1. Налаштування аналітики:
1.1. Перевірка та тестування систем аналітики.
1.2. Налаштування Hotjar/Clarity.
1.3. Налаштування подій у Google Tag Manager для передачі в Google Analytics.
1.4. Створення аналітичного звіту в Looker Studio.
Юзабіліті (від англ. Usability) — це зручність і інтуїтивність для користувача вашого вебсайту, сервісу або продукту. Саме зручність використання часто стає основним критерієм при виборі онлайн сервісу.
Ми допомагаємо виявити проблеми та недоліки в інтерфейсі веб-сайту або додатку. Знаходимо точки росту та покращуємо весь сайт, щоб ви досягали своїх цілей.
UX/UI — дизайн, головна задача якого не просто «бути гарним», а зробити сайт інтуїтивно зрозумілим для користувача. Так, щоб дизайн сам проводив користувача до здійснення конверсії. Саме тому це є одним з найдієвіших способів підвищення ефективності та успішності вебсайту.
Приклади аналізу юзабіліті виявляють найбільш поширені помилки, які зустрічаються на сайтах:
1.1. Перевірка та тестування систем аналітики.
1.2. Налаштування Hotjar/Clarity.
1.3. Налаштування подій у Google Tag Manager для передачі в Google Analytics.
1.4. Створення аналітичного звіту в Looker Studio.
2.1. Аналіз конкурентів та best practice.
2.2. Аналіз дій користувачів на сайті.
2.3. Створення карти подій.
2.4. Сесія з питань та відповідей з власником та аналітиком/маркетологом проєкту.
2.5. Аналіз швидкості завантаження сайту.
2.6. Аналіз якості контенту на сайті.
Це надійний спосіб, щоб дізнатися як ваші клієнти взаємодіють з сайтом/застосунком, наскільки це просто та зручно та що необхідно зробити, щоб покращити їх користувацький досвід й відповідно підвищити коефіцієнт конверсії.
Бізнес постійно витрачає гроші на залучення трафіку: SEO, PPC та інші рекламні активності, спрямовані на те, щоб приводити нових клієнтів. У певний момент бізнес виходить на "плато" і приводити трафік стає дорожчим. Тому, коли на сайті з'являється достатня кількість трафіку, більш вигідним може бути робота з покращення зручності сайту й оптимізації конверсії, щоб така сама кількість трафіку приносила значно більше клієнтів.
Вартість послуги залежить від складності продукту та обсягу аудиту. Залишайте заявку на сайті, щоб ми могли розрахувати ціну вашого проєкту.
Залежно від стадії розробки вашого продукту частота аудиту може змінюватись, наприклад, якщо ваш продукт (сайт, додаток) на ранній стадії, ми рекомендуємо проводити його частіше, щоб відстежувати прогрес і оперативно вносити необхідні зміни. В інших випадках, ми пропонуємо проводити аудит 1 раз на рік.
Документ з гіпотезами щодо покращення конверсії у форматі Google Таблиці.
Аналітичний звіт в Looker Studio з даними, на основі яких били сформовані гіпотези.
Готове технічне завдання для впровадження гіпотез.
Пропозиція на розробку оновленого дизайну, згідно з наданими рекомендацій.
Ні. UX-аудит — це більш широкий процес, який містить:
оцінку юзабіліті продукту;
виявлення проблем;
розробку рекомендацій щодо вдосконалення продукту.
Юзабіліті-тестування — це лише один з методів UX-аудит, який містить тестування продукту з користувачами, задля отримання відгуку про його зручність.
Експертна оцінка. Фахівець проводить оцінку продукту виявляючи проблеми юзабіліті.
Користувачі тестують продукт та залишають свої відгуки.
Аналіз даних про поведінку користувачів на сайті, за допомогою таких сервісів як Hotjar та Google Analytics.
Когнітивне проходження. UX-фахівець досліджує, як користувачі думають та роблять дії, коли вони взаємодіють з продуктом.
A/B тестування.