Налаштування Google Analytics
Налаштовуємо необхідні параметри, події, звіти, повідомлення в обліковому записі Google Analytics, розробляємо технічне завдання на інтеграцію сайту та системи аналітики.
Веб-аналітика — опора data-driven підходу в інтернет-маркетингу.
Налаштовуємо збір та базові звіти в інтерфейсі веб-аналітичних систем. Створюємо «наскрізні» аналітичні рішення: вивантажуємо, об'єднуємо, обробляємо та візуалізуємо ваші дані. Знаходимо слабкі місця на сайті та покращуємо конверсію.
Люди більше не бояться помилятися у повсякденному житті – це чудово. Але коли на кону стоїть прибуток бізнесу, ціна помилки зростає. Рішення на основі даних стають необхідною складовою, особливо в інтернет-маркетингу. Тому маркетологи більше за інших розуміють, як важливо коректне налаштування веб аналітики для сайту. Але що робити, коли ці дані лежать у 10 різних джерелах і за межами стандартних звітів?
Ось чому ми в Netpeak сконцентрували свою компетенцію навколо потрібних знань: ми налаштуємо автоматичний збір, об'єднання ваших даних з усіх джерел, зробимо звіти будь-якої складності та представимо у зрозумілому вигляді. Ви можете бути спокійні, знаючи, що ваше рішення data-driven.
Налаштовуємо необхідні параметри, події, звіти, повідомлення в обліковому записі Google Analytics, розробляємо технічне завдання на інтеграцію сайту та системи аналітики.
Налаштовуємо модуль enhanced ecommerce, передачу даних через Google Tag Manager та розробляємо покрокове технічне завдання на передачу даних про покупки та дії користувачів сайту в систему аналітики.
Налаштовуємо необхідні тригери, теги та змінні Google Tag Manager, готуємо технічне завдання для програмістів на впровадження необхідних кодів відстеження.
Налаштуємо збір даних у новому ресурсі Google Analytics 4. Заведемо всі потрібні події. Підготуємо технічні завдання передачі даних з вашого сайту в систему аналітики.
Розробляємо покрокове технічне завдання на передачу даних про покупки та дії користувачів з CRM-систем, ERP-систем, баз даних та інших зовнішніх джерел у Google Analytics.
Допоможемо визначитися з тим, які джерела даних повинні брати участь у підсумковому рішенні, які дані, звіти та дашборди потрібні. Створюється схема аналітичного рішення.
Ми готуємо спеціальні конектори — програмний код, який вивантажує дані по API та складає у підсумкове сховище даних.
Коли дані зібрані в окремих таблицях у сховищі даних, готується SQL код, який об'єднує та агрегує дані у підсумкові звіти.
На останньому етапі до сховища даних підключається інструмент візуалізації. Побудуємо індивідуальні дашборди Google Data Studio, Power BI, Tableau.
Налаштуємо аналітичні системи для коректного відстеження онлайн каналів залучення клієнтів та їхньої поведінки на вашому проєкті.
Ви можете рахувати окупність каналів залучення клієнтів за стандартною або індивідуальною моделлю атрибуції. Відстежувати кросплатформну, кросдоменну, онлайн/офлайн поведінку.
За допомогою послуги CRO канали залучення клієнтів працюють краще, що безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу. Отримуйте більше від того трафіку, який вже маєте.
Дістанемо дані про кліки, покази, аудиторії та інші параметри з будь-яких рекламних систем: Google Ads, Facebook Ads та інших.
Вивантажимо будь-які дані з Google Analytics, AppsFlyer або інших веб-аналітичних платформ для глибокої оцінки ефективності сайту або програми та об'єднаємо з даними з продажу та прибутку.
Обробимо дані про угоди та клієнтів та об'єднаємо їх з даними про рекламні кампанії для отримання реальних даних про ефективність маркетингу.
Обробимо дані з вашої 1С чи інших систем обліку для глибокої аналітики руху коштів чи товарів.
Google BigQuery — хмарна база даних з високою швидкістю обробки великих масивів даних. Відмінне та недороге рішення для зберігання та обробки даних з різних систем без прив'язки до фізичного сервера.
MySQL — класична система управління реляційними базами даних із відкритим вихідним кодом. На базі MySQL побудовано більшість класичних програмних продуктів для бізнесу звичайних користувачів.
PostgresQL или Postgres — являє собою безкоштовну систему управління реляційними базами даних (СУБД) з відкритим вихідним кодом, що підкреслює розширюваність та відповідність SQL.
Greenplum — це технологія великих даних, заснована на архітектурі MPP та технології баз даних з відкритим вихідним кодом Postgres.
R — мова програмування для статистичної обробки даних та роботи з графікою, а також вільне програмне середовище обчислень з відкритим вихідним кодом у рамках проекту GNU.
Python — універсальна мова програмування, що найчастіше використовується в машинному навчанні і в роботі з великими даними.
SQL — це мова запитів і призначена для управління даними, що зберігаються в системі управління реляційними базами даних.
DBT — це інструмент командного рядка з відкритим вихідним кодом, який допомагає аналітикам та інженерам більш ефективно перетворювати дані у своїх сховищах.
Microsoft Power BI — одна з найпопулярніших платформ для візуалізації даних, побудови інтерактивних графіків та звітів.
Google Data Studio — хмарна платформа для візуалізації даних, що має штатні інтеграції з продуктами Google.
Tableau — американська компанія, розробник однойменного програмного забезпечення для інтерактивної візуалізації даних та бізнес-аналітики.
Веб-аналітика сайту – це процес збору та аналізу даних про те, як користувачі взаємодіють із вашим сайтом. Ці дані можуть використовуватися для покращення дизайну сайту, контенту та маркетингових стратегій.
Ціна послуги індивідуальна, оскільки залежить від обсягу та складності робіт. Залишіть заявку на сайті, щоб наші спеціалісти оцінили вартість вашого проекту.
Веб-аналітика додатків схожа на веб-аналітику сайту, але вона зосереджується на тому, як користувачі взаємодіють з вашим веб-додатком. Ці дані також можуть використовуватися для маркетингових цілей, покращення функціональності, зручності використання та залучення користувачів. Щоб розрахувати вартість послуги, залишайте заявку на сайті.