Контекстна реклама

Підвищимо впізнаваність бренду та залучимо зацікавлених клієнтів завдяки контекстній рекламі.

З 2006 року Netpeak допомагає бізнесу збільшувати продажі, використовуючи ефективні рекламні інструменти.

Надіслати заявку

Більшість агентств на ринку орієнтовані на дії, а не результат.  Netpeak ставить на перше місце окупність інвестицій і автоматизацію рутинних процесів.

Наші спеціалісти керують вашими бюджетами та цільовою аудиторією, а не лише ключовими словами та ставками в рекламних акаунтах.

Антон Липський
Head of PPC

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Контекстна реклама — вид інтернет-реклами, що показує оголошення користувачам на основі їхніх пошукових запитів та змісту переглянутих сторінок. Простіше кажучи, це демонстрація інформації вашій цільовій аудиторії в потрібний час і в потрібному місці.

Задачі, які вирішує контекстна реклама

Правильно налаштована реклама допомагає:

залучити якісний цільовий трафік на сайт або в застосунок
збільшити кількість лідів і продажів
підвищити впізнаваність бренду
стимулювати повторні покупки

Переваги контекстної реклами

Точне влучення у цільову аудиторію. Рекламу бачать користувачі, які вже зацікавлені у вашому продукті чи послузі. Це підвищує ймовірність залучення потенційних клієнтів та збільшує ефективність рекламної кампанії.

Швидкий старт і результат. Незалежно від складності проєкту, наші спеціалісти запускають рекламні кампанії у максимально стислі терміни.

Гнучкий бюджет. Ми допоможемо сформувати оптимальний бюджет і підібрати набір рекламних каналів для досягнення ваших цілей. Також підготуємо медіаплан із детальним розподілом бюджету та прогнозованими результатами від інвестицій у рекламу.

Прозора оцінка ефективності. Ви матимете доступ до ключових показників ефективності (CTR, CPC, CR, CPA) у вашому особистому кабінеті. Щомісяця ми надаємо детальні звіти з аналізом виконаної роботи та досягненням запланованих цілей.

Види контекстної реклами, які ми налаштовуємо

Пошукова реклама

Контекстна реклама в пошукових системах — це персоналізовані текстові оголошення, які користувач бачить у відповідь на свій запит.

Забезпечує найбільш конверсійний трафік, залучаючи «гарячу» аудиторію з уже сформованою потребою.

Товарна реклама

Графічні оголошення із зображенням товару та основними характеристиками, які користувач бачить у пошуковій видачі. Ми налаштовуємо таку рекламу за допомогою Google Shopping.

Цей вид рекламних кампаній особливо ефективний для eCommerce-проєктів.

Банерна реклама

Потрібна для підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та утримання наявних. Вона допомагає розширити охоплення цільової аудиторії, сформувати позитивний образ компанії та нагадати про себе вашій клієнтській базі.

Основні місця розміщення банерів з вашим меседжем — пошукові системи, сайти та соціальні мережі.

Відеореклама

Розміщення рекламних відеороликів на YouTube та в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) сприяє залученню користувачів і формуванню цілісного образу компанії у цільової аудиторії.

Інструмент відмінно працює на впізнаваність продукту. Завдяки відносно невисокій вартості перегляду відеореклама пропонує різноманітні формати та гнучкі налаштування аудиторії.

Рекламні мережі та постачальники трафіку, з якими працює Netpeak

Наш підхід

Наш підхід до налаштування контекстної реклами та керування рекламними кампаніями націлений на окупність і позитивний ROAS. Ми використовуємо адаптований фреймворк See-Think-Do-Care та налаштовуємо рекламні канали, виходячи з конкретних завдань бізнесу та етапу, на якому знаходиться потенційний клієнт.

Етап See — Незнанння

Цільова аудиторія: широка. У клієнта не сформована потреба, він не знає про ваш продукт або бренд, у нього немає стійкої асоціації розв'язання цієї проблеми з вашим продуктом.

Цілі: підвищити обізнаність і впізнаваність. Створити образ компанії, що запам'ятовується, забезпечити широкий контакт бренду з потенційним споживачем.

Завдання: сформувати потребу, притягнути увагу до продукту, охопити рекламним повідомленням широку групу потенційних клієнтів.

Інструменти: медійна реклама, відеореклама, таргетована реклама.

KPI: охоплення аудиторії, кількість або відсоток взаємодій, зростання впізнаваності бренду, відсоток нових відвідувань, кількість переглядів рекламного повідомлення.

Етап Think — Потреба

Цільова аудиторія: середня. У клієнта є потреба в розв'язанні проблеми, яку вирішує ваш продукт. Клієнт не знає, як розв'язати цю проблему, або робить це іншим способом.

Цілі: асоціювати продукт із користю, яку він приносить клієнтові.

Завдання: донести переваги продукту, приклади використання. Збільшити аудиторію сайту або соціальних мереж.

Інструменти: контекстна реклама в пошуку, медійна реклама, відеореклама, таргетована реклама.

KPI: CTR, показник відмов, мікроконверсії й асоційовані конверсії, які допоможуть детальніше аналізувати наступний етап.

Етап Do — Вибір і транзакція

Цільова аудиторія: вузька. Користувач готовий до купівлі та перебуває в пошуку кращого варіанту або умов.

Цілі: схилити користувача вибрати ваш продукт, через донесення переваг і УТП.

Завдання: донести сполучення, що персоналізується, з релевантною пропозицією й переконливим закликом до дії.

Інструменти: контекстна реклама в пошуку, ремаркетинг, маркетплейси і прайс-агрегатори, таргетована реклама.

KPI: коефіцієнт конверсії, вартість користувача, вартість транзакції, ROI, відсоток незавершених покупок.

Етап Care — рекомендації та повторні покупки

Цільова аудиторія: клієнти, що зробили замовлення або транзакцію.

Цілі: перетворити разового покупця на постійного клієнта.

Завдання: анонсування акцій, програм лояльності, пропозиція додаткових товарів і стимулювання повторних продажів.

Інструменти: ремаркетинг.

KPI: коефіцієнт конверсії, ROI, доходу на одного користувача.

Які бізнес-показники ми оптимізуємо?

CPL
вартість ліда
CPO
вартість замовлення
ДРВ
доля рекламних витрат
ROMI
окупність інвестицій у маркетинг

Що входить в послугу «Контекстна реклама» від Netpeak?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Розробка стратегії на етапі підготовки комерційної пропозиції

  • Аналіз результатів попередніх кампаній (якщо вони були).
  • Дослідження ринку: вивчення особливостей ніші, активності конкурентів і поведінки цільової аудиторії.
  • Формування цілей та KPI: визначення конкретних цілей і ключових показників ефективності для оцінки результативності кампаній.
  • Підготовка стратегії: створення плану, який містить портрет аудиторії, ключові меседжі та вибір каналів для розміщення реклами.
  • Формування медіаплану: розробка графіка та бюджету для всіх рекламних каналів.

Узгодження

  • Затвердження стратегії та медіаплану.
  • Погодження умов перегляду стратегії.

Налаштування

  • Налаштування аналітики та цілей: підключення і конфігурація систем аналітики для відстеження ключових показників.
  • Створення/налаштування/корекція рекламних кампаній: підготовка оголошень, підбір ключових слів та налаштування параметрів показу реклами.
  • За потреби створюємо візуальні чи текстові матеріали самостійно або формуємо технічне завдання для фахівців на сторони клієнта.
  • Запуск рекламних кампаній.

Збір даних

  • Аналіз динаміки показників: вивчення ключових метрик для оцінки ефективності роботи кампаній на старті.
  • Аналіз первинних даних після запуску: оцінка даних через певний час після старту для розуміння, чи досягнуті проміжні цілі та чи потрібна корекція.
  • Аналіз відповідності показників плановим: зіставлення поточних результатів із встановленими KPI для визначення необхідності внесення змін до стратегії.

Оптимізація

  • Моніторинг роботи рекламних кампаній: постійний аналіз ефективності за ключовими показниками.
  • Коригування ставок, бюджетів та оголошень.
  • Перерозподіл бюджету та оптимізація оголошень між різними каналами залежно від результатів кожного з них.

Аналіз ефективності та звітність

  • Збір статистичних даних для оцінки загальної ефективності.
  • Звітність про виконання планів і KPI.
  • Вибір варіанту перегляду стратегії: аналіз кампаній для визначення, чи варто їх продовжувати, змінювати або завершувати, зважаючи на результати та досягнуті цілі.

Максимальна ефективність ваших маркетингових інвестицій з досвідченими експертами Netpeak

Команда Netpeak допоможе вам з мінімальними вкладеннями досягти максимальних результатів

18
років в інтернет-маркетингу
500+
експертів сфери
4000+
успішних проєктів
~60
нових клієнтів щомісяця
300+
клієнтів на місяць розвиває наша команда

Популярні ніші, в яких ми працюємо

Продукти для оптимізації та аналітики рекламних кампаній

Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.

Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.

Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики

Допомагає коректно налаштувати збирання даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які є важливими для вашого бізнесу (наприклад, відстежування цільових дій у різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), та у результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.

Для передавання даних використовується Measurement Protocol.

Кастомна звітність, яка об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проекті

Дешборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:

  • витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;

  • втрачені транзакції через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;

  • втрачений прибуток через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;

  • рекомендації по збільшенню бюджету;

  • долю дефіциту бюджету;

  • показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;

  • компоненти показника якості по обліковому запису (релевантність оголошення, якість цільової сторінки й очікуваний CTR);

  • динаміка по СРО, CPL, дефіциту бюджету, втраченому доходу та ін.

Внутрішня система сповіщень агентства Netpeak, яка дозволяє інформувати маркетолога про стан проєкту та помилки

Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:

  • проблеми з кодом Google Analytics на сайті;

  • проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);

  • різкі перепади у кількості/вартості конверсій;

  • проблеми з відсутністю коштів в аккаунтах Google Ads, Facebook Ads;

  • ефективність реклами на різних пристроях;

  • ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;

  • ефективність реклами за годинами;

  • місцезнаходження користувачів, які переходили з реклами.

Скріпти й правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно керувати обліковими записами з мінімальними витратами часу

Це автоматизація, яка спрощує роботу з рутинними завданнями.

Приклади скриптів, які використовує Netpeak:

  • зупинка кампаній за товарами, яких немає в наявності;

  • автоматичене призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;

  • оптимізация неефективних майдинчиків КМС;

  • оновлення цін у оголошеннях;

  • виявлення конфліктів мінус-слів;

  • перевірка правильності заданих UTM-міток;

  • перевірка url на 404, 500 та інші помилки;

  • сповіщення про залишок балансу;

  • зупинка та запуск кампаній у потрібний день і час;

  • додавання розширень в усі кампанії аккаунту;

  • зупинка дублюючихся ключових слів тощо.

Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми у проєктах

Приклади дайджестів для контролю співробітників:

  • контроль роботи фахівця в аккаунті (Google Ads, Facebook);

  • контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії з проєктом;

  • контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;

  • контроль робочого часу за проєктом;

  • повідомлення про витрати в аккаунтах і комісію за поточний місяць.

Досягнення наших клієнтів

Як за рік втричі збільшити кількість трансакцій через застосунок — кейс PPC для COMFY

Як збільшити DAU за рахунок одноцентової стратегії в shopping-кампаніях — кейс OLX

+52%

Зростання інсталів

Digital-кампанія мобільного застосунку Prom.ua у Facebook: як зрости на 52% за інсталами та знизити CPA шляхом правильної атрибуції

Що говорять наші клієнти

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

Популярне у журналі

Що таке контекстна реклама — все, що потрібно знати
Читати статтю →
Pay-Per-Click як рекламна модель: що це таке, і Навіщо PPC потрібна саме вам
Читати статтю →
SEO чи PPC / SEM — в чому різниця й що обрати?
Читати статтю →
Три фактори успішної PPC-реклами, якщо не брати до уваги налаштування
Читати статтю →
Як збирати ключові слова для пошукової реклами
Читати статтю →
Що таке банерна реклама, та Як її запустити
Читати статтю →

FAQ (поширені запитання)

На які регіони можна налаштовувати контекстну рекламу Google?

Параметри таргетингу дуже широкі та гнучкі. Рекламу можна налаштувати на:

    • Країни.
    • Області, провінції, штати.
    • Міста.
    • Радіус навколо певної точки.
    • Поштові індекси.
    • Групи адрес.
    • Детальний таргетинг за місцезнаходженням.

    Обмеження:

    • не можна таргетувати рекламу на регіони, щодо яких запроваджено санкції;
    • окремі функції таргетингу можуть бути недоступними в деяких країнах.

    Контекстна реклама в Україні та за її межами: фахівці агентства Netpeak налаштовують рекламу на будь-які країни та регіони*. 

    *Ми не співпрацюємо з організаціями з росії та тими організаціями, що мають будь-які ділові зв’язки з рф. 

    Кому підходить контекстна реклама?

    Така реклама підходить для широкого кола компаній і організацій, незалежно від їх розміру та сфери діяльності:

    • онлайн-магазини;
    • сервісні компанії;
    • неприбуткові організації.

    Як працює контекстна реклама Google Ads?

    Для показу оголошень використовуються релевантні ключові слова. Коли користувач вводить запит, що містить ці ключові слова, реклама відображається в результатах пошуку або на сайтах партнерів Google. Ви сплачуєте лише за кліки (pay per click) по оголошенню, що робить цей вид реклами ефективним та економічним.

    Залишайте заявку на сайті, і ми допоможемо запустити результативні рекламні кампанії.

    Як формується вартість послуги контекстної реклами?

    Ціна залежить від двох основних факторів: бюджету, виділеного на рекламну кампанію, та комісії за послуги спеціалістів із контекстної реклами, які займаються налаштуванням, управлінням і оптимізацією.

    Щоб дізнатися вартість налаштування та запуску реклами, заповніть форму на сайті. Наш менеджер зв’яжеться з вами та надасть детальний розрахунок по проєкту.

    Отримати консультацію

    Дякуємо за звернення!

    Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

    Розпочнемо нашу подорож 😉
    Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
    Лєріка Немикіна
    Customer Operation Department Team Lead
    Отримати консультацію
    Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
    Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.