Розробка чат-ботів для бізнесу

Налаштуємо збір бази підписників. Розробимо тригери та воронки продажів для чат-бота. Налаштуємо чат-бот під ваш бізнес. Підготуємо масові та сегментовані розсилки підписникам бота.

Надіслати заявку

Наша послуга дозволяє вийти за межі традиційного обслуговування. Це ключ до автоматизації процесів,  швидкої та персоналізованої підтримки, а також ефективної взаємодії з вашими клієнтами. Досвід і компетенція нашої команди дозволять вам збільшити конверсію та продажі.

Віталій Іванов
Team Lead Chatbot marketing team

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Максимальна ефективність ваших маркетингових інвестицій з досвідченими експертами Netpeak

Команда Netpeak допоможе вам з мінімальними вкладеннями досягти максимальних результатів

17
років в інтернет-маркетингу
350+
експертів сфери
4000+
успішних проєктів
~60
нових клієнтів щомісяця
300+
клієнтів на місяць розвиває наша команда

Чат-боти для бізнесу від Netpeak: що це і навіщо вони потрібні 

Боти для бізнесу — це програма у вигляді чату в месенджері (Telegram, Viber, Whatsapp, Facebook, Instagram) через яку ваш бізнес може вести масову або персоналізовану комунікацію з вашою аудиторією й автоматизувати бізнес-процеси.
Як частина вашої маркетингової стратегії та потужний інструмент оптимізації процесів боти допоможуть:
  • швидко та ефективно відповідати на запитання клієнтів, надавати інформацію про товари та послуги, виконувати операції з оплатою, забезпечувати підтримку та супровід і багато іншого;
  • без використання людського ресурсу, комунікувати з вашою цільовою аудиторією цілодобово, тим самим забезпечувати більш ефективний та персоналізований сервіс;
  • збирати та аналізувати дані про клієнтів, зрозуміти їхні потреби та побажання;
  • побудувати більш ефективну стратегію комунікації та збільшити продажі;
  • автоматизувати взаємодію з клієнтами та забезпечити юзер-френдлі сервіс.

В чому секрет ефективності чат-ботів

Середній відсоток відкриття повідомлень може бути від 60% до 90%
Дозволяють формувати індивідуальні рішення для вашого бізнесу. Широкі можливості до адаптації під потреби бізнесу, інтегруються з CRM системами  та сайтами
Ви зможете використовувати індивідуальні дані ваших клієнтів для розробки персоналізованого контенту

Для кого створена ця послуга

Інтернет-магазини

Бізнеси сфери послуг (офлайн і онлайн)

Інфобізнес

У вас є свій сайт та трафік більше ніж 5 000 контактів на місяць або є активна комунікація з клієнтами у месенджерах чи соціальних мережах (Facebook, Instagram), саме в такому випадку вам потрібні чат-боти для сайту. 
Ви хочете економити на відправці транзакційних повідомлень — смс/Viber та регулярно комунікувати зі своєю аудиторією через масові розсилки у месенджерах і стимулювати перші та повторні транзакції.
Ви активно використовуєте месенджери та хоче покращити та автоматизувати процес обробки заявок у месенджері. Автоматизувати процеси нагадування клієнтам про оплату/рішення чи іншу необхідну дію від клієнта без «я забув», «він загубився серед інших» та «він точно не купить».
Ви продаєте через вебінари та прямі ефіри й хочете збільшити відвідуваність цих івентів за рахунок ефективних нагадувань та стимулювання через месенджери. Та збільшити продажі за рахунок ефективних воронок продажів у месенджерах під час вебінарів та прямих ефірів.
У вас складний продукт чи послуга і потрібно збільшити ефективність продажів через воронки чи автоматизувати їх через автоворонки продаж у месенджерах.
Ви давно хочете протестувати цей інструмент з мінімальним бюджетом без втрати якості.

Які завдання вирішують чат-боти

Ecommerce-бізнес та сфери послуг

  • Дають можливість зручно комунікувати з клієнтами
  • Підвищують якість сервісу
  • Стимулюють ріст продажів
  • Стимулюють здійснення першої покупки
  • Збільшують кількість повторних продажів
  • Допомагають економити на транзакційних повідомленнях

Інфобізнес

  • Автоматизація воронок
  • Ведення ефективного онбордінгу
  • Реалізація Instagram воронок
  • Воронки для вебінарів та курсів
  • Стимулювання росту продажів через роботу з аудиторією
  • Покращення взаємодії через ігрові механіки

Для яких платформ ми створюємо чат-боти

Що входить у послугу

Підготовчий етап

  • заповнення брифу;
  • створення архітектури боту;
  • розробка ТЗ для інтеграцій з сайтом/СRМ;
  • розробка чат-ботів та інтеграція їх у сервіс для чат-ботів.

Налаштування збору бази підписників

  • розробка форм підписки;
  • передача ТЗ для інтеграції форм підписки і їх впровадження;
  • розробка вітальних повідомлень.

Тригери та воронки продажів для чат-боту 

  • розробка текстів та банерів для автоматичних повідомлень;
  • розробка необхідних ТЗ для передачі тригерних подій в сервіс розсилок;
  • створення сценаріїв для відправки тригерних повідомлень;
  • створення сценаріїв для воронок продаж;
  • тестування та покращення ефективності тригерів та воронок.

Налаштування чат-бота під ваш бізнес

  • розробка кастомних функцій для вашого бізнесу;
  • поєднання чат-ботів в омніканальній комунікації разом з  email, web push, mobile push, sms, viber каналами;
  • розробка базового меню для бота.

Масові та сегментовані розсилки підписникам бота. Розробка банерів та текстів для розсилок різних типів:

  • розсилки з гейміфікаціями;
  • розсилки з тестами та опитуваннями аудиторії для подальшої сегментації;
  • повідомлення про акції та знижки;
  • інформаційні розсилки.

Ціна розробки бота та що ви отримаєте в результаті

Перший етап. Запуск. Ефективний retention інструмент для зручної комунікації з підписниками бренду.

Термін: від 15 до 30 календарних днів.

  • Готові до роботи чат-боти —  Telegram, Viber, Whatsapp, Facebook, Instagram.
  • Автоматизовану систему збору підписників: форми підписки та віджети.
  • Реалізовані необхідні сервісні функції та налаштування бота.
  • Запущені тригерні сценарії для автоматичної відправки повідомлень підписникам.

Другий етап. Щомісячний розвиток чат-бот каналів, після виконання першого етапу.

  • Ефективну комунікацію з підписниками через регулярні масові розсилки та відправки персоналізованих сегментних повідомлень.
  • Регулярну аналітику по роботі чат-ботів, швидке або превентивне вирішення можливих проблем та впровадження рішень для росту каналу.
  • Регулярне впровадження нових тригерів та функцій, які збільшуватимуть ефективність монетизації чат-ботів.
  • Розробку та реалізацію стратегії розвитку чат-ботів як повноцінного маркетингового каналу з високим ROMI.
Розрахувати ціну

Досягнення наших клієнтів

Історія успіху vchasno.ua: розробили карти комунікацій та тригерні ланцюжки листів

+100%

Зріст доходу

Кейс з Email-маркетингу для інтернет-магазину книг Book24: зріст доходу вдвічі

+30%

Від загального доходу

Кейс Pandora.kz: як email приніс 30% від загального доходу по всіх каналах продажу

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Яка платформа чат-боту найкраща для мого бізнесу?

  1. Facebook Messenger: якщо ваша цільова аудиторія активно використовує Facebook. Він надає потужні інструменти для створення та розгортання чат-ботів на своїй платформі.
  2. Telegram: якщо ви хочете більше контролювати свій чат-бот. Він надає розширені функції для програмування чат-ботів.
  3. WhatsApp Business API: якщо ви плануєте використовувати чат-ботів для ділового спілкування через WhatsApp.
  4. Viber: велика база активних користувачів, що становить потенційну аудиторію для вашого чат-бота. Ви можете надсилати повідомлення, зображення, відео, аудіо та інші медіафайли. Інтеграція з Viber API дозволяє використовувати різноманітні можливості: кнопки, шаблони повідомлень, опитування та інші.
  5. Instagram: широке охоплення аудиторії, особливо, можливість створювати інтерактивні історії (stories), використовувати хештеги та інші функції для залучення користувачів, інтеграція з Instagram Direct дозволяє взаємодіяти з потенційними клієнтами через приватні повідомлення.

Рекомендуємо звернутись до наших спеціалістів, щоб обрати варіант, який підходить саме для вас, для цього залиште заявку на сайті.

Для якої галузі бізнесу підходять чат-боти?

  1. Для e-commerce
  2. Інфобізнес
  3. Для банків
  4. Системи лояльності
  5. Кафе, ресторани, піцерії
  6. Автосервіс чи логістика
  7. Для доставлення води
  8. Для АЗС
  9. Для аптек
  10. Для супермаркетів
  11. Для магазинів
  12. Для пунктів обміну
  13. ChatKeeperBot
  14. Для адміністраторів

Які вимоги до інтеграції чат-бота з моїми існуючими системами та додатками?

  1. Чат-бот повинен мати можливість взаємодіяти з наявними системами та додатками через їх API, щоб обмінюватись даними.
  2. Забезпечувати безпеку даних та захист від несанкціонованого доступу.
  3. Бути зручним для вас. 
  4. Працювати з різними системами та додатками, а також забезпечувати можливість додавання нових інтеграцій у майбутньому.
  5. У вас повинна бути можливість моніторингу та аналізу взаємодії чат-бота з наявними системами, що дозволить виявляти проблеми та вдосконалювати його роботу.

Які фактори варто враховувати при виборі розробника чат-бота для бізнесу?

  1. Досвід та компетенції. 
  2. Технологічний стек. Переконайтесь, що розробник працює з потрібними технологіями та має розуміння їх переваг та обмежень. 
  3. Підхід до проєктування. Розробник повинен розуміти ваші бізнес-потреби та цілі, та мати здатність розробити чат-бота, який відповідає вашим вимогам.
  4. У вас повинна бути можливість моніторингу та аналізу взаємодії чат-бота з наявними системами, що дозволить виявляти проблеми та вдосконалювати його роботу.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.