Аудит соцмереж
- Проаналізуємо контент (оцінимо зміст постів, частоту публікацій і тональність* комунікації).
- Проаналізуємо візуальну складову.
- Виміримо залученість аудиторії.
- Виявимо помилки ведення соцмереж і підготуємо рекомендації щодо їх виправлення.
* Тональність (tone of voice) компанії відбиває індивідуальність і цінності бренду, а також включає слова, інтонації, професійну термінологію.
Аналіз конкурентів
- Визначимо список конкурентних спільнот.
- Виміримо залученість аудиторії конкурентів і зіставимо з вашою.
- Оцінимо контентну і візуальну складову конкурентних сторінок.
- Визначимо вашу позицію на ринку і виявимо точки росту.
Контент-план
- Визначимо види контенту (що продає, залучає, вірусний, репутаційний, експертний і так далі) і підберемо типи контенту (статті, акції, новини ринку й компанії, інфографіка, шпаргалки, інструкції та так далі), які підходять вашому бізнесу.
- Підберемо унікальні хештеги для Instagram.
- Підберемо відповідний tone of voice (голос бренду).
- Складемо рубрикатор публікацій (підберемо 4–7 рубрик, спираючись на болі цільової аудиторії. Кожна рубрика відповідатиме за свою мету: продавати, інформувати або розважати).
- Складаємо графік публікацій постів.
Ведення соцмереж
- Наповнимо акаунти контентом і візуальною складовою (частота публікацій залежить від вибраного тарифу, але ми публікуємо не менше 15 постів на місяць).
- Налаштуємо автоматичне вітання і відповіді в Facebook Messenger (чат-бот з вітанням у мессенджері).
- Відстежуватимемо згадки бренду в соцмережах, які ведемо, і реагуватимемо на них. Ми відповідатимемо на всі коментарі, крім тих, які вимагають відповіді від менеджера з продажу.
- Впроваджуємо інтерактивний контент (від розроблення механіки конкурсів до способу визначення переможця). Банери, призи та їх доставлення — на стороні клієнта.
Запуск таргетованої реклами
Вартість таргетованої реклами в соцмережах оплачується додатково: на основі рекламного бюджету за медіапланом і з комісією агентства.
- Створюємо рекламний кабінет (якщо він відсутній).
- Задаємо параметри аудиторії (стать, вік, геолокація, професії, інтереси).
- Підбираємо плейсменти — місця, де відображатиметься ваша реклама (Stories Facebook / Instagram, Facebook Messenger, стрічка Facebook / Instagram, вбудована реклама у відео на Facebook тощо).
- Встановлюємо бюджет, графік показу реклами та термін дії рекламної кампанії.
- Готуємо банери для реклами в соцмережах у разі, якщо їх не надає клієнт (оплачується окремо).
- Запускаємо рекламні кампанії в Facebook / Instagram і відстежуємо їхню ефективність.
- Надаємо щомісячну звітність.
Реклама у блогерів
- Складемо список лідерів думок у вашій тематиці.
- Зв'яжемося з кожним блогером особисто й дізнаємося умови співпраці (плейсмент, вартість і спосіб оплати рекламного поста).
- Погоджуємо з вами майданчики та формати реклами. Ми ґрунтуватимемося на співвідношенні кількості підписників до вартості публікації, а також ER*.
- Підготуємо текст (готовий банер або фото надає клієнт), погодимо дату розміщення.
- Проконтролюємо своєчасну публікацію рекламного поста.
- Надамо звіт з рекламної кампанії у блогерів.
*Engagement rate — це співвідношення числа підписників, які побачили публікацію, до загальної кількості підписників.