
Стратегію та вектор розвитку діджитал-маркетингу
Після аудиту та розробки стратегії ми разом із вашими фахівцями знаходимо відповіді на запитання: що було зроблено, де ми зараз, і як рухатися далі, щоб покращити результати та обігнати конкурентів.
Допоможемо побудувати маркетингові процеси всередині бізнесу або задати новий вектор для інхаус-команди.
Розробимо систему стимулювання, цілі, регламенти, звітність, KPI, плани задач для внутрішніх маркетингових команд.
Допоможемо з рекрутингом маркетологів на ключові посади.
Вже 16 років я розвиваю агентство Нетпік як керівний партнер та співзасновник, пʼять з яких я обіймав посаду СМО. Я створив та будував всі маркетинг-активності та напрямки роботи с лідгеном, брендом та піаром в агентстві.
Зараз я використовую цей досвід для того, щоб розвивати та прискорювати інші українські компанії.
Фокусуюсь на В2В, сервісних та аутсорс-компаніях, бо саме тут мій досвід є найбільш релевантний.
Найголовніше для засновника практично будь-якого бізнесу – зростання. Ми робимо так, щоб маркетинг — частина вашого бізнесу стала машиною, яка працює на це зростання.
Ми упорядкуємо ваш маркетинг відділ, якщо він не налагоджений. Якщо у вас немає CRM, таблиці з когортним аналізом, наскрізної аналітики – це означає, що ваш маркетинг може працювати краще, ніж зараз (навіть якщо ви задоволені результатами).
Якщо у вас немає команди, то ми зможемо допомогти одразу побудувати правильний відділ з саме тими компетенціями, які потрібні вашому бізнесу. Завдання Netpeak – не розвивати ваш бізнес замість вашої команди, а навчити вашу команду розвивати бізнес без нашої участі.
За час роботи він збудував, або перезапустив і допрацював команди з копірайтингу, SMM, обробці вхідних заявок, партнерській програмі, PR, дизайну, контент-маркетингу та лідогенерації.
Запустив маркетинг — відділи у продуктових компаніях Netpeak Group – Serpstat та Ringostat.
У Netpeak під його керівництвом маркетинг-відділ виріс з 1 до 40 осіб, а агентство вийшло на потік у 500 нових заявок щомісяця.
Андрій є співвласником соціальних проєктів Моє Місто та 4City, веде телеграм-канал Sad But True і подкаст "Давай спробуємо?"
Стратегію та вектор розвитку діджитал-маркетингу
Після аудиту та розробки стратегії ми разом із вашими фахівцями знаходимо відповіді на запитання: що було зроблено, де ми зараз, і як рухатися далі, щоб покращити результати та обігнати конкурентів.
Зрозумілі технічні завдання та чек-листи для імплементації стратегії
Ми допоможемо підготувати чіткі рекомендації та процеси для вашої внутрішньої команди.
Навчання та підтримку вашої маркетинг команди
Ваші фахівці отримають експертизу та знання кращих фахівців топового маркетингового агентства з 15-річним досвідом і 4 000+ проєктів за плечима.
Зрозумілий та керований маркетинг-процес
У будь-який момент часу буде зрозуміло, що робиться, яка ціль переслідується, та хто відповідальний.
Додатковий захист інвестицій у SEO та PPC
Погляд та досвід наших SEO фахівців дозволять відмовитися від свідомо збиткових напрямків і зосередитися на потенційно успішних механіках та інструментах, які довели свою результативність в інших проєктах агентства.
Прозорий результат від вкладень у маркетинг
Завжди легко зрозуміти, скільки грошей ви заробили або втратили від тієї або іншої маркетингової активності.
Ваші тім-ліди отримують додаткову експертизу, яку неможливо наростити, працюючи всередині одного бізнесу. Вони дізнаються про нові інструменти та механіки, отримають зрозумілі методології для формування та реалізації гіпотез, інструменти для контролю команди та показників.
Ваші опорні співробітники отримують прозорий та контрольований процес реалізації маркетингової стратегії, інструменти планування, контролю, мотивації та звітності команди, відбудовану систему комунікацій зі співробітниками та підрядниками.
Залежно від бізнесу, досвідченості команди та поставлених цілей для отримання перших результатів знадобиться від 3 до 9 місяців спільної роботи та не менше 20 годин консультацій на місяць.
Обов'язковою умовою є наявність маркетолога (в ідеалі – керівника маркетинг-команди) на вашому боці.
Якщо його немає, то для початку роботи його потрібно буде найняти. Спільно з вашим HR-відділом ми можемо знайти відповідного маркетолога або запропонувати послугу HR-outstaff від агентства Netpeak або будь-якого іншого HR-агентства (якщо у вас немає рекрутера). У цьому випадку ми можемо підготувати портрет ідеального кандидата, описати його функціональні обов'язки та проводити співбесіди.
Формат зовнішніх консультацій унеможливлює відповідальність за роботу команди, але включає відповідальність інформувати про те, що: робота пішла не за планом, результати не досягаються, у роботі виникають проблеми, найм співробітників/підрядників був помилкою з точки зору професійних якостей.
Ми ні в якій формі не співпрацюю з компаніями з РФ та з компаніями, які співпрацюють з РФ.