На етапі підготовки ми проводимо аналіз конкурентів і складаємо портрет цільової аудиторії. Потім переходимо до дій, які відображаються на просуванні каналу:
В рамках оптимізації структури ми готуємо назви для плейлистів і підбираємо релевантні відео для них, спираючись на результат пошукових запитів. Потім переходимо до оформлення — вибираємо обкладинку і логотип, створюємо опис і складаємо посилання. Для головної сторінки вибираємо трейлер, який викликає бажання підписатися на канал. Готуємо рекомендації щодо організації розділів на головній сторінці. Все це впливає на потрапляння каналу в топ пошукової видачі.
Щоб розкрутити акаунт, ми проводимо контент-аудит і використовуємо Youtube аналітику. Готуємо теги, заголовки плейлистів та описи для них. Оптимізуємо початкові та кінцеві заставки відео, потім переходимо до загальних параметрів каналу. Налаштовуємо порядок сортування коментарів, мову відео, можливість вбудовування ролика та інші параметри.
Оптимізація відео на основі аналізу конкурентів допомагає збільшити охоплення аудиторії, залучити нових підписників. В іншому успіх залежить від якості та корисності контенту, його унікальності та регулярності публікацій. Відеоблог з цікавим і незвичним змістом швидше знайде своїх підписників, якщо зробити правильні налаштування і допомогти йому потрапити в топ.