Будуємо та масштабуємо стабільний канал лідогенерації для вашого SaaS продукту.
Наш орієнтований на вашого ідеального клієнта SEO фреймворк доповнить та підсилить вашу команду, забезпечуючи кратний ріст MRR.
SEO є важливим каналом залучення клієнтів, в середньому він може приносити до 20% MRR.
Разом з вами повністю поринаємо у проєкт та розвиваємо його опираючись на особливості вашого продукту та потреби цільової аудиторії.
аудит контенту;
контент-стратегія;
оптимізація контенту;
просування контенту;
перепаковку контенту.
Залучаємо тільки цільовий трафік, який конвертується. Для цього працюємо за вашими ICP та Buyer Personas на всіх рівнях: з ключовими словами, з контентом, зі структурою.
17 років напрацювань в SEO, разом з лінкбілдінг відділом, переходять до вашої команди. З нами ви швидко масштабуєте SEO канал.
При необхідності до виробництва контенту залучаємо райтерів з досвідом роботи у вашій ніші.
Допомагаємо готувати контент, який можна адаптувати та використовувати для соціальних мереж, телеграму чи розсилки email.
Будуємо разом з вами сильний і впізнаваний бренд. Для нефізичних продуктів знання бренду відіграє одну з ключових ролей в прийнятті рішення про покупку.
Дбаємо про Topical Authority сайту. Шукаємо не ключові слова, а цілі теми, які відповідають інтересу цільових відвідувачів, щоб зробити ваш сайт “еспертом” в вузькій ніші.
Забезпечуємо системність — маємо свій установлений фреймворк роботи, використовуємо воронки для просування користувача.
Забезпечуємо послідовність — даємо зрозумілий план, робимо періодичне рев’ю результатів.
Працюємо не лише з залученням,
а й з конвертацією користувача за допомогою воронок.
кількість цільових лідів з Organic каналу;
долю ринку в Organic каналі;
видимість сторінок сайту в Organic каналі;
цільовий органічний трафік.
Ми орієнтуємось на кількість конверсій (demo, trial, sign-ups) з органічного каналу або іншу цільову дію, яку ми можемо відслідкувати через Google Analytics. Але використовуємо додаткові KPI, бо зміни можуть бути не такі швидкі, тому використовуємо наближені до основної цільової дії метрики:
органічний трафік;
динаміка ключових запитів;
видимість сайту;
кількість сторінок в індексі Google;
середня позиція сайту та інші;
також ми можемо налаштувати кастомні KPI при наявності даних.
З вашої сторони необхідна людина, яка відповідає за контент. Це потрібно для того, щоб підлаштуватись в ваш процес роботи з контентом та засинхронити команди, зрозуміти стиль, особливі вимоги написання контенту і надалі ефективно співпрацювати по контент-стратегії.
Дуже добре, якщо з вашої сторони є райтери, які розбираються в продукті та можуть писати експертний контент. Якщо таких немає, то ми можемо надати райтерів з досвідом в SaaS нішах за окремий бюджет.
З вашої сторони необхідна людина, яка відповідає за продукт та добре розбирається в ньому та в цільовій аудиторії. Саме вона допоможе нам зрозуміти всі особливості, різницю в порівнянні з конкурентами, фічі та специфіку продукту. А ми, своєю чергою зможемо це підкреслити в контенті та на сайті.
З вашої сторони необхідний розробник для впровадження технічної частини рекомендацій.
Так, ми робимо контент (або даємо на нього ТЗ) виходячи з попиту. В залежності від стану сайту та наявності на нього конверсійних елементів ми можемо рекомендувати створити контент для подальшої конвертації користувача і він може не мати пошукового попиту.