Автоматизація контекстної реклами

Ми підключимо свої програмні розробки до вашого рекламного кабінету, щоб ваш дохід зростав без збільшення бюджетів на маркетинг. Системи автоматизації — кращі друзі фахівців з контекстної реклами.

Надіслати заявку

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Система збирає дані з рекламних майданчиків, CRM, сайту і дозволяє заощадити десятки годин роботи фахівців з контекстної реклами.

У вашого фахівця з'являється вільний час для аналітики та експериментів, а ви можете бути спокійні щодо коректності сотень і тисяч оголошень — всі вони під чуйним контролем систем автоматизації.

Але чому б взагалі не виключити з процесу фахівця? Уявіть, що автоматизація реклами — автопілот. Ви можете покладатися на нього при ясній погоді, але в разі серйозних зовнішніх змін управління має перейти до професіонала. Саме тому ми не продаємо наші скрипти окремо.

Кожен рядок коду, кожен елемент нашої системи автоматизації засновані на запитах клієнтів і покликані вирішувати реально існуючі завдання бізнесу.

Елементи автоматизації реклами

Автоматичний пошук мінус-слів
Автоматична перевірка правопису
Автоматична генерація додаткових посилань для пошукових кампаній
Перевірка додаткових посилань в Google Ads
Автоматичне оновлення цін у розширеннях Google Ads
Автоматичне додавання і коригування ручних utm-міток в Google Ads і Facebook
Автоматичне створення кастомних аудиторій в Google Ads
Автоперевірка підключення загального списку мінус-слів до всіх кампаній Google Ads
Автопровірка цільового геотаргетингу Facebook і Google Ads
Автоматичне визначення аномалій у рекламних кампаніях
Автоперевірка балансу Google Ads і Facebook
Автоперевірка груп оголошень на мінімально необхідну кількість оголошень
Автоматична зупинка оголошень в Google Ads, якщо товару немає в наявності
Автоматичне створення товарних (модельних) кампаній у пошуку Google Ads на підставі товарного фіду
Автоматичне перенесення ефективних ключів з DSA кампаній у пошукові кампанії
Автоматичні сповіщення про обмеження бюджету
Автоматичне створення шаблонних кампаній у Facebook Ads

Наші конференції

Key Conference

Перша спеціалізована SEO-конференція

M2 Conference

Конференція про онлайн-маркетинг у сфері нерухомості

ДиВи

Конференція з онлайн-відеомаркетингу для бізнесу

MailMeConf

Конференція для бізнесу про дірект-маркетинг

Up My App

Онлайн-конференція про кейси мобільних додатків з ASO та ASA

Digital Pudra

Конференція для бізнесу в ніші "Краса та здоров'я"

No More SMM

Онлайн-конференція "Як розвивати бренд за допомогою соціальних мереж"

eCommerce

Наймасштабніша ecommerce-конференція та виставка в Україні

8P

Найспекотніша конференція з інтернет-маркетингу

Digital Marketing Day

Онлайн-конференція "Як розвивати британський бізнес у 2022 році"

SaaS Nation

Конференція для людей, які займаються бізнесом SaaS

MediConf

Перша в Україні конференція з інтернет-маркетингу для медичного бізнесу

Online Advertising

Конференція з онлайн-реклами в Болгарії

Досягнення наших клієнтів

+43%

Встановлень застосунку в AppStore

Як за два місяці збільшити кількість встановлень застосунку в AppStore — кейс Uklon

+119%

Зростання кількості встановлень/день при збільшенні CPI на 13%

Кейс Apple Search Ads для застосунку OLX Україна: інстали за ціною перепічки

+63%

Зростання кількості органічних показів

Кейс monobank: як за допомогою ASO збільшити кількість безкоштовних завантажень на 25%

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.