Реклама в TikTok, Instagram і Facebook, яка дозволяє показувати ваші оголошення користувачам залежно від їхнього віку та інтересів.
На відміну від контекстної реклами, таргетинг у соцмережах орієнтується не на ключові слова, а на портрети клієнтів.
Послуги таргетованої реклами — це не запуск реклами замість клієнта, а комплекс робіт у соцмережах щодо збільшення прибутку та впізнаваності його бізнесу.
Для кожного проєкту наші фахівці готують покроковий план робіт та втілюють його в життя, керуючи грошима та аудиторією клієнта, а не ставками у його рекламному кабінеті.
орієнтується на соціально-демографічні дані користувачів;
доступна до показу користувачам, у яких є профіль Instagram, акаунт TikTok або профіль Facebook;
запуск кампанії можливий як безпосередньо в соцмережі, так і через Ads Manager.
орієнтується на вказані рекламодавцем ключові слова та фрази;
доступна до показу користувачам пошукових систем і продуктів Google;
налаштовується через єдиний рекламний кабінет Google Ads.
Особливість таргетингу в соцмережах у тому, що рекламні оголошення виглядають як звичайний пост від імені сторінки Facebook або акаунта Instagram.
Вони органічно вписуються в стрічку і, незважаючи, на невелику позначку «Реклама», виглядають ненав'язливо, і здатні утримати увагу користувача.
Для просування в соцмережах і налаштування таргетованої реклами бізнесу необхідно використовувати зображення певного формату, щоб вони не вибивалися із загальної стилістики стрічки.
Такий підхід дозволяє зробити рекламну публікацію максимально нативною, цікавою і корисною для користувача.
Дозволяє налаштовувати рекламу в Facebook і Instagram залежно від географічного положення користувача — країни, міста, області або навіть мікрорайону.
Здійснює показ реклами тим користувачам, чий спосіб життя відповідає заданим інтересам — наприклад, показує рекламу нових кросівок любителям бігу.
Дозволяє чітко обмежувати час показу вашої реклами. Це один з найкращих методів таргетингу, якщо ви знаєте час активності своїх клієнтів в соцмережах.
Показує вашу рекламу користувачам, які потрапляють під задані соціально-демографічні параметри: стать, вік, сімейний стан, соціальний статус тощо.
Система аналізує поведінку користувачів у соцмережах і показує вашу рекламу тим, хто на підставі цих даних з найбільшою ймовірністю зробить покупку.
Аналізує профілі ваших поточних клієнтів і на основі отриманих даних підбирає схожі аудиторії користувачів для показу реклами.
Користувачі довіряють соцмережам і готові, побачивши якісний таргетинг, замовити рекламований товар або послугу (або як мінімум задуматися про покупку в майбутньому)
При налаштуванні реклами в Instagram або Facebook ви керуєте не ключовими словами, а поведінковими та соціально-демографічними даними користувачів
Вартість одного ліда із соцмереж не перевищує 80 грн — це пов'язано з тим, що користувачі бачать вашу рекламу на комфортній для них платформі, і більш схильні до покупки
Клієнти із соцмереж часто проявляють лояльність до бізнесу і не тільки купують його продукт самостійно, а й рекомендують магазин своїм друзям і знайомим.
Реклама у Facebook
Facebook входить до п'ятірки найбільш відвідуваних сайтів світу. Таргетинг у Facebook дозволяє легко знаходити клієнтів практично для будь-якого бізнесу.
Рекламні публікації інтегруються прямо в стрічку, історії або месенджер користувача. Широкі можливості таргетингу дозволяють не бити «гарматою по горобцях», а розповідати про себе тим, хто максимально близький до вашої цільової аудиторії.
Реклама в Instagram
Instagram ідеально підходить для збільшення впізнаваності бізнесу і продажу товарів або послуг, для яких зовнішній вигляд важливий, так само як і якість.
Серед інструментів просування доступні публікації та історії, з яких можна вести користувача на профіль бізнесу в Instagram або безпосередньо на сайт. Якщо ви плануєте вести клієнтів на свій профіль, то таргетинг буде максимально ефективний в комплексі SMM.
Реклама в TikTok
TikTok — ідеальний канал для контакту з молодою аудиторією, в якому просування за допомогою коротких роликів виглядає максимально органічно.
Рекламний ролик показується прямо в стрічці користувача, а позначка «Реклама» настільки непомітна, що відразу складно визначити комерційну спрямованість ролика.
Аудит реклами
У рамках аудиту фахівці Netpeak проаналізують ваші поточні акаунти в соцмережах і рекламу, після чого підготують докладний звіт з точками зростання і рекомендаціями щодо їх виправлення.
Це корисно, якщо у вас є інхаус-команда, і ви хочете визначити вектор подальшого розвитку для ваших рекламних публікацій.
Налаштування стеження
Інтеграція та налаштування інструменту Facebook Pixel на сайт дозволяє відстежувати ефективність і результати таргетованої реклами.
При наявності якісного аналітичного інструменту набагато простіше робити висновки про успіх рекламних кампаній, а також складати й оптимізувати оголошення.
Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі.
Платформа для наскрізної аналітики, відстеження дзвінків та інсайдерської інформації про поведінку користувачів.
Продукт входить у склад Netpeak Group.
Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики.
Допомагає коректно налаштувати збір даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які важливі для вашого бізнесу (наприклад, відстеження цільових дій в різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), і в результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.
Для передачі даних використовується Measurement Protocol.
Кастомна звітність, що об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проекті.
Дашборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:
витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;
втрачені транзакції через брак бюджету і окремо через низький рейтинг;
втрачений дохід через брак бюджету та окремо через низький рейтинг;
рекомендації щодо зростання бюджету;
частку дефіциту бюджету;
показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;
компоненти показника якості за акаунтом (релевантність оголошення, якість цільової сторінки і очікуваний CTR);
динаміка по СРО, CPL, по дефіциту бюджету, втраченому доходу та ін.
Внутрішня система повідомлень агентства Netpeak, що дозволяє інформувати маркетолога про стан проекту і помилки.
Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:
проблеми з кодом Google Analytics на сайті;
проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);
різкі перепади в кількості/вартості конверсій;
проблеми з відсутністю коштів на акаунтах Google Ads, Facebook Ads;
ефективність реклами на різних пристроях;
ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;
ефективність реклами по годинах;
місце розташування користувачів, які переходили з реклами.
Скрипти і правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно управляти акаунтами з мінімальними витратами часу.
Це автоматизація, яка спрощує роботу за рутинними завданнями.
Приклади скриптів, які використовує Netpeak:
зупинення кампаній по товарах, відсутніх в наявності;
автоматичне призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;
чистка неефективних майданчиків КМС;
оновлення цін в оголошеннях;
виявлення конфліктів мінус-слів;
перевірка правильності заданих UTM-міток;
перевірка url на 404, 500 та інші помилки;
повідомлення про залишок балансу;
зупинка і запуск кампаній у потрібну дату і час;
додавання розширень за всіма кампаніями акаунта;
зупинка дублюючих ключових слів та ін.
Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми за проектами.
Приклади дайджестів для контролю співробітників:
контроль роботи фахівця в акаунті (Google Ads, Facebook);
контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії за проектом;
контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;
контроль вироблення часу за проектом;
повідомлення про витрати в акаунтах і орієнтовної комісії за поточний місяць.
Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.
Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.
Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.
Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.
З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.
Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.
З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.
Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.
Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.
У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданнях і зв'язатися з відповідальними.
Таргетинг — це рекламні кампанії в соцмережах, які спрямовані на охоплення профілів користувачів за заданими соціально-демографічними даними. Реклама в Facebook і Instagram дозволяє бізнесу показувати креативи тільки тим користувачам, які з найбільшою ймовірністю зацікавлені в покупці.
Ціна формується індивідуально після обговорення завдання з нашим менеджером. Бюджет на просування встановлюється виходячи з особливості вашої бізнес-ніші, цілей, зростання впізнаваності та продажів, регіону, а також багатьох інших факторів. Ви можете надіслати заявку, щоб наш фахівець допоміг вам прорахувати вартість просування — це безплатно і ні до чого не зобов'язує.
Вартість таргетованої реклами й послуг реклами в соцмережах розраховується індивідуально і включає в себе 2 складових — рекламний бюджет і фіксовану комісію агентства таргетованої реклами. Чим більше рекламний бюджет, тим ширші можливості бізнесу, і тим більша кількість інструментів можна задіяти для рекламних кампаній.
Залиште заявку на сайті та наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб підібрати оптимальний варіант просування вашого бізнесу за допомогою таргетованої реклами — в комплексі з PPC та SMM або окремо.
Контекстна і таргетована реклама дозволяють практично відразу отримати заявки й продажі. У разі SEO-просування перші результати можна побачити приблизно через 6 місяців після старту співпраці.
Ніхто не може дати стовідсоткові гарантії (в тому числі й ми), але при своєчасному впровадженні наших технічних завдань і рекомендацій щодо внутрішньої оптимізації сайту ви зможете побачити результат протягом 9 місяців.
Для цього у наших клієнтів є Особистий кабінет. У ньому ви можете своїми очима переконатися, що просування за допомогою обраних вами інструментів йде за наміченим планом. Також ми даємо звіти по розкрутці, а з вами регулярно спілкуються наші фахівці.