Просування мобільних застосунків

Допомагаємо притягнути цільових користувачів для мобільних застосунків на платформах iOS і Android. Збільшуємо кількість встановлень і in-app конверсій. Працюємо з рекламними мережами, сторами додатків і аналітикою.

З 2014 року розвиваємо напрям mobile performance marketing та стали одним із перших агентств, що розвивають експертизу в ніші застосунків.

Надіслати заявку

Ми були одними з першопрохідців у сфері мобайл-маркетингу серед агентств, і зараз об'єднали експертизу в усіх інструментах для просування мобільних застосунків на будь-яких ринках: пошукова оптимізація в сторах, залучення платного трафіку й мобайл-аналітика. Наш унікальний інструмент для ASO допомагає десяткам застосунків займати топові позиції у своїх категоріях.

Радомир Новкович
Head of Netpeak RadASO

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Просування мобільних застосунків — це комплексний процес, який має на меті збільшити кількість завантажень, активних користувачів, а також прибуток від мобільного додатку.
ASO (App Store optimisation) та онлайн-реклама мобільного застосунку допомагають покращити позиції в App Store та Google Play, збільшити кількість встановлень, підвищити показник залученості та покращити показники in-app конверсій.

Що ми робимо в рамках mobile performance marketing?

Притягуємо нові встановлення

Використовуємо всі можливі інструменти для зростання органічних і платних встановлень застосунку.

Залучаємо користувачів

Створюємо креативи, оголошення й описи, які притягують користувачів. Підвищуємо конверсію у встановлення.

Повертаємо користувачів у застосунок

Сегментуємо користувачів, збільшуємо показники MAU/DAU.

Нарощуємо in-app конверсії

Налаштовуємо персоналізовану рекламу та пуш-сповіщення. Даємо рекомендації щодо збільшення конверсій у платних користувачів.

Інструменти mobile performance marketing

ASO (App Store Optimization)

ASO — чудовий інструмент просування для зростання органічного трафіку та встановлень.

Ми збільшимо видимість вашого застосунку за релевантними ключовими запитами у пошуку Google Play та App Store незалежно від локалі — Netpeak працює як із латинськими, так і з кирилічними локалями.

ASA (Apple Search Ads)

Реклама в App Store — ідеальний засіб просування застосунків для iOS.

Наш підхід й оптимізація дозволяють знаходити нові точки дотику з мобільними користувачами прямо під час рекламної кампанії, а також заощаджувати бюджет — ми автоматично зупиняємо показ оголошень, якщо виходимо на 1 місце в органіці.

Реклама застосунків у Google Play (Google Ads)

У Google Play реклама працює за тим же принципом, як і в Appstore.

Universal App Campaigns — чудовий інструмент просування застосунків для Android, який дозволяє залучати найзацікавленішу аудиторію — користувачів, які просто зараз шукають новий застосунок.

Таргетована реклама мобільних застосунків

Mobile performance marketing не обмежується сторами: застосунок можна рекламувати в Google Ads, соцмережах (Facebook, Instagram), YouTube та навіть іграх на мобільних. Тестуючи різні формати реклами для мобільних пристроїв, можна залучити велику кількість різних клієнтів — від активних користувачів соцмереж до мобільних геймерів.

Аналітика для мобільних застосунків

Неможливо робити висновки про результати просування без якісної аналітики. Ми працюємо з AppsFlyer, Adjust, Firebase, Branch, Facebook SDK та налаштовуємо in-app аналітику та deep linking для відстежування ефективності просування застосунків. Відстежуємо Cost-per-Install, MAU/DAU, ROI, конверсії та транзакції всередині застосунків.

Етапи просування мобільних додатків

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Планування

  • Аналізуємо ринок і конкурентів.
  • Визначаємо цільову аудиторію для розкрутки мобільного застосунку.
  • Збираємо семантичне ядро для всіх необхідних регіонів і локалей.
  • Налаштовуємо аналітику.
  • Визначаємо KPI.

Налаштування рекламних кампаній і A/B тестування

  • Запускаємо рекламні кампанії з невеликим бюджетом.
  • Тестуємо таргетинги.
  • Тестуємо креативи, оптимальні для реклами мобільних застосунків.
  • Тестуємо оформлення сторінки застосунку у сторі (іконка, скріншоти, заголовки й опис).

Аналіз результатів і масштабування кращих варіантів тестування

  • Гнучкий розклад рекламних кампаній (вибір дати, годин, хвилин).
  • Декілька форматів стилів пошукової реклами, банерів, відео, нативної реклами.
  • Збирання статистики у режимі реального часу.

Постійний аналіз і оптимізація кампаній

  • Робота з аналітикою: трекінг ефективності встановлень. Аналіз показників retention rate, uninstall rate, LTV, DAU та MAU.
  • Детальний звіт щодо ефективності рекламних кампаній.
  • Аналіз ефективності креативів, рекламних мереж, аналіз таргетингів.

Інструменти та технології

Унікальний алгоритм підбору ключових запитів для різних локалей, який дозволяє досягати швидких результатів у ASO. Без використання мотивованого трафіку.

Apple Search Ads — рекламна система в AppStore, яка дозволяє запускати рекламні оголошення у магазині мобільних застосунків для користувачів пристроїв компанії Apple. Використовується для просування IOS застосунків.
Google Ads — рекламна система Google, яка дозволяє запускати рекламу у пошуку Google та на сайтах-партнерах. Використовується для просування застосунку у Google Play.
Facebook — персоналізовані рекламні оголошення для мобільних користувачів найпопулярнішої соціальної мережі.
Instagram — таргетована реклама мобільного застосунку у стрічці та stories з гнучкими налаштуваннями таргетингу.
YouTube — розміщення реклами мобільного застосунку на найпопулярнішому відеохостингу світу з гнучкими налаштуваннями таргетингу та різноманіттям форматів.

AppsFlyer — одна з найпопулярніших систем трекінгу для мобільних застосунків з гарною репутацією на ринку. Дозволяє збирати дані майже з будь-яких рекламних систем. Має широкі можливості всередині кожного блоку платформи: атрибуція, маркетингова аналітика, захист від фроду, диплінкинг, кастомні аудиторії та потоки даних.
Adjust — ще один популярний трекер для застосунків, який дозволяє працювати з API, оцінювати органічні встановлення й автоматизувати рекламні кампанії.
Firebase — безкоштовна система аналітики для мобільних застосунків від Google. Працює лише з рекламними системами Google Ads, YouTube, Google Play.
Facebook SDK — безкоштовна система трекінгу мобільних застосунків від найкрупнішої соціальної мережі. Працює лише з трафіком з Facebook, Instagram.

Досягнення наших клієнтів

+43%

Встановлень застосунку в AppStore

Як за два місяці збільшити кількість встановлень застосунку в AppStore — кейс Uklon

+119%

Зростання кількості встановлень/день при збільшенні CPI на 13%

Кейс Apple Search Ads для застосунку OLX Україна: інстали за ціною перепічки

+63%

Зростання кількості органічних показів

Кейс monobank: як за допомогою ASO збільшити кількість безкоштовних завантажень на 25%

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.