
Щоб відображати картки організації в пошуковій видачі за брендовими запитами.
Додавання сайту та оформлення інформації про компаніюв сервісі Google MyBusiness.
Щоб залучити на сайт користувачів з різних регіонів, поліпшити ранжування сторінок за геозалежними запитами, SEO-фахівці використовують створення піддоменів, підпапок або окремих доменів. Створення окремих доменів (приклад - site.ua, site.ru) вимагає великих фінансових витрат, технічно складно реалізовується і підходить тільки для великих проектів. Для сайтів із середньою і малою кількістю сторінок доступні і необхідні перші два варіанти.
Геотаргетинг — метод розміщення цільової реклами з урахуванням точного географічного місця розташування користувача. На базовому рівні це облік країни і міста проживання. Точна геолокація дозволяє зібрати набагато більше інформації про користувача, враховуючи його інтереси.
Споживачі охотніше відгукуються на релевантну рекламу, показану в потрібний час у потрібному місці. ROMI (повернення маркетингових інвестицій) таргетованих кампаній буде рости — завдяки лавиноподібному зростанню користувачів мобільного пошуку географія стала однією з кращих сфер для таргетингу. Сучасні мобільні технології і Big Data перетворюють геотаргетинг на реальну комерційну перевагу.
Щоб відображати картки організації в пошуковій видачі за брендовими запитами.
Щоб показати інформацію
про компанію в Google картах за брендовими запитами і за ключовими запитами тематики.
Щоб збільшити трафік з Google карт.
Щоб отримати можливість формувати розширені результати про компанію у видачі пошукової системи Google за даними Google My Business.
Щоб спростити пошук інформації про компанію для
користувачів мобільних пристроїв, що знаходяться в радіусі
обслуговування компанії.
Щоб додати можливість публікації та відображення відгуків користувачів.
Щоб отримати додаткову статистику про переходи з пошуку і карт, а також про кількість дзвінків з пошуку.
назва;
країна;
місто;
адреса;
поштовий індекс;
основний телефон компанії;
категорія;
сайт;
логотип і обкладинка профілю;
e-mail;
години роботи:
розклад;
фото;
способи оплати.
фото обкладинки;
опис компанії;
додаткові посилання;
фото і відео.
Яких результатів очікувати від послуги?
Багатофункціональна SEO платформа для аналізу онлайн-конкурентів і свого сайту, щоденного моніторингу позицій, зворотніх посилань та якості контенту на сайті
За допомогою інструменту Serpstat можна зібрати ключові слова для нових сторінок або оптимізації старих, знайти помилки, які впливають на ранжування сайту, ознайомитися з детальними рекомендаціями щодо їх виправлень і виконати багато інших завдань з щоденної рутини SEO-команди.
Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.
Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.
Компанія Netpeak Software розробляє десктопні інструменти для SEO- фахівців і вебмайстрів:
Netpeak Spider — для регулярного SEO-аудиту, швидкого пошуку помилок, системного аналізу і парсингу сайтів.
Netpeak Checker — для парсингу пошукової видачі й агрегації даних із топових SEO-сервісів для масового аналізу й порівняння сайтів.
Розумна система для навчання ваших співробітників, партнерів, клієнтів.
Academy Ocean дає змогу скоротити процес адаптації, заощадити час співробітникам і керівникам, а також перетворити ознайомлення з чимось новим у захопливий процес.