ASA
реклама застосунку в App Store

З 2014 року агентство Netpeak розвиває напрямок mobile performance marketing. Ми були першопрохідцями в просуванні мобільних додатків, тому відточили експертизу і готові направити її на розвиток вашого проєкту.

У рамках послуги з налаштування та оптимізації Apple Search Ads ми збільшимо кількість користувачів вашого додатка за допомогою ефективної реклами в App Store.

Надіслати заявку

Наша експертиза дозволяє незалежно від ринку ефективно застосовувати безліч інструментів просування мобільних додатків: від мобайл-аналітики до оптимізації додатків у сторах.

Один з цих інструментів — Apple Search Ads, налаштування якого дозволяє за невеликий проміжок часу збільшити впізнаваність і кількість інсталів програми.

Радомир Новкович
Head of Netpeak RadASO

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Що таке ASA?

Apple Search Ads — це реклама програми в App Store, що працює за принципом cost-per-tap (рекламодавець платить за натискання на рекламне оголошення). Цей підхід дозволяє не тільки залучити нових користувачів, а й збільшити кількість показів програми в магазині.

Ми пропонуємо ефективне ведення ASA-кампаній «під ключ» із застосуванням кращих практик і власних розробок для досягнення максимальної окупності вашого проєкту.

Переваги ASA

Сумісність

ASA — реклама, яка ідеально підходить для просування додатків на iOS.

Висока конверсія

Користувач бачить вашу рекламу саме тоді, коли шукає новий додаток.

Гнучкість налаштування

Налаштувати ставку можна навіть на рівні ключового слова.

Що ми пропонуємо

Ефективне ведення ASA «під ключ» від Netpeak:

Регулярне відстеження нових пошукових запитів у Discovery Campaigns та оптимізація стратегії просування під потреби вашої аудиторії.

Автоматичне відстеження прибутковості рекламної кампанії з набору ключових і додаткових метрик.

Автоматична зупинка реклами при виході на 1 місце за ключовим запитом в органіці. Якщо втрачаємо першу позицію — знову включаємо рекламу.

Навіщо запускати ASA

1. Збільшення конверсії для ASO

ASA — відмінний інструмент, щоб зрозуміти, які запити найкраще конвертуються в установки. Їх можна використовувати у вашій ASO-стратегії.

2. Розширення семантичного ядра для ASO

При використанні в ASA широкої або пошукової відповідності, Apple буде автоматично знаходити для вас релевантні пошукові запити. Їх можна використовувати в ASO, щоб залучати більше клієнтів з органічної видачі.

3. Отримання більш якісних і цільових інсталів

Завантаження з ASA більш релевантні, ніж з каналів таргетованої реклами в соцмережах. Якщо в Facebook користувач випадково бачить рекламу програми, то він встановить його максимум із цікавості. Apple Search реклама пропонує те, що потрібно користувачеві в цю хвилину — під час контакту з рекламою він якраз шукає новий додаток в магазині.

4. Перехоплення трафіку у конкурентів за їх брендовими запитами

Запустивши таргетинг в Apple Search Ads за назвою конкурента, ви можете опинитися вище нього в результатах пошуку, і таким чином перехопити частку його цільової аудиторії.

5. Визначення «цінності» запитів та кастомізація навчання у застосунку

Apple дає можливість прямо в застосунку отримувати інформацію про ключовий запит, за яким прийшов користувач після установки програми через ASA. Цю інформацію можна експортувати до вашої системи аналітики (Amplitude або Firebase) і розраховувати LTV в розрізі ключових слів. Також можна відразу визначати ключове слово, яке призвело до реєстрації нового користувача, і підлаштовувати онбординг під його цілі.

Що ми робимо в рамках ASA

Для кожної країни створюємо по 2 кампанії: Discovery и Exact

Це дозволяє показувати рекламу як за запитами, які на 100% спрацюють, так і за новими, які можуть бути неочевидні.

Використовуємо SKAG-based структуру рекламного аккаунта

SKAG (Single Keyword Ad Groups) — групи оголошень з одним ключовим словом, які дозволяють отримати дані про цільові дії по кожній фразі на рівні груп оголошень.

Регулярно відстежуємо нові запити та умови пошуку в Discovery Campaigns

Це дозволяє знаходити неочевидні точки контакту з цільовою аудиторією і робити рекламні кампанії ще ефективнішими

Слідкуємо за Exact Campaigns

Якщо робота кампаній, спрямованих на точний запит, йде не за планом, ми оперативно вносимо зміни й оптимізуємо їх.

Проводимо первинний збір даних

Ми за чіткість і прозорість, тому аналізуємо кожну проведену рекламну кампанію і готуємо звіт з рекомендаціями щодо поліпшення ефективності.

Досягнення наших клієнтів

+43%

Встановлень застосунку в AppStore

Як за два місяці збільшити кількість встановлень застосунку в AppStore — кейс Uklon

+119%

Зростання кількості встановлень/день при збільшенні CPI на 13%

Кейс Apple Search Ads для застосунку OLX Україна: інстали за ціною перепічки

Як зробити прибутковим застосунок ecommerce — кейс шопінг-клубу LeBoutique

Популярне у журналі

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.