Розробка бренд стратегії

Послуга передбачає комплексне рішення по роботі з брендом: від формулювання місії та цінностей бренду, з диференціацією від конкурентів та розумінням оптимальних медійних каналів, до побудова brand awareness, створення атрибутів бренду та прикладів рекламних кампаній.

Надіслати заявку

Ефективна бренд стратегія — ключ до пошуку нових шляхів зростання ваших продажів.

Олексій Омелянович
Head of Netpeak Creative

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Бренд-стратегія — це довгостроковий план розвитку бренду, який зазвичай входить у загальну маркетингову стратегію та створений, щоб забезпечити впізнаваність бренду, його диференціацію від конкурентів та створення емоційного зв'язку зі споживачами.

Побудуйте довіру, лояльність і репутацію

Приблизно 64% споживачів стверджують, що спільні цінності з брендом є основою їх зв'язку
В середньому, постійність бренду збільшує дохід на 23%
При оцінці бренду емоції та досвід відіграють більшу роль для людей, ніж логіка та факти
Клієнти, пов'язані з брендом, цінніші для компанії на 52%, ніж ті, хто не пов'язаний
Ефективна стратегія брендингу може підвищити коефіцієнт кліків в онлайн-рекламі у 2-3 рази
Успішна бренд-стратегія вимагає глибокого розуміння вашого цільового ринку, ретельний підхід до позиціонування бренду та ефективного залучення усіх медіа каналів та покликана, щоб вирішити три основні задачі:
  • зміцнення позицій компанії на ринку;
  • підвищення рівня лояльності споживачів;
  • збільшення продажу та прибутку.

Розробка бренд стратегії містить

Визначення місії

Добре складена заява про місію виступає дороговказною зіркою для процесів стратегічного планування та прийняття рішень компанії, гарантуючи, що всі зусилля узгоджуються з її головними цілями.
Що ми робимо? 
Визначаємо:

  • чим компанія займається; 
  • кому вона служить; 
  • її основні цінності;
  • чого компанія прагне досягти в довгостроковій перспективі. 

Чому це важливо?

  • дозволяє створити емоціональний зв’язок з вашою цільовою аудиторією;
  • створити однакову комунікацію у всіх каналах, яка відповідає бренду.

Позиціонування бренду

Йдеться про ідентифікацію та спробу «заволодіти» маркетинговою нішею для бренду, продукту чи послуги за допомогою різних стратегій, включаючи: ціноутворення, просування, комунікацію та розповсюдження.
Що ми робимо?

  • створюємо унікальний імідж;
  • будуємо сприйняття та місце у свідомості цільової аудиторії для бренду порівняно з брендами-конкурентами;
  • створюємо посил про позиціонування, з коротким описом основної цільової аудиторії, на яку спрямований бренд.

Чому це важливо?

  • дозволяє здобути лояльність та підвищити утримання вашої цільової аудиторії;
  •  дозволяє виділитися серед конкурентів;
  • дозволяє зробити ваш продукт більш привабливим.

Tone of voice

Тон голосу в брендингу та комунікаціях відноситься до особистості та емоцій, які вливаються в комунікаційну стратегію компанії. Він охоплює не лише вибрані слова, але й порядок, ритм і темп, у якому вони вимовляються чи пишуться.
Що робимо?

  • підбираємо особистість бренду, спосіб передачі, спілкування з ЦА;
  • робимо адаптивність вашого Tone of voice відповідно до середовища, будь то, соц. мережі, електронна пошта, друковні матеріали;
  • адаптуємо Tone of voice під соц. мережі, електронну розсилку, друковні матеріали.

Чому це важливо? 

  • дозволяє створити емоціональний зв’язок з вашою цільовою аудиторією;
  • створити однакову комунікацію у всіх каналах, яка відповідає бренду.

Айдентика

Переносимо цінність вашого бренду на будь-які візуальні елементи.
Що робимо? 
Розробляємо все, що треба для досягнення успіху вашого бізнесу.

  • логотип;
  • колір;
  • шрифт;
  • фірмовий стиль.

Чому це важливо? 

  • 81% споживачів повинні довіряти бренду, щоб розглянути можливість покупки;
  • колір підвищує впізнаваність бренду до 80%;
  • споживачі на 81% частіше згадують колір бренду, ніж його назву;
  • найкраще людина сприймає візуальну інформацію та сприймає до 80% візуалу;
  • 90% швидких рішень про продукцію приймається тільки за рахунок кольору.

Що дає розвиток бренду?

Ефективна стратегія бренду може допомогти вам виділитися на конкурентному ринку, створити довгострокову лояльність клієнтів, стимулювати розвиток вашого бізнесу і допомогає:
  • Розширити бізнес.
  • Покращити ефективність веб-ресурсу.
  • Встановлювати ціноутворення на рівні вище середнього за ринком. 
  • Чим престижніша компанія, тим більше кваліфікованих кадрів прагнутиме до неї увійти.
  • Диференціюватися серед конкурентів.

Допомогаємо побудувати сильний бренд та успішний бізнес:

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Що ми робимо в рамках послуги:

1. Поринаємо у ваш бізнес, щоб знайти точки росту

Discovery & Research:

  • Q&A session;
  • Тренди ринку;
  • Best practiсe;
  • Висновки та рекомендації.
  • Аналіз конкурентів.

2. Вивчаємо аудиторією, щоб створити емоційний зв’язок вашим брендом 

Працюємо з аудиторією, робимо:
  • Сегментацію;
  • Споживчий інсайт;
  • Мотиви, бар'єри;
  • CJM (Customer Journey Map).

3. Формуємо свідомість та манеру спілкування зі споживачем (ЦА). Формуємо вашу унікальність та знаходимо ключову відмінність від інших гравців ринку

Розробляємо бренд стратегію:
  • Суть бренду (місія, візія);
  • Ключове повідомлення;
  • Позиціонування;
  • TOV.

4. Формуємо візуальний образ та сприйняття бренду, допомагаємо виділитися та зробити так, щоб вас запам’ятали

Розробляємо айдентику:
  • logo (заснований на шрифті або знаку);
  • brand colors (кольоровий код бренду);
  • typography (фірмові шрифти, дизайн системи, графічні елементи);
  • візуальне рішення соціальних мереж (TikTok, Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin);
  • promotional materials (веб-банери);
  • presentations (шаблон презентації, дизайн майстер слайдів 4 сторінок);
  • merch (розробка до 5 елементів внутрішнього мерчу, gift pack, welcome box).

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Як розкрутити бренд?

Це довгий процес, який вимагає часу, зусиль та постійного вдосконалення. Необхідно створити стратегію розвитку бренду, яка буде включати:

  • Використання соціальних медіа, допоможе швидко взаємодіяти з вашою ЦА та залучити більше уваги до бренду. 
  • Контент маркетинг дозволить показати вашу експертність та привернути увагу вашої ЦА.
  • Робота з інфлюєнсерами для залучення нових клієнтів та підвищення довіри.
  • Використовуйте платне залучення трафіку на ваш веб ресурс тощо.
  • Слідкуйте за аналітикою та відстежуйте результати, та вносьте корективи у вашу стратегію.

Заповніть форму на сайті, та наші експерти допоможуть підібрати ефективні методи просування саме для вас. 

Чим відрізняється стратегія просування бренду від маркетингової стратегії?

Маркетингова стратегія та стратегія бренду — це дві різні концепції, які мають відмінні цілі та результати. Маркетингова стратегія спрямована на просування продукту або послуги, тобто на досягнення максимального продажу та задоволення потреб цільової аудиторії. Вона орієнтована на створення ефективних рекламних кампаній, використання релевантних маркетингових інструментів та залучення клієнтів.

Стратегія бренду спрямована на активне формування самого бренду, його ідентичності та унікальності. Вона орієнтована на створення позитивного сприйняття бренду серед споживачів, на побудову довіри та лояльності. Стратегія бренду містить розробку візуальної ідентичності, створення цінностей бренду, формування унікального позиціонування на ринку.

Якщо коротко, маркетингова стратегія спрямована для реалізації бізнес-планів та  досягнення фінансових цілей, тоді як стратегія бренду зосереджена на побудові ідентичності та лояльності до бренду, що відповідно також впливає на фінансові показники (результат). Обидві стратегії є важливими для успіху бізнесу, та вимагають ретельного планування, впровадження та виконання.

Що таке brand awareness?

Brand awareness — це ступінь впізнаваності бренду серед цільової аудиторії. Показник того, наскільки люди знають про існування бренду, його продуктів або послуг. Чим вищий рівень brand awareness, тим більше ймовірності, що споживачі оберуть саме цей бренд при придбанні товару або послуги.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.