Юзабіліті аудит

Юзабіліті (від англ. Usability) — це зручність і інтуїтивність для користувача вашого вебсайту, сервісу або продукту. Юзабіліті впливає на час проведений на сайті, рейтинг конверсії, чи повернеться клієнт на ваш сайт та ін. Саме зручність використання часто стає основним критерієм при виборі онлайн сервісу.

Аудит юзабіліті від Netpeak допоможе вам знайти і усунути помилки в навігації, спростити шлях користувача до конверсії, перетворити разового клієнта на постійного.

Надіслати заявку

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Юзабіліті аудит

Перевірка на зручність навігації, дизайн і якість контенту потрібна всім сайтам, незалежно від типу і дати створення. Аудит юзабіліті сприяє дотриманню сучасних тенденцій, розумінню цільового відвідувача і збільшенню конверсії.

Бажано додатково перевірити сайти конкурентів, які займають перші місця в пошуковій видачі. Так простіше зрозуміти, що подобається відвідувачам, що можна додати собі на сайт і як виділитися вигідно серед інших сайтів.

Плюси проведення аналізу юзабіліті

Перевага перед конкурентами

Просування у пошуковій видачі

Постійний розвиток проекту, слідування сучасним тенденціям

Можливість вигідно відрізнитися від інших сайтів

Використання всіляких інструментів просування

Збільшення конверсії

Можливість провести точний аудит залежно від типу сайту

Часті юзабіліті помилки

Приклади аналізу юзабіліті виявляють найбільш поширені помилки, які зустрічаються на сайтах:

На першому екрані або головній сторінці неясно, про що цей сайт
Нечитабельний текст, строкатий вигляд
Приховане меню, відсутність дублів розділів
у підвалі сайту
Багато спливаючих вікон, які з'являються
невчасно
Важкі зображення, які довго вантажаться
Довгі тексти з зайвою інформацією
Відсутність назви компанії і контактів у шапці сайту
Помилки у верстці, переміщені елементи на сторінках
Мало варіантів зв'язку з менеджером
Незвичне розташування інформаційних блоків
Відсутність фільтрів і можливості сортування товарів/розділів/категорій
Мало інформації про товари і продавця, відсутність відгуків
Багато полів для заповнення форми замовлення, реєстрації
Відсутність карти проїзду при
наявність офісу

Аудит мобільної версії сайту

Розробка технічного завдання на оптимізацію мобільної версії сайту з метою поліпшення ранжування мобільної версії сайту та підвищення зручності для користувача.

Навіщо це потрібно?

  • для поліпшення ранжування сайту в мобільному пошуку;
  • для підвищення зручності використання мобільної версії сайту для користувачів.

Що включає в себе аудит мобільної версії сайту?

Перевірку коректності відображення мобільної версії сайту для робота Google

Тестування відображення зображень та відтворення відео у різних переглядачах та різноманітних роздільних здатностях

Перевірка коректності налаштувань автоматичного показу мобільної версії

Аналіз базового юзабіліті мобільної версії

Тестування відображення мобільної версії на різних дозволах екрану, в браузерах і мобільних пристроях

Перевірка наявності всіх необхідних атрибутів, тегів, заголовків для оптимізації відео під мобільний пошук

Перевірку швидкості мобільної версії сайту

Аналіз помилок мобільної версії в Google Search Console і Яндекс Вебмастер і підготовка рекомендацій щодо їх виправлення

10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (не більше 5 годин)

Результат

Яких результатів очікувати від послуги?

  • PDF-файл з результатами аудиту та технічним завданням щодо виправлення помилок (якщо вони наявні);
  • 10 днів консультацій фахівця з тексту переданих рекомендацій (не більше 5 годин).

Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.

Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.

Рекомендації щодо збільшення заявок для корпоративного сайту

Перевірка корпоративного сайту за більш, ніж 30 параметрами оптимізації, юзабіліті, позиціонування, наявності необхідної інформації та функціоналу на сайті.

Навіщо це потрібно?

  • для підвищення коефіцієнта конверсії на сайті;
  • для перевірки наявності базової інформації, яка необхідна корпоративному сайту для формування позитивного ставлення користувача до компанії;
  • для зменшення кількості користувачів, які пішли з сайту
    через нестачу інформації або помилки сайту.

Що включає в себе?

Підготовку рекомендацій з прикладами щодо поліпшення корпоративного сайту за напрямками:

  • сторінки послуг;
  • службові сторінки сайту;
  • наявність і функціональність способів зворотного зв'язку з клієнтами;
  • наявність і якість портфоліо;
  • наявність і якість оформлення сторінки контактів;
  • наявність і якість блоків питання-відповідь.

10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (але не більше 5 годин).

Результат

Яких результатів очікувати від послуги?

  • PDF-файл з результатами аудиту та технічним завданням щодо виправлення помилок (якщо вони наявні);
  • 10 днів консультацій фахівця з тексту переданих рекомендацій (не більше 5 годин).

Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.

Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.

Рекомендації щодо збільшення продажів для інтернет-магазину

Перевірка сайту за більш, ніж 90 параметрами оптимізації, позиціонування, юзабіліті, наявності необхідної інформації та функціоналу на сайті та формування звіту за цими параметрами.

Навіщо це потрібно?

  • щоб перевірити наявність важливих елементів інтернет-магазину для зручності користувачів.
  • щоб перевірити наявність важливих елементів інтернет-магазину для зручності користувачів.
  • щоб поліпшити коефіцієнт конверсій з відвідувань сайту в замовлення.

Що включає в себе?

Підготовку рекомендацій щодо поліпшення з прикладами
категоріям:

  • маркетинг;
  • юзабіліті;
  • блоки рекомендацій.

Підготовку рекомендацій щодо поліпшення з прикладами типам сторінок:

  • сторінки категорій;
  • картки товарів;
  • сторінки пошуку;
  • сторінки кошика та оформлення замовлення.

Рекомендації щодо наповнення інформацією сторінок впливають на замовлення.

10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (але не більше 5 годин).

Результат

Яких результатів очікувати від послуги?

  • PDF-файл з результатами аудиту та технічним завданням щодо виправлення помилок (якщо вони наявні);
  • 10 днів консультацій фахівця з тексту переданих рекомендацій (не більше 5 годин).

Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.

Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.

Рекомендації щодо поліпшення юзабіліті форм на сайті

Перевірка всіх форм на сайті за більш, ніж 30 параметрами дизайну і функціональності та підготовка рекомендацій щодо їх поліпшення.

Як збирати?

Для складання повноцінного семантичного ядра для інтернет-магазину потрібно:

Підготовку рекомендацій з прикладами щодо поліпшення юзабіліті та функціональності форм за напрямками:

  • візуальне оформлення форм;
  • візуальне оформлення елементів форм;
  • оформлення сторінок з формами і навігація між елементами форм;
  • функціональність форм, обробка даних і перевірка на наявність помилок.

Перевірку коректної роботи форм.

10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (але не більше 5 годин).

Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.

Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.

Результат

Яких результатів очікувати від послуги?

  • PDF-файл з результатами аудиту та технічним завданням щодо виправлення помилок (якщо вони наявні);
  • 10 днів консультацій фахівця з тексту переданих рекомендацій (не більше 5 годин).

Чому онлайн-бізнес обирає Netpeak?

Результат

Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.

Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.

Експертиза

Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.

Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.

Репутація

З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.

Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.

Технологічність

З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.

Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.

Прозорість

Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.

У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданнях і зв'язатися з відповідальними.

Результати нашої роботи

Успішні кейси Netpeak, а також статті наших фахівців у Netpeak Journal

Досягнення наших клієнтів

630%

Збільшили органічний трафік

Кейс Планети Кіно: як за рік збільшити органічний трафік на 630%

+247%

Кліків з органічного пошуку за рік

SEO для Bosch Siemens Hausgeräte

+172%

Збільшили прибуток за 10 місяців

Кейс Amrita: як збільшити прибуток на 172% за 10 місяців, коли конкуренти — аптеки

Що говорять наші клієнти

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.