
Перевірку коректності відображення мобільної версії сайту для робота Google
Юзабіліті (від англ. Usability) — це зручність і інтуїтивність для користувача вашого вебсайту, сервісу або продукту. Юзабіліті впливає на час проведений на сайті, рейтинг конверсії, чи повернеться клієнт на ваш сайт та ін. Саме зручність використання часто стає основним критерієм при виборі онлайн сервісу.
Аудит юзабіліті від Netpeak допоможе вам знайти і усунути помилки в навігації, спростити шлях користувача до конверсії, перетворити разового клієнта на постійного.
Перевірка на зручність навігації, дизайн і якість контенту потрібна всім сайтам, незалежно від типу і дати створення. Аудит юзабіліті сприяє дотриманню сучасних тенденцій, розумінню цільового відвідувача і збільшенню конверсії.
Бажано додатково перевірити сайти конкурентів, які займають перші місця в пошуковій видачі. Так простіше зрозуміти, що подобається відвідувачам, що можна додати собі на сайт і як виділитися вигідно серед інших сайтів.
Приклади аналізу юзабіліті виявляють найбільш поширені помилки, які зустрічаються на сайтах:
Розробка технічного завдання на оптимізацію мобільної версії сайту з метою поліпшення ранжування мобільної версії сайту та підвищення зручності для користувача.
Навіщо це потрібно?
Перевірку коректності відображення мобільної версії сайту для робота Google
Тестування відображення зображень та відтворення відео у різних переглядачах та різноманітних роздільних здатностях
Перевірка коректності налаштувань автоматичного показу мобільної версії
Аналіз базового юзабіліті мобільної версії
Тестування відображення мобільної версії на різних дозволах екрана, в браузерах і мобільних пристроях
Перевірка наявності всіх необхідних атрибутів, тегів, заголовків для оптимізації відео під мобільний пошук
Перевірку швидкості мобільної версії сайту
Аналіз помилок мобільної версії в Google Search Console і підготовка рекомендацій щодо їх виправлення
10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (не більше 5 годин)
Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.
Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.
Перевірка корпоративного сайту за більш, ніж 30 параметрами оптимізації, юзабіліті, позиціонування, наявності необхідної інформації та функціоналу на сайті.
Навіщо це потрібно?
Підготовку рекомендацій з прикладами щодо поліпшення корпоративного сайту за напрямками:
10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (але не більше 5 годин).
Яких результатів очікувати від послуги?
Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.
Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.
Перевірка сайту за більш, ніж 90 параметрами оптимізації, позиціонування, юзабіліті, наявності необхідної інформації та функціоналу на сайті та формування звіту за цими параметрами.
Навіщо це потрібно?
Підготовку рекомендацій щодо поліпшення з прикладами
категоріям:
Підготовку рекомендацій щодо поліпшення з прикладами типам сторінок:
Рекомендації щодо наповнення інформацією сторінок впливають на замовлення.
10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (але не більше 5 годин).
Яких результатів очікувати від послуги?
Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.
Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.
Перевірка всіх форм на сайті за більш, ніж 30 параметрами дизайну і функціональності та підготовка рекомендацій щодо їх поліпшення.
Як збирати?
Для складання повноцінного семантичного ядра для інтернет-магазину потрібно:
Підготовку рекомендацій з прикладами щодо поліпшення юзабіліті та функціональності форм за напрямками:
Перевірку коректної роботи форм.
10 днів консультацій фахівця за переданим списком рекомендацій (але не більше 5 годин).
Консультації проводяться тільки за переданими матеріалами, перевірка реалізації в рамках даної послуги не надається.
Додатково можна замовити послугу «Консультації та супровід впроваджень» для додаткових консультацій, супроводу впроваджень та перевірки підсумкового результату на сайті.
Яких результатів очікувати від послуги?
Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.
Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.
Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.
Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.
З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.
Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.
З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.
Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.
Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.
У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданнях і зв'язатися з відповідальними.
Успішні кейси Netpeak, а також статті наших фахівців у Netpeak Journal