
З 2014 року агентство Netpeak розвиває напрямок mobile performance marketing. Ми були першопрохідцями в просуванні мобільних додатків, тому відточили експертизу і готові направити її на розвиток вашого проєкту.
У рамках послуги з налаштування та оптимізації Apple Search Ads ми збільшимо кількість користувачів вашого додатка за допомогою ефективної реклами в App Store.
Наша експертиза дозволяє незалежно від ринку ефективно застосовувати безліч інструментів просування мобільних додатків: від мобайл-аналітики до оптимізації додатків у сторах.
Один з цих інструментів — Apple Search Ads, налаштування якого дозволяє за невеликий проміжок часу збільшити впізнаваність і кількість інсталів програми.
Apple Search Ads — це реклама програми в App Store, що працює за принципом cost-per-tap (рекламодавець платить за натискання на рекламне оголошення). Цей підхід дозволяє не тільки залучити нових користувачів, а й збільшити кількість показів програми в магазині.
Ми пропонуємо ефективне ведення ASA-кампаній «під ключ» із застосуванням кращих практик і власних розробок для досягнення максимальної окупності вашого проєкту.
ASA — реклама, яка ідеально підходить для просування додатків на iOS.
Користувач бачить вашу рекламу саме тоді, коли шукає новий додаток.
Налаштувати ставку можна навіть на рівні ключового слова.
Ефективне ведення ASA «під ключ» від Netpeak:
Регулярне відстеження нових пошукових запитів у Discovery Campaigns та оптимізація стратегії просування під потреби вашої аудиторії.
Автоматичне відстеження прибутковості рекламної кампанії з набору ключових і додаткових метрик.
Автоматична зупинка реклами при виході на 1 місце за ключовим запитом в органіці. Якщо втрачаємо першу позицію — знову включаємо рекламу.
Завантаження з ASA більш релевантні, ніж з каналів таргетованої реклами в соцмережах. Якщо в Facebook користувач випадково бачить рекламу програми, то він встановить його максимум із цікавості. Apple Search реклама пропонує те, що потрібно користувачеві в цю хвилину — під час контакту з рекламою він якраз шукає новий додаток в магазині.
Запустивши таргетинг в Apple Search Ads за назвою конкурента, ви можете опинитися вище нього в результатах пошуку, і таким чином перехопити частку його цільової аудиторії.
Apple дає можливість прямо в застосунку отримувати інформацію про ключовий запит, за яким прийшов користувач після установки програми через ASA. Цю інформацію можна експортувати до вашої системи аналітики (Amplitude або Firebase) і розраховувати LTV в розрізі ключових слів. Також можна відразу визначати ключове слово, яке призвело до реєстрації нового користувача, і підлаштовувати онбординг під його цілі.
Це дозволяє показувати рекламу як за запитами, які на 100% спрацюють, так і за новими, які можуть бути неочевидні.
SKAG (Single Keyword Ad Groups) — групи оголошень з одним ключовим словом, які дозволяють отримати дані про цільові дії по кожній фразі на рівні груп оголошень.
Це дозволяє знаходити неочевидні точки контакту з цільовою аудиторією і робити рекламні кампанії ще ефективнішими
Якщо робота кампаній, спрямованих на точний запит, йде не за планом, ми оперативно вносимо зміни й оптимізуємо їх.
Ми за чіткість і прозорість, тому аналізуємо кожну проведену рекламну кампанію і готуємо звіт з рекомендаціями щодо поліпшення ефективності.