SMM
Social media marketing

SMM — просування вашого бренду за допомогою соціальних мереж і таргетованої реклами.

Просування в соціальних мережах — важлива та невід'ємна частина інтернет-маркетингу, а також відмінний спосіб комунікації з потенційними клієнтами, роботи з лояльністю й залучення аудиторії.
Обговорити просування
Хороший SMM — це вже давно не про лайки, репости й підписки. Справжній маркетинг у соціальних мережах — це про цільову аудиторію та її увагу до вашого бренду або продукту.

Саме тому ми завжди розпочинаємо нашу роботу з підготовки стратегії, яка базується на детальному вивченні переваг і поведінки ваших потенційних клієнтів у соціальних медіа.
Неля Сєрєбро
Head of SMM
Неля Серебро Head of SMM в Netpeak

Клієнти агентства Netpeak в Україні

Просування компаній і брендів у соцмережах — один із найбільш дієвих способів сучасного маркетингу, зручний інструмент комунікацій з потенційними покупцями і клієнтами, спосіб притягнути потрібну аудиторію і сформувати впізнаваний образ бренду.

Завдання, які вирішує SMM:

Додаткове джерело продажів
Зростання трафіку на сайті
Підвищення впізнаваності та лояльності до бренду
Просування бренду за допомогою таргетованої реклами в Facebook і Instagram

Завдання, які вирішує SMM:

Додаткове джерело продажів
Зростання трафіку на сайті
Підвищення впізнаваності та лояльності до бренду
Просування бренду за допомогою таргетованої реклами в Facebook і Instagram

Кому підійде просування в соціальних мережах?

Інтернет-магазини
Блоги та ЗМІ
Корпоративні сайти
Сфера послуг

Кому підійде просування в соціальних мережах?

SMM для интернет-магазина
Інтернет-магазини
Продвижение в социальных сетях для блогов и СМИ
Блоги та ЗМІ
СММ для корпоративных сайтов
Корпоративні сайти
Раскрутка в социалках для сферы услуг
Сфера послуг

Послуга складається з двох етапів:

Розробка SMM-стратегії
  1. Аудит соцмереж.
  2. Аналіз конкурентів.
  3. Аналіз цільової аудиторії.
  4. Створення контентної концепції.
  5. План рекламних інтеграцій із лідерами думок.
  6. Планування цілей, завдань і інструментів просування.
Впровадження SMM-стратегії
  1. Ведення соцмереж.
  2. Підбір блогерів і комунікація з ними.
  3. Розроблення механік залучення аудиторії за допомогою органічного та платного трафіку.
Розробка SMM-стратегії
  1. Аудит соцмереж.
  2. Аналіз конкурентів.
  3. Аналіз цільової аудиторії.
  4. Створення контентної концепції.
  5. План рекламних інтеграцій із лідерами думок.
  6. Планування цілей, завдань і інструментів просування.
Впровадження SMM-стратегії
  1. Ведення соцмереж.
  2. Підбір блогерів і комунікація з ними.
  3. Розроблення механік залучення аудиторії за допомогою органічного і платного трафіку.

Як піде робота:

Аудит соцмереж
  1. Проаналізуємо контент (оцінимо зміст постів, частоту публікацій і тональність* комунікації).
  2. Проаналізуємо візуальну складову.
  3. Виміримо залученість аудиторії.
  4. Виявимо помилки ведення соцмереж і підготуємо рекомендації щодо їх виправлення.
* Тональність (tone of voice) компанії відбиває індивідуальність і цінності бренду, а також включає слова, інтонації, професійну термінологію.
Аналіз конкурентів
  • Визначимо список конкурентних спільнот.
  • Виміримо залученість аудиторії конкурентів і зіставимо з вашою.
  • Оцінимо контентну і візуальну складову конкурентних сторінок.
  • Визначимо вашу позицію на ринку і виявимо точки росту.
Контент-план
  1. Визначимо види контенту (що продає, залучає, вірусний, репутаційний, експертний і так далі) і підберемо типи контенту (статті, акції, новини ринку й компанії, інфографіка, шпаргалки, інструкції та так далі), які підходять вашому бізнесу.
  2. Підберемо унікальні хештеги для Instagram.
  3. Підберемо відповідний tone of voice (голос бренду).
  4. Складемо рубрикатор публікацій (підберемо 4–7 рубрик, спираючись на болі цільової аудиторії. Кожна рубрика відповідатиме за свою мету: продавати, інформувати або розважати).
  5. Складаємо графік публікацій постів.
Ведення соцмереж
  1. Наповнимо акаунти контентом і візуальною складовою (частота публікацій залежить від вибраного тарифу, але ми публікуємо не менше 15 постів на місяць).
  2. Налаштуємо автоматичне вітання і відповіді в Facebook Messenger (чат-бот з вітанням у мессенджері).
  3. Відстежуватимемо згадки бренду в соцмережах, які ведемо, і реагуватимемо на них. Ми відповідатимемо на всі коментарі, крім тих, які вимагають відповіді від менеджера з продажу.
  4. Впроваджуємо інтерактивний контент (від розроблення механіки конкурсів до способу визначення переможця). Банери, призи та їх доставлення — на стороні клієнта.
Запуск таргетованої реклами
Вартість таргетованої реклами в соцмережах оплачується додатково: на основі рекламного бюджету за медіапланом і з комісією агентства.

  1. Створюємо рекламний кабінет (якщо він відсутній).
  2. Задаємо параметри аудиторії (стать, вік, геолокація, професії, інтереси).
  3. Підбираємо плейсменти — місця, де відображатиметься ваша реклама (Stories Facebook / Instagram, Facebook Messenger, стрічка Facebook / Instagram, вбудована реклама у відео на Facebook тощо).
  4. Встановлюємо бюджет, графік показу реклами та термін дії рекламної кампанії.
  5. Готуємо банери для реклами в соцмережах у разі, якщо їх не надає клієнт (оплачується окремо).
  6. Запускаємо рекламні кампанії в Facebook / Instagram і відстежуємо їхню ефективність.
  7. Надаємо щомісячну звітність.
Реклама у блогерів
  1. Складемо список лідерів думок у вашій тематиці.
  2. Зв'яжемося з кожним блогером особисто й дізнаємося умови співпраці (плейсмент, вартість і спосіб оплати рекламного поста).
  3. Погоджуємо з вами майданчики та формати реклами. Ми ґрунтуватимемося на співвідношенні кількості підписників до вартості публікації, а також ER*.
  4. Підготуємо текст (готовий банер або фото надає клієнт), погодимо дату розміщення.
  5. Проконтролюємо своєчасну публікацію рекламного поста.
  6. Надамо звіт з рекламної кампанії у блогерів.
*Engagement rate — це співвідношення числа підписників, які побачили публікацію, до загальної кількості підписників.

Тарифи для послуги SMM

Вартість social media marketing і набір необхідних соціальних мереж залежить від частоти публікацій, необхідності створення візуального контенту, а також від ніші й типу бізнесу. Залиште заявку й наші фахівці підготують план розвитку за послугою просування в соціальних медіа і стратегію персональних комунікацій для вашого проекту.
Start
Instagram, Facebook
  • Публікація й копірайтинг
  • 15 постів/міс
  • Публикація та створення 60 stories/міс
  • Модерація (direct, коментування постів) — окрім продажів
  • Проведення 1 конкурсу/міс
  • 1 інтеграція з лідерами думок
  • Щомісячний звіт
Надіслати заявку
Enterprise
Instagram, Facebook, Telegram, TikTok, Clubhouse, LinkedIn, Twitter
  • Склад тарифу та кількість соцмереж обговорюється індивідуально в залежності від потреб бізнесу
Надіслати заявку
Розкажіть про вашу задачу
Порівняти стратегії в деталях
Дії
Start
Growth
Створення контент-плану на місяць
Написання та публікація постів (кількість на місяць)
15
30
Створення та публікація stories (без урахування репостів)
60
90
Щомісячний звіт
Моніторинг згадувань у соцмережах
Проведення конкурсів (кількість на квартал)
1
2
Реклама у блогерів (рекламний бюджет оплачує замовник)
1
2
Дії
Start
Growth
Створення контент-плану на місяць
Написання та публікація постів (кількість на місяць)
15
30
Створення та публікація stories (без урахування репостів)
60
90
Щомісячний звіт
Моніторинг згадувань у соцмережах
Проведення конкурсів (кількість на квартал)
1
2
Реклама у блогерів (рекламний бюджет оплачує замовник)
1
2
Порівняти стратегії в деталях
Також наші фахівці додатково створюють таргетовану рекламу. До суми рекламного бюджету (затверджується на основі медіаплану) додається комісія агентства.

Якщо вашому проєкту знадобиться допомога зі створенням візуалів (банери, фото, відео), ми підберемо субпідрядників і налаштуємо робочі процеси «під ключ». При цьому замовник оплачує виробництво візуального контенту.

Ви можете окремо замовити індивідуальну консультацію
з SMM-фахівцем

Мінімальна тривалість 3 години, погодинна оплата.

Ви можете окремо замовити індивідуальну консультацію
з SMM-фахівцем

Мінімальна тривалість 3 години, погодинна оплата.

Створюємо маркетингові продукти для фахівців в усьому світі

Serpstat
Ringostat
Netpeak Software
AcademyOcean
Serpstat — многофункциональна SEO платформа для анализа своего сайта и сайта конкурентов
Багатофункціональна SEO-платформа для аналізу онлайн-конкурентів і свого сайту, щоденного моніторингу позицій, зворотних посилань і якості контенту на сайті.
За допомогою інструменту Serpstat можна зібрати ключові слова для нових сторінок або оптимізації старих, знайти помилки, які впливають на ранжування сайту, ознайомитися з детальними рекомендаціями щодо їх виправлень і виконати багато інших завдань з щоденної рутини SEO-команди.
Ringostat — сервис сквозной аналитики, коллтрекинга и телефонии
Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.
Ringostat екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.
Netpeak Software — инструменты для SEO-специалистов и вебмастеров
Компанія Netpeak Software розробляє десктопні інструменти для SEO- фахівців і вебмайстрів:
  • Netpeak Spider — для регулярного SEO-аудиту, швидкого пошуку помилок, системного аналізу і парсингу сайтів.
  • Netpeak Checker для парсингу пошукової видачі й агрегації даних із топових SEO-сервісів для масового аналізу й порівняння сайтів.
AcademyOcean — LMS платформа для обучения сотрудников, партнеров и клиентов
Розумна система для навчання ваших співробітників, партнерів, клієнтів
AcademyOcean дає змогу скоротити процес адаптації, заощадити час співробітникам і керівникам, а також перетворити ознайомлення з чимось новим у захопливий процес.

    Підтвердження експертизи

    Netpeak — аккредитованное агентство Bing
    Netpeak — сертифицированное агентство Яндекс.Директ
    Netpeak — премиум-партнёр Facebook Marketing
    Netpeak — ведущий партнёр Google
    Провідний партнер Google
    Преміум-партнер Facebook
    Преміум-партнер Instagram
    Преміум-партнер YouTube
    Офіційний партнер TikTok
    Netpeak — аккредитованное агентство Bing

    Досягнення наших клієнтів

    Як здобути 400% рентабельності кампаній за допомогою таргетованої реклами у Facebook — кейс Secunda • Докладніше
    Кейс OWOX — як продати квитки за 4 дні до конференції Analyze • Докладніше
    Як продати матрац у Facebook — кейс магазину меблів matrason.ua • Докладніше

    Що говорять наші клієнти?

    Обговорити просування

    З 2006 року ми допомагаємо маленьким і великим компаніям підвищувати продажі і прибуток за допомогою інструментів інтернет-маркетингу. Понад
    4 000 клієнтів вже здобули результати від інвестицій у онлайн-просування.

    Залишайте заявку і наші фахівці підготують для вас стратегію просування.