Банерна реклама в інтернеті — відмінний інструмент для підвищення впізнаваності бренду. Це один з варіантів контекстної реклами, в якому використовується комбінація тексту та зображення. Завдяки візуальній складовій такі оголошення більше «чіпляють» і краще запам'ятовуються користувачеві.
З 2006 року ми ефективно використовуємо банерну рекламу в рамках комплексних PPC стратегій для наших клієнтів. Залишайте заявку, щоб отримати консультацію нашого менеджера.
У бізнесів, які використовують цей інструмент, є переваги перед конкурентами: більша кількість кліків при меншому CPC, доступ до безлічі майданчиків для розміщення і форматів показу реклами бренду. Все це забезпечує більш довгостроковий результат, ніж у проєктів, що ігнорують медійну рекламу.
Фахівці Netpeak займаються налаштуванням банерної реклами з 2006 року. Ми — преміум-партнери Google і Facebook, тому знаємо, як зробити ваші рекламні кампанії по-справжньому ефективними.
Оголошення складається з зображення і тексту (іноді — ще й кнопки). Завдяки використанню різних форматів зображень, у рекламодавця є безліч можливостей зачепити й утримати увагу клієнта, тому найчастіше цей інструмент використовується для підвищення охоплення і впізнаваності бренду.
Для того, щоб банерна реклама приносила максимальний ефект, недостатньо розуміння алгоритмів рекламних систем. Тут важлива синергія дизайну, маркетингу та технологій — правильно підібрані креативи, грамотний текст і скрупульозне налаштування рекламних кампаній допоможуть збільшити впізнаваність і вплинути на окупність вашої онлайн-реклами.
Важлива відмінність медійної реклами від пошукової — таргетинг. Банерна реклама охоплює не тільки рекламні системи, а і їхні сайти-партнери — це дозволяє показувати оголошення практично 90% користувачів інтернету. У зв'язку з величезною кількістю місць і тематик для показу реклами маркетологу доступні більш гнучкі (порівняно з пошуковими та торговими кампаніями) налаштування таргетингу: соціально-демографічні дані, поведінковий таргетинг і таргетинг за інтересами.
У пошукових мереж (зокрема Google) є безліч можливостей для показу медійної реклами — починаючи з YouTube, в який можна вбудовувати банери разом з рекламним відеороликом, і закінчуючи мережею з понад 2 млн веб-ресурсів. На кожному з цих 2 млн сайтів є виділене місце під рекламний блок, в якому Google розміщує оголошення рекламодавців.
Замовляйте банерну рекламу Google, щоб збільшити впізнаваність бренду через знайомий і відомий канал.
Банерні оголошення в Facebook, Instagram і LinkedIn виглядають як звичайні пости в стрічці та легко привертають увагу користувачів. Соцмережі надають дуже гнучкі можливості для таргетингу: стать, вік, географія, інтереси, сімейний стан, освіта, місце роботи та події (наприклад, переїзд).
Замовляйте і запускайте банерну рекламу Facebook, Instagram, LinkedIn, щоб підвищити впізнаваність вашого бренду в соцмережах.
Criteo, RTB House, Display & Video 360 та інші аналогічні платформи дозволяють не тільки залучати нову аудиторію за допомогою медійної реклами, але і повертати стару. За допомогою цих платформ можна запустити рекламу відразу на декількох рекламних майданчиках (у тому числі тих, які не входять в партнерські мережі пошукових систем), контролювати результат і швидко оптимізувати кампанії.
Замовляйте банерну рекламу на міжнародних платформах, якщо хочете залучити відразу кілька каналів.
Розробка стратегії
На підставі цілей, які ви ставите перед онлайн-рекламою, ми складаємо стратегію — документ, в якому вказані терміни, бюджети, комісія, інструменти та етапи досягнення мети. Цей документ — макет «справжньої» рекламної кампанії, в якому чітко описано, хто ваш клієнт, і як ми можемо налагодити з ним контакт за допомогою реклами в інтернеті.
Підготовка технічних завдань
Після затвердження стратегії ми підготуємо технічні завдання на дизайнера і копірайтера. Результат їхньої роботи допоможе нам скласти ефективні оголошення. Якщо у вас в компанії немає цих співробітників, ми надамо наших штатних фахівців.
Запуск рекламної кампанії
Після того, як стратегія затверджена, і у нас є креативи й тексти для оголошень, ми налаштовуємо рекламні кампанії: задаємо аудиторію, бюджет і терміни кампанії, підбираємо таргетинг і запускаємо рекламу.
Моніторинг та оптимізація
Ми підводимо проміжний підсумок ефективності рекламних кампаній і, якщо бачимо можливості для зростання, оптимізуємо їх. Якщо кампанії показують високу ефективність — продовжуємо працювати та досягати результату.
Звіт за результатами кампанії
Як тільки рекламна кампанія закінчена, ми формуємо звіт і відправляємо його вам. У звіті ви побачите, скільки грошей ми витратили на рекламну кампанію, яких результатів і за рахунок яких дій досягли, що плануємо робити далі.
Ми — ROI-орієнтоване агентство. Клієнти вирішують замовити контекстну рекламу, побачивши кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та гарній стратегії.
Але продовжують працювати тільки, якщо бачать фінансовий результат від співробітництва з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування. Тому середній термін співробітництва клієнтів з агентством Netpeak — 1,2 роки, в той час, як середньоринкова статистика для послуг з налаштування реклами — 4 місяці.
Чому це важливо для вас?
Маємо доступ до beta-інструментів рекламних систем. Зможемо швидко замінити 1 фахівця або команду. Ймовірно вже залучали платний трафік для проектів, схожих на ваш.
Як це працює:
70+ сертифікованих фахівців з контекстної реклами у 4 розділених PPC-командах;
3,6 років — середній досвід роботи PPC-фахівця в Netpeak;
більше 1000 реалізованих проектів з контекстної й таргетованої реклами для малого бізнесу та лідерів ринку;
понад 200 проєктів у роботі зараз;
більше 200 сертифікатів , які підтверджують експертизу наших співробітників у різних рекламних системах;
сертифіковане агентство Google, Bing;
база знань, системи навчання й обміну досвідом.
Чому це важливо для вас?
Перелік завдань, їх сенс і пріоритет завжди зрозумілі клієнту й погоджені з ним. Завдяки гнучким методологіям управління процесами, ми готові до зміни планів. Команда працює з усіма можливими інструментами діджитал-реклами.
Як це працює:
чіткий план завдань на кожен місяць зі зрозумілими термінами та можливістю щомісячного коригування;
робота за SCRUM (двотижневі спрінти, звітність і планування після завершення циклу);
більше 1000 реалізованих проєктів з контекстної й таргетованої реклами для малого бізнесу та лідерів ринку;
чек-листи й автоматизація для усіх рутинних дій;
багаторівневий контроль якості: Лідер команди, Проектний менеджер, Менеджер продукту [PPC 2.0].
Netpeak працює на ринку платного трафіку з 2006 року. Ви можете ознайомитися з нашим портфоліо з кейсами з просування сайтів у різних тематиках, відгуками клієнтів, які працювали та працюють з нами.
Але також ми добре знаємо, що у будь-якому проекті виникають складнощі та перешкоди. Якщо виникають проблеми або результати не сходяться з очікуваннями, ми «не робимо гарну міну при поганій грі», а одразу говоримо як є та що ми будемо робити, щоб виправити ситуацію.
Продукти Netpeak Group для оптимізації та просування сайтів:
Ringostat — наскрізна аналітика та колл-трекінг;
Serpstat — багатофункціональна SEO-платформа для моніторингу позицій, анализу посилань, ключовых фраз і збирання інформації про конкурентів;
Netpeak Checker — інструмент для парсингу пошукової видачі, масового аналізу та порівняння сайтів;
Netpeak Spider — інструмент для регулярного SEO-аудиту, пошуку помилок і системного технічного аналізу сайтів.Також ми використовуємо Google Tag Manager, Measurement Protocol, власні скріпти автоматизації.
Чому це важливо для вас?
Для повної прозорості перед замовником ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.
Він дозволяє:
бачити завдання команди, їх актуальний статус і звіти фахівців;
спостерігати за динамікою ключових показників ефективності;
поповнити рахунок, перевірити історію оплат, запросити бухгалтерські документи;
Netpeak Bot надсилає регулярну звітність у Telegram.
Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.
Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.
Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики
Допомагає коректно налаштувати збирання даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які є важливими для вашого бізнеса (наприклад, відстежування цільових дій у різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), та у результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.
Для передавання даних використовується Measurement Protocol.
Кастомна звітність, яка об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проекті
Дешборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:
витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;
втрачені транзакції через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;
втрачений прибуток через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;
рекомендації по збільшенню бюджету;
долю дефіциту бюджету;
показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;
компоненти показника якості по акаунту (релевантність оголошення, якість цільової сторінки й очікуваний CTR);
динаміка по СРО, CPL, дефіциту бюджету, втраченому доходу та ін.
Внутрішня система сповіщень агентства Netpeak, яка дозволяє інформувати маркетолога про стан проєкту та помилки
Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:
проблеми з кодом Google Analytics на сайті;
проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);
різкі перепади у кількості/вартості конверсій;
проблеми з відсутністю коштів в акаунтах Google Ads, Facebook Ads;
ефективність реклами на різних пристроях;
ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;
ефективність реклами за годинами;
місцезнаходження користувачів, які переходили з реклами.
Скріпти й правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно керувати аккаунтами з мінімальними витратами часу
Це автоматизація, яка спрощує роботу з рутинними завданнями.
Приклади скриптів, які використовує Netpeak:
зупинка кампаній за товарами, яких немає в наявності;
автоматичене призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;
оптимізация неефективних майдинчиків КМС;
оновлення цін у оголошеннях;
виявлення конфліктів мінус-слів;
перевірка правильності заданих UTM-міток;
перевірка url на 404, 500 та інші помилки;
сповіщення про залишок балансу;
зупинка та запуск кампаній у потрібний день і час;
додавання розширень в усі кампанії аккаунту;
зупинка дублюючихся ключових слів тощо.
Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми у проектах
Приклади дайджестів для контролю співробітників:
контроль роботи фахівця в аккаунті (Google Ads, Facebook);
контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії з проєктом;
контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;
контроль робочого часу за проєктом;
повідомлення про витрати в аккаунтах і комісію за поточний місяць.
Повна вартість банерної реклами в Netpeak складається з рекламного бюджету та комісії агентства. Комісія — це відсоток від рекламного бюджету. Чим вищий бюджет, тим менший відсоток комісії.
Для кожного проєкту ми формуємо окрему команду з фахівців, що володіють експертизою в галузі клієнтського бізнесу. Зазвичай команда складається з проєктного менеджера, 2–3 PPC-фахівців, тімліду PPC команди та веб-аналітика. Також ми можемо надати дизайнера для підготовки банерів. Це дозволяє нашим співробітникам діяти злагоджено, не допускати помилок, швидко аналізувати й оптимізувати рекламу.
Варіантів для розміщення банерної реклами безліч — соцмережі, контекстно-медійна мережа пошукових систем, YouTube, мобільні додатки. Оскільки банерна реклама — це охоплений, а не конверсійний інструмент, ми розміщуємо ваші оголошення в тих місцях, де найсильніше сконцентровано увагу ваших потенційних клієнтів.
Розмір і співвідношення сторін для банера безпосередньо залежать від місця, де реклама буде розміщуватися. Ми обов'язково допоможемо вам підготувати ТЗ для вашої реклами на етапі затвердження стратегії, але якщо ви хочете розібратися в форматах заздалегідь, то тут можете дізнатися про вимоги для банерів у соціальних мережах, а тут — для банерів у контекстно-медійній мережі.
Основна мета банерної реклами — привернути увагу користувачів до вашого бренду або продукту. Тому основні метрики ефективності — охоплення і взаємодії. Однак ключовим KPI для нашого агентства є ROMI (окупність маркетингових інвестицій), тому ми рекомендуємо запускати банерну рекламу у зв'язці з пошуковою — таким чином можна формувати в аудиторії інтерес за допомогою медійних кампаній і стимулювати їх до покупок за допомогою пошукових.
Алгоритми рекламних систем постійно змінюються, тому стовідсоткових гарантій, що все дійсно спрацює, не може дати ніхто (в тому числі й ми). Проте, наші фахівці постійно відстежують нові тенденції та своєчасно оптимізують кампанії, щоб досягати максимальної ефективності. Якщо ви будете системно співпрацювати з нами, то результат не змусить себе чекати.
Ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak для того, щоб ви могли розуміти, що відбувається за вашим проєктом. У ньому ви можете переконатися, що просування за допомогою вибраних вами інструментів йде за наміченим планом, контролювати витрати й підтримувати зв'язок з командою. Ви можете переглядати звіти цілодобово, а в робочий час бути на зв'язку з нашими фахівцями.