З 2014 року агентство Netpeak розвиває напрямок mobile performance marketing. Ми були першопрохідцями в просуванні мобільних додатків, тому відточили експертизу і готові направити її на розвиток вашого проєкту.
У рамках послуги з налаштування та оптимізації Apple Search Ads ми збільшимо кількість користувачів вашого додатка за допомогою ефективної реклами в App Store.
Наша експертиза дозволяє незалежно від ринку ефективно застосовувати безліч інструментів просування мобільних додатків: від мобайл-аналітики до оптимізації додатків у сторах.
Один з цих інструментів — Apple Search Ads, налаштування якого дозволяє за невеликий проміжок часу збільшити впізнаваність і кількість інсталів програми.
Apple Search Ads — це реклама програми в App Store, що працює за принципом cost-per-tap (рекламодавець платить за натискання на рекламне оголошення). Цей підхід дозволяє не тільки залучити нових користувачів, а й збільшити кількість показів програми в магазині.
Ми пропонуємо ефективне ведення ASA-кампаній «під ключ» із застосуванням кращих практик і власних розробок для досягнення максимальної окупності вашого проєкту.
ASA — реклама, яка ідеально підходить для просування додатків на iOS.
Користувач бачить вашу рекламу саме тоді, коли шукає новий додаток.
Налаштувати ставку можна навіть на рівні ключового слова.
Завантаження з ASA більш релевантні, ніж з каналів таргетованої реклами в соцмережах. Якщо в Facebook користувач випадково бачить рекламу програми, то він встановить його максимум із цікавості. Apple Search реклама пропонує те, що потрібно користувачеві в цю хвилину — під час контакту з рекламою він якраз шукає новий додаток в магазині.
Запустивши таргетинг в Apple Search Ads за назвою конкурента, ви можете опинитися вище нього в результатах пошуку, і таким чином перехопити частку його цільової аудиторії.
Apple дає можливість прямо в застосунку отримувати інформацію про ключовий запит, за яким прийшов користувач після установки програми через ASA. Цю інформацію можна експортувати до вашої системи аналітики (Amplitude або Firebase) і розраховувати LTV в розрізі ключових слів. Також можна відразу визначати ключове слово, яке призвело до реєстрації нового користувача, і підлаштовувати онбординг під його цілі.
Це дозволяє показувати рекламу як за запитами, які на 100% спрацюють, так і за новими, які можуть бути неочевидні.
SKAG (Single Keyword Ad Groups) — групи оголошень з одним ключовим словом, які дозволяють отримати дані про цільові дії по кожній фразі на рівні груп оголошень.
Це дозволяє знаходити неочевидні точки контакту з цільовою аудиторією і робити рекламні кампанії ще ефективнішими
Якщо робота кампаній, спрямованих на точний запит, йде не за планом, ми оперативно вносимо зміни й оптимізуємо їх.
Ми за чіткість і прозорість, тому аналізуємо кожну проведену рекламну кампанію і готуємо звіт з рекомендаціями щодо поліпшення ефективності.