Семантичне ядро

Семантичне ядро — це набір ключових слів і словосполучень, які характеризують вид діяльності конкретної сторінки сайту. Ці дані використовуються для просування сайту, підвищення видимості його сторінок.

Наші фахівці формують список пошукових запитів, які приведуть нових покупців на ваш проєкт.

Надіслати заявку

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Що таке збір семантичного ядра?

Складання семантичного ядра — це збір семантики та формування списку основних пошукових запитів, які користувачі задають найчастіше. Ці слова та їхні морфологічні форми розподілені по сайту, по всіх його сторінках. Список цих слів повністю охоплює тематику сайту, враховуючи як інтереси користувачів, так і цілі вашого бізнесу.

Центр семантичного ядра складає найбільш частотне ключове слово. За ним йдуть менш важливі, які ранжуються за частотою вживання. Збір семантики являє собою підбір ключових слів, визначення центру, а також другорядних запитів. Ця інформація використовується при подальшій SEO-оптимізації сторінок під отримані ключі.

Цілі використання семантичного ядра

У результаті роботи над збором семантики формується список ключових слів. Він використовується в таких цілях:

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Оптимізація сайту

Ключові слова використовуються в роботі з оптимізації, зокрема для написання SEO-текстів, формування мета-тегів, перелінковки. Завдяки їх допомозі, також можна відстежувати позиції сайту у пошукових системах і його популярність серед користувачів.

Формування структури сайту

Крім того, семантичне ядро використовується у формуванні та оновленні структури сайту.

Створення нових сторінок

Кожна сторінка — це окремий список слів і фраз, завдяки яким користувач може знайти вас і стати вашим покупцем.

Цей метод використовується і перед запуском проєкту, і під час його роботи, для коригування даних і створення нових сторінок.

Оцінка популярності сайту

Пошукові запити користувачів можуть стати джерелом ідей для створення нових сторінок. Швидка реакція на попит збільшує шанси на зростання продажів і прибутку.

Вибір напрямків просування

Кластеризація семантичного ядра — поділ ключових слів за групами, також використовується перед запуском сайту. Це дозволяє вибрати пріоритетні напрямки для просування і задати проєкту високий старт.

Які можуть бути помилки при формуванні семантичного ядра?

Ключові слова можуть виявитися марними, якщо вони не відповідають тематиці бізнесу. Тому перед початком роботи потрібно вивчити бізнес і вибрати релевантні запити користувачів. Потім відфільтрувати те, що не стосується тематики.

Поширена помилка — використання тільки базових слів, без синонімів і термінів. Всі слова повинні бути написані правильно, оскільки навіть різниця в одну букву — це вже інша фраза, інший запит.

Якщо при формуванні ядра використовувалися тільки низькочастотні запити й воно вийшло занадто маленьким, це значно знижує ефективність використання інструменту. Тому завжди краще скористатися послугами фахівців і отримати перевірені дані, які підуть на користь бізнесу.

Що включає в себе збір семантики від Netpeak?

Аналіз конкурентів

Робота над формуванням семантики починається з вивчення бізнесу, напрямків діяльності, товарів і послуг. Спочатку ми аналізуємо ваш проєкт, потім визначаємо головних конкурентів і аналізуємо їх роботу і пошукову видачу по сайтах. Вибираємо релевантні запити, виконуємо збирання ключових слів і формуємо базове семантичне ядро.

Збір ключових слів

Базовий список слів розширюється з використанням синонімів і спеціалізованих термінів.

Чистка списку ключових слів

Після перевірки невідповідні фрази видаляються з ядра. Чистка списку ключових слів передбачає видалення неповних дублікатів, а також нерелевантних і некомерційних слів. Це дозволяє залишити в ядрі лише ті запити, які точно відповідають тематиці проєкту.

Кластеризація семантичного ядра

Наступний крок — кластеризація семантичного ядра. Це підсумкове угруповання пошукових фраз і визначення частотності пошукових запитів.

На основі кластера формується контент кожної сторінки. Кластеризація запитів використовується для sео-просування, контекстної реклами, відстеження позицій свого сайту і конкурентів. Семантика для контекстної реклами використовується для угруповання ключових слів за темами, придатними до створення пошукових кампаній і груп оголошень.

Ціна семантичного ядра:

Реалізація такого проєкту займає від 30 днів.
Ми передаємо вам документи з підсумками роботи та забезпечуємо підтримку консультанта протягом 10 днів.

Корпоративні сайти

від ₴36 000

Надіслати заявку

Інтернет-магазини і портали

від ₴75 000

Надіслати заявку
Ви можете звертатися за коментарями та поясненнями до нашого фахівця, щоб повною мірою реалізувати рекомендації Netpeak та швидше досягти бажаного результату.

Яких результатів очікувати від послуги?

У Netpeak ви можете замовити семантичне ядро під ключ і отримати конкретні результати:

  • таблиця з групами пошукових фраз та їх частотністю;

  • діаграма з оцінкою потенціалу трафіку;

  • 10 днів консультацій.

Ви отримуєте готовий файл з пошуковими фразами, отриманими на основі релевантних запитів користувачів. Слова розділені за категоріями із зазначенням їх частотності. Вони можуть бути високочастотними (від 1 000 показів), середньочастотними (від 1 000 показів) і низькочастотними. До низькочастотних відносять 65-80% всіх пошукових запитів. Якщо будувати масштабне семантичне ядро, то шансів вивести сайт в топ стає більше.

Оцінку потенціалу трафіку ми подаємо у вигляді діаграми. Ці дані дозволяють зрозуміти, які напрямки просування найбільш перспективні, з чого варто почати.

При необхідності обидва файли прокоментують наші фахівці. Ми залишаємося на зв'язку і допомагаємо вам застосувати отримані дані.

Для яких сервісів потрібна семантика сайту?


Збір семантичного ядра необхідний для роботи з Google, а також для просування відео і сайтів в YouTube, який вже вважається пошуковою мережею.

Це основні сервіси, які використовуються для просування сайтів за допомогою ключових слів.

Чим грамотніше і точніше складено ядро, тим більше у вашого проєкту шансів потрапити в топ видачі в цих сервісах. Мільйони користувачів Google і Youtube зможуть стати вашими клієнтами. Якщо сайт почне з'являтися у перших рядках пошукової видачі, потік клієнтів гарантований.

Створюємо маркетингові продукти для фахівців в усьому світі

Багатофункціональна SEO платформа для аналізу онлайн-конкурентів і свого сайту, щоденного моніторингу позицій, зворотніх посилань та якості контенту на сайті

За допомогою інструменту Serpstat можна зібрати ключові слова для нових сторінок або оптимізації старих, знайти помилки, які впливають на ранжування сайту, ознайомитися з детальними рекомендаціями щодо їх виправлень і виконати багато інших завдань з щоденної рутини SEO-команди.

Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.

Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.

Компанія Netpeak Software розробляє десктопні інструменти для SEO- фахівців і вебмайстрів:

  • Netpeak Spider — для регулярного SEO-аудиту, швидкого пошуку помилок, системного аналізу і парсингу сайтів.

  • Netpeak Checker — для парсингу пошукової видачі й агрегації даних із топових SEO-сервісів для масового аналізу й порівняння сайтів.

Розумна система для навчання ваших співробітників, партнерів, клієнтів.

AcademyOcean дає змогу скоротити процес адаптації, заощадити час співробітникам і керівникам, а також перетворити ознайомлення з чимось новим у захопливий процес.

Що говорять наші клієнти

Досягнення наших клієнтів

+6 517%

ROMI

Кейс INTERTOP: як досягти зростання органічного трафіку на 74% і вийти на ROMI в 6 517% у висококонкурентній ніші fashion

Кейс Domino’s Pizza: як міжнародному бренду зайняти своє місце на новому ринку і в перегрітій ніші

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.