентами, оскільки він залучає більше клієнтів, популяризує свій бренд та формує позитивний досвід користувача від перебування на сайті.

Кому це потрібно?

Всім сайтам, які працюють з трафіком та ведуть клієнтів саме на сайт.
Ось приклади параметрів:

  • ви працюєте з великими обсягами платного трафіку. Після оптимізації — за тих же витрат, бізнес буде заробляти більше;
  • ви працюєте в ніші з дорогим трафіком чи сірій тематиці. Це особливо актуально для закордонних проєктів. Але насправді Google Ads це система, в якій закладено постійне підвищення вартості кліка. CRO - захід з іншого боку, рівень доходу підіймається не за рахунок нового трафіку, а за рахунок трафіку, якій вже на сайті;
  • у вас погана конверсія на сайті. Коли трафік купується, але рівень конверсії бажає кращого. Наприклад, коли ви точно знаєте, що у конкурентів трафіку більше і конверсія також вище.
  • у вас має бути (у штаті або підрядники) технічна команда, дизайнери, верстальники. У вас може бути частина з перерахованих фахівців, які виконуватимуть функції інших. Це важливо, тому що вам доведеться вносити зміни до дизайну сторінок для A/B тестів.
Важливо! Для роботи з оптимізацією конверсії нам доведеться вносити зміни до дизайну та проводити А/В тестування гіпотез, які будуть сформовані у процесі аналізу. Тому на вашому боці має бути технічна команда, дизайнери, верстальники. Ми також можемо порадити виконавців цих завдань зі списку наших перевірених партнерів.

Що саме ми робимо?

Є два варіанти формату надання послуги: на регулярній основі та разовий аудит.

CRO регулярне
1. Підготовчий етап

  • аудит систем аналітики;
  • встановлення подій по User Flow та створення мапи подій. Запуск опитувань на exit traffic;
  • формування горизонтальних воронок User Flow. Визначення та пріоритизація точок витоків трафіку. Коригування опитувань за потреби.

2. A / B тестування

  • формування гіпотез покращення рівня конверсії (5-7 гіпотез);
  • підготовка технічних завдань та мокапів для альтернативних версій;
  • запуск A/B тестування;
  • оформлення результатів проведення A/B тесту.

CRO аудит

  • аудит систем аналітики;
  • встановлення подій по User Flow та створення мапи подій. Запуск опитувань на exit traffic;
  • формування горизонтальних воронок User Flow. Визначення та пріоритизація точок витоків трафіку. Коригування опитувань за потреби;
  • формування гіпотез покращення рівня конверсії (20-50);
  • підготовка технічних завдань та мокапів для альтернативних версій;
  • підготовка плану A/B тестування.

Що отримаєте в результаті?

1. Покращення UX / UI сайту, користувачам стане простіше і зручніше взаємодіяти з сайтом
2. Зростання доходу
3. Зниження вартості залучення клієнта
4. Зростання ROAS, ROI
5. В окремих випадках, зростання середнього чека

Оптимізація конверсії. Що вам дасть CRO?

CRO дозволяє отримати більший дохід, не збільшуючи витрати на рекламу. Безпосередньо впливаючи на конверсію, ви впливаєте на продажі. Порахуйте, як саме.
Отримати калькулятор

Чому онлайн-бізнес обирає Netpeak?

Результат

Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.

Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.

Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.

Репутація

З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технологічність

З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.

Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Прозорість

Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.

У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданням і зв'язатися з відповідальними.

Маємо досвід співпраці з високонавантаженими проєктами – лідерами у сферах eCommerce, Marketplaces, SaaS

Робимо якісне налаштування Google Analytics 4 для сайтів

Працюємо з сирими даними Google Analytics 4 в Google BigQuery

Інтегруємо дані Google Analytics з рекламними джерелами, такими як Facebook, TikTok та інших

Робимо візуалізацію даних та створення звітів в Looker studio, Microsoft Power BI та Tableau

Досягнення наших клієнтів

Аналітичний інструмент для Concert.ua — контролюємо рекламні бюджети сотень заходів у реальному часі

+681%

збільшення трафіку з пошукових систем

Як ми знайшли модель аналітики для SaaS-проекту UniSender.com

Як ми зробили інструмент веб-аналітики для сайту ecommerce

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Ціна CRO

Вартість послуги підвищення коефіцієнта конверсії на сайті може варіюватися в залежності від багатьох факторів, таких як розмір сайту, складність проєкту, кількості змін, які потрібно внести та багато іншого.

Терміни?

Перший етап налаштування аналітики та збору даних триває місяць. На другий місяць вже будуть сформовані гіпотези й запущені A/B тести. Тести можуть продовжуватись від тижня до місяця. Але послуга вже стає циклічною: поки А/B тести працюють, готуються наступний аналіз і гіпотези.

Чи потрібен на стороні клієнта дизайнер? Розробник?

Для налаштування сторінки з альтернативним дизайном для A/B тесту знадобиться дизайнер та розробник. Якщо такі люди у вас відсутні, ми можемо надати спеціалістів з Netpeak або партнерів.

Скільки потрібно часу, щоб оцінити результат від послуги?

Результат буде помітно одразу після отримання результатів з A/B тестів і впровадження альтернативного дизайну.

Як зрозуміти потрібен разовий аудит чи регулярна послуга?

Якщо ви постійно інвестуєте в маркетинг і ваша розробка достатньо гнучка, то краще підійде регулярне CRO. З іншої сторони, якщо ви хочете отримати максимум гіпотез, ідей та інсайтів про ваших користувачів, щоб потім вибрати найсильніші й одразу впровадити, то краще обрати CRO аудит.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.