Індивідуальна
веб-аналітика
для бізнесу

Веб-аналітика — опора data-driven підходу в інтернет-маркетингу.

Налаштовуємо збір та базові звіти в інтерфейсі веб-аналітичних систем. Створюємо «наскрізні» аналітичні рішення: вивантажуємо, об'єднуємо, обробляємо та візуалізуємо ваші дані. Знаходимо слабкі місця на сайті та покращуємо конверсію.

Надіслати заявку

Люди більше не бояться помилятися у повсякденному житті – це чудово. Але коли на кону стоїть прибуток бізнесу, ціна помилки зростає. Рішення на основі даних стають необхідною складовою, особливо в інтернет-маркетингу. Тому маркетологи більше за інших розуміють, як важливо коректне налаштування веб аналітики для сайту. Але що робити, коли ці дані лежать у 10 різних джерелах і за межами стандартних звітів?

Ось чому ми в Netpeak сконцентрували свою компетенцію навколо потрібних знань: ми налаштуємо автоматичний збір, об'єднання ваших даних з усіх джерел, зробимо звіти будь-якої складності та представимо у зрозумілому вигляді. Ви можете бути спокійні, знаючи, що ваше рішення data-driven.

Олександр Конивненко
Head of Web Analytics

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Веб-аналітика — це процес збору, аналізу та інтерпретації даних про те, як користувачі взаємодіють з веб-сайтом або мобільним додатком.

Які проблеми може вирішити налаштування веб-аналітики?

Низька конверсія сайту

Проблема: Невеликий відсоток відвідувачів сайту здійснює цільові дії, наприклад, купівлю, підписку чи реєстрацію.

Рішення: Налаштування веб-аналітики допоможе вам відстежувати поведінку користувачів на сайті, виявляти проблемні зони та оптимізувати вирву продажу, що може призвести до значного збільшення конверсії.

Висока вартість залучення клієнтів

Проблема: Ви витрачаєте багато грошей на рекламу, але не отримуєте бажаної кількості клієнтів.

Рішення: За допомогою коректних даних ви можете оптимізувати рекламні кампанії.

Низька залученість користувачів

Проблема: Користувачі швидко залишають сайт, не роблячи жодних дій.

Рішення: Веб-аналітика допоможе вам зрозуміти, чому користувачі йдуть з сайту, і внести зміни для покращення їх досвіду.

Погана рентабельність інвестицій (ROI) у маркетингові кампанії

Проблема: Ви не можете точно сказати, які маркетингові кампанії приносять вам найбільше клієнтів та прибутку.

Рішення: Аналітика допоможе вам відстежувати ефективність кожної маркетингової кампанії та оптимізувати їх для досягнення найкращих результатів.

Нерозуміння потреб клієнтів

Проблема: Ви не знаєте, чого хочуть ваші клієнти, і не можете запропонувати їм продукти або послуги, які їм дійсно потрібні.

Рішення: Веб-аналітика допоможе вам зібрати дані про ваших клієнтів, їх інтереси та поведінку, що допоможе вам покращити свої продукти та послуги та зробити їх більш привабливими для клієнтів.

Стандартні завдання з налаштування веб-аналітики

У сучасному цифровому світі послуга веб-аналітики є необхідним інструментом для будь-якого бізнесу. Команда Нетпік пропонує як індивідуальні рішення з налаштування аналітики, так і стандартні.
Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Налаштування Google Analytics

Налаштовуємо необхідні параметри, події, звіти, повідомлення в обліковому записі Google Analytics, розробляємо технічне завдання на інтеграцію сайту та системи аналітики.

Налаштування розширеної електронної торгівлі

Налаштовуємо модуль enhanced ecommerce, передачу даних через Google Tag Manager та розробляємо покрокове технічне завдання на передачу даних про покупки та дії користувачів сайту в систему аналітики.

Налаштування Google Tag Manager

Налаштовуємо необхідні тригери, теги та змінні Google Tag Manager, готуємо технічне завдання для програмістів на впровадження необхідних кодів відстеження.

Перехід з Universal Google Analytics на Google Analytics 4

Налаштуємо збір даних у новому ресурсі Google Analytics 4. Заведемо всі потрібні події. Підготуємо технічні завдання передачі даних з вашого сайту в систему аналітики.

Впровадження Measurement Protocol

Розробляємо покрокове технічне завдання на передачу даних про покупки та дії користувачів з CRM-систем, ERP-систем, баз даних та інших зовнішніх джерел у Google Analytics.

Індивідуальні аналітичні рішення та BI-системи

Підготовчий етап

Допоможемо визначитися з тим, які джерела даних повинні брати участь у підсумковому рішенні, які дані, звіти та дашборди потрібні. Створюється схема аналітичного рішення.

Вивантаження

Ми готуємо спеціальні конектори — програмний код, який вивантажує дані по API та складає у підсумкове сховище даних.

Трансформація

Коли дані зібрані в окремих таблицях у сховищі даних, готується SQL код, який об'єднує та агрегує дані у підсумкові звіти.

Візуалізація

На останньому етапі до сховища даних підключається інструмент візуалізації. Побудуємо індивідуальні дашборди Google Data Studio, Power BI, Tableau.

Які завдання можна вирішити за допомогою аналітики?

Стандартні аналітичні завдання

Налаштуємо аналітичні системи для коректного відстеження онлайн каналів залучення клієнтів та їхньої поведінки на вашому проєкті.

Індивідуальні аналітичні рішення

Ви можете рахувати окупність каналів залучення клієнтів за стандартною або індивідуальною моделлю атрибуції. Відстежувати кросплатформну, кросдоменну, онлайн/офлайн поведінку.

Зростання доходу та середнього чека

За допомогою послуги CRO канали залучення клієнтів працюють краще, що безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу. Отримуйте більше від того трафіку, який вже маєте.

З якими даними ми працюємо?

Рекламні кабінети

Дістанемо дані про кліки, покази, аудиторії та інші параметри з будь-яких рекламних систем: Google Ads, Facebook Ads та інших.

Системи веб-аналітики

Вивантажимо будь-які дані з Google Analytics, AppsFlyer або інших веб-аналітичних платформ для глибокої оцінки ефективності сайту або програми та об'єднаємо з даними з продажу та прибутку.

Системи CRM та ERP

Обробимо дані про угоди та клієнтів та об'єднаємо їх з даними про рекламні кампанії для отримання реальних даних про ефективність маркетингу.

Системи бухгалтерського та складського обліку

Обробимо дані з вашої 1С чи інших систем обліку для глибокої аналітики руху коштів чи товарів.

Сервіси та інструменти, які ми використовуємо для аналітичних рішень

  • Google BigQuery — хмарна база даних з високою швидкістю обробки великих масивів даних. Відмінне та недороге рішення для зберігання та обробки даних з різних систем без прив'язки до фізичного сервера.

  • MySQL — класична система управління реляційними базами даних із відкритим вихідним кодом. На базі MySQL побудовано більшість класичних програмних продуктів для бізнесу звичайних користувачів.

  • PostgresQL или Postgres — являє собою безкоштовну систему управління реляційними базами даних (СУБД) з відкритим вихідним кодом, що підкреслює розширюваність та відповідність SQL.

  • Greenplum — це технологія великих даних, заснована на архітектурі MPP та технології баз даних з відкритим вихідним кодом Postgres.

  • R — мова програмування для статистичної обробки даних та роботи з графікою, а також вільне програмне середовище обчислень з відкритим вихідним кодом у рамках проекту GNU.

  • Python — універсальна мова програмування, що найчастіше використовується в машинному навчанні і в роботі з великими даними.

  • SQL — це мова запитів і призначена для управління даними, що зберігаються в системі управління реляційними базами даних.

  • DBT — це інструмент командного рядка з відкритим вихідним кодом, який допомагає аналітикам та інженерам більш ефективно перетворювати дані у своїх сховищах.

  • Apache Airflow — це платформа управління робочими процесами з відкритим вихідним кодом data pipelin.
  • Microsoft Power BI — одна з найпопулярніших платформ для візуалізації даних, побудови інтерактивних графіків та звітів.

  • Google Data Studio — хмарна платформа для візуалізації даних, що має штатні інтеграції з продуктами Google.

  • Tableau — американська компанія, розробник однойменного програмного забезпечення для інтерактивної візуалізації даних та бізнес-аналітики.

Досягнення наших клієнтів

+32%

Збільшили конверсію сайту за три місяці

Кейс Outpost Club: як якісно масштабувати кампанії та збільшити конверсію сайту на 32% за три місяці

+681%

збільшення трафіку з пошукових систем

Просування сайту VIN-кодів у США за низькочастотними запитами: зростання трафіку на 681% за 6 місяців

+99%

Приріст небрендового трафіку

Кейс Vodafone Retail Ukraine: як виконати прогноз на 100% та отримати приріст небрендового трафіку на 99%

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Скільки коштує веб-аналітика сайту?

Веб-аналітика сайту – це процес збору та аналізу даних про те, як користувачі взаємодіють із вашим сайтом. Ці дані можуть використовуватися для покращення дизайну сайту, контенту та маркетингових стратегій.

Ціна послуги індивідуальна, оскільки залежить від обсягу та складності робіт. Залишіть заявку на сайті, щоб наші спеціалісти оцінили вартість вашого проекту.

Скільки коштує веб-аналітика застосунків?

Веб-аналітика додатків схожа на веб-аналітику сайту, але вона зосереджується на тому, як користувачі взаємодіють з вашим веб-додатком. Ці дані також можуть використовуватися для маркетингових цілей, покращення функціональності, зручності використання та залучення користувачів. Щоб розрахувати вартість послуги, залишайте заявку на сайті.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.