Direct-маркетинг

Встановлюємо прямий контакт із потенційними та існуючими клієнтами за допомогою: Email, Push Notifications, Viber, SMS розсилок та чат-ботів. Перетворюємо потенційних клієнтів на реальних покупців.

Надіслати заявку

Досвід роботи показує, що Direct Маркетинг залишається одним із найефективніших інструментів для залучення та утримання клієнтів. Персоналізовані повідомлення, ретельно продумані розсилки та аналіз результатів дозволяють досягти високої конверсії та збільшити доходи компанії.

Максим Соколюк
Head of Email Marketing

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Direct-маркетинг — це інструмент просування продукту або послуги шляхом побудови персоналізованої прямої комунікації між бізнесом та потенційним споживачем. Відсутність посередників у веденні діалогу дозволяє називати цей вид маркетингу прямим. Для ведення комунікації використовується email-розсилка, SMS, мобільні та веб-пуші, месенджери та чат-боти.

Які цілі та завдання вирішує Direct-маркетинг?

Стимулювання
попиту

Збільшення
звернень та продажів

Залучення нових клієнтів

Підвищення лояльності

Прогрів користувачів на різних етапах маркетингової воронки, «дожим» до першої покупки
Мотивація купувати повторно та залишатися активним користувачем сайту чи програми
Зростання лояльності, інтересу та довіри до бренду, його впізнаваності та реактивація «сплячих» клієнтів
Донесення до потрібного сегменту клієнтської бази цільових офферів, конкретних товарів та персоналізованих пропозицій
Навчання використання продукту чи послуги (особливо актуальне для SaaS та Applications)
Зниження навантаження на колл-центр за рахунок автоматизованого відправлення сервісних листів
Підвищення рентабельності інтернет-маркетингу
Отримання переваги у конкурентній боротьбі за цільову аудиторію необхідного сегмента ринку

Які переваги прямого маркетингу?

Email-маркетинг

72% людей вважають за краще отримувати рекламні пропозиції електронною поштою

SMS-маркетинг

90% SMS-повідомлень відкриваються протягом 3 хвилин

Direct Mail

36% людей купують після отримання direct mail

Push-сповіщення

57% користувачів вважають push повідомлення корисними

*За даними наших клієнтів
  • Відносно низька ціна кліка при хорошій конверсії (8-12% - для тригерних розсилок, 3-8% - для промо);

  • Комунікація переважно із «теплою» аудиторією;

  • Можливість високої персоналізації повідомлень за рахунок ретельної сегментації бази клієнтів;

  • Зменшення витрат часу та коштів на деякі види розсилок (тригерні та транзакційні);

  • Можливість точково працювати з кожним етапом вирви продажів та сегментом цільової аудиторії окремо;

  • Можливість включати в комунікацію різноманітні засоби донесення інформації (текст, відео, gif, клікабельні банери та картки товарів);

  • Збільшення кількості торкань бізнесу з клієнтом, формування та фіксація попиту продукт чи послугу з допомогою пропозиції релевантних офферов.

Що входить до послуги?

Email

Найбільш багатофункціональний канал розсилок. Кожен лист за фактом є міні-лендингом, в якому можна одночасно використовувати статичний і динамічний контент.
  • Максимально можлива персоналізація пропозицій, сегментація бази за різними параметрами, робота лише з активними клієнтами.
  • Вибудовуємо ланцюжки комунікації, які приносять 5-15% загального доходу бізнесу.
  • Відносно невисока вартість надсилання повідомлень.
  • Безліч підвидів комунікацій: промо, тригерні, інформаційні, гейміфікація тощо.

Mobile Push Notifications

Короткі повідомлення, що випливають на заблокованому екрані смартфона.
  • Дозволяють оперативно повертати користувача на цільову сторінку (сайту чи додатку).
  • Працюємо прицільно з кожним сегментом користувачів залежно від їхньої активності, геолокації, демографічних даних та купівельної спроможності.
  • Працюють навіть у той момент, коли програма неактивна (якщо користувач дав дозвіл на відправлення пушів).
  • 40% користувачів взаємодіють із мобільними пушами протягом півгодини.

In-App Push Notifications

Мінімалістичні, цікаві для користувача повідомлення, які не переривають його наскрізний досвід взаємодії з додатком під час активного сеансу.
  • Не вимагають дозволу на надсилання, відображаються в момент використання програми.
  • Дозволяють утримувати користувачів у 3,5 рази краще, ніж програми без внутрішніх повідомлень.
  • Підвищують залучення, запобігають відмови від використання програми.
  • Використовуємо для комунікації з найактивнішим сегментом клієнтської бази: м'яко підштовхуємо їх до виконання цільових дій, завдяки чому підвищується монетизація.

Web Push Notifications

Спливаючі повідомлення з текстом, картинкою, кнопками та логотипом. З'являються під час використання браузера після того, як користувач надасть дозвіл на демонстрацію оповіщень.
  • Один із найдешевших каналів комунікації з високим відсотком відкриттів.
  • Використовуємо для повернення клієнта на сайт, збільшуючи зростання охоплення аудиторії та подальший прибуток за рахунок донесення цінних та актуальних пропозицій.
  • Працюють на десктопах та мобільних пристроях.
  • Добре комбінуються з іншими каналами розсилки у тригерних (автоматичних) сценаріях.

App Inbox Notifications

Повідомлення, що об'єднують принцип роботи веб- і мобільних пушів. Відправляються користувачам у центр повідомлень прямо на сайт або в застосунок і залишаються там доти, доки не спливе термін їхнього відображення. Користувач може повернутися до них у будь-який момент.
  • Мають гнучкий функціонал налаштування, відправляються авторизованим користувачам без підписки в беззвучному режимі.
  • Комбінуємо з іншими каналами прямого маркетингу для побудови омніканальних ланцюжків ручних та автоматичних розсилок, за рахунок чого залучаємо нових покупців і утримуємо вже залучених.
  • Доносять повідомлення будь-якого типу: онбординг та вітальні, реактиваційні, транзакційні, промо та запит зворотного зв'язку.
  • Новий, ненав'язливий і порівняно рідкісний тип повідомлень, використання якого вигідно виділяє вас серед конкурентів.

Viber

Повідомлення з клікабельними кнопками, банерами та стікерами розміром до 1000 знаків, які відправляються до месенджера з найширшою базою активних користувачів (понад 800 млн контактів).
  • База сегментується, щоб забезпечує високу персоналізацію пропозицій. Маркетингові дослідження показують, що це дає змогу економити до 46% коштів на комунікацію з клієнтами.
  • Рівень доставки повідомлень досягає 100%. 90% користувачів відкривають отримані повідомлення протягом 3 хвилин.
  • До 50% користувачів, які відкрили повідомлення, переходять на сайт відправника.
  • Впроваджуємо в розсилки найефективніші тригери та вибудовуємо комунікацію з користувачем, ґрунтуючись на його поведінці, переходах на сайт та частоті виконання цільових дій.

SMS

Використовується для коротких повідомлень, та дозволяє прикріплювати клікабельні посилання.
  • Один з найефективніших інструментів прямого маркетингу для залучення клієнтів інтернет-магазинів, квіткових та весільних салонів, кафе та ресторанів, розважальних закладів та майданчиків, турагентств, автосалонів, банків, курсів, дитячих гуртків.
  • Збільшуємо маржинальність SMS-розсилок за рахунок персоналізації пропозицій відповідно до стадії життєвого циклу клієнта. Добиваємось показника повернення від інвестицій у канал до 400%, включаючи його в ланцюжок омніканальної комунікації.
  • Найкращий канал зв'язку для передачі найважливіших повідомлень: актуальних знижок, персональних бонусів, деталей замовлення, оповіщень про термінові зміни.
  • Користувачі майже ніколи не видаляють SMS-повідомлення, а отже завжди зберігають доступ до посилань.

Чат-боти: Telegram, Whatsapp, Viber, Instagram, Facebook

Автоматизована комунікація з користувачем у текстовому, відео чи аудіоформаті. Боти представлені в найбільш популярних месенджерах, дозволяють вибудовувати інтерактивний діалог у режимі реального часу та прикріплювати до повідомлень клікабельні кнопки та посилання.
  • Дозволяють заощадити кошти на надсилання промо, транзакційних, реактиваційних SMS та вайбер повідомлень.
  • Високий рівень персоналізації допомагає робити користувачам релевантні пропозиції, стимулювати зробити першу чи повторну купівлю, що призводить до підвищення монетизації.
  • Допомагає знизити навантаження на контакт-центр, відповісти на питання, що часто зустрічаються, або оформити покупку в автоматизованому режимі, не залучаючи до діалогу живих людей.
  • Створюємо ефективні воронки продажів, збору контактів, обробки коментарів і популярних запитів.

Email

Найбільш багатофункціональний канал розсилок. Кожен лист за фактом є міні-лендингом, в якому можна одночасно використовувати статичний і динамічний контент.
  • Максимально можлива персоналізація пропозицій, сегментація бази за різними параметрами, робота лише з активними клієнтами.
  • Вибудовуємо ланцюжки комунікації, які приносять 5-15% загального доходу бізнесу.
  • Відносно невисока вартість надсилання повідомлень.
  • Безліч підвидів комунікацій: промо, тригерні, інформаційні, гейміфікація тощо.

Mobile Push Notifications

Короткі повідомлення, що випливають на заблокованому екрані смартфона.
  • Дозволяють оперативно повертати користувача на цільову сторінку (сайту чи додатку).
  • Працюємо прицільно з кожним сегментом користувачів залежно від їхньої активності, геолокації, демографічних даних та купівельної спроможності.
  • Працюють навіть у той момент, коли програма неактивна (якщо користувач дав дозвіл на відправлення пушів).
  • 40% користувачів взаємодіють із мобільними пушами протягом півгодини.

In-App Push Notifications

Мінімалістичні, цікаві для користувача повідомлення, які не переривають його досвід досвіду взаємодії з додатком під час активного сеансу.
  • Не вимагають дозволу на надсилання, відображаються в момент використання програми.
  • Дозволяють утримувати користувачів у 3,5 рази краще, ніж програми без внутрішніх повідомлень.
  • Підвищують залучення, запобігають відмови від використання програми.
  • Використовуємо для комунікації з найактивнішим сегментом клієнтської бази: м'яко підштовхуємо їх до виконання цільових дій, завдяки чому підвищується монетизація.

Web Push Notifications

Спливаючі повідомлення з текстом, картинкою, кнопками та логотипом. З'являються під час використання браузера після того, як користувач надасть дозвіл на демонстрацію оповіщень.
  • Працюють на десктопах та мобільних пристроях.
  • Добре комбінуються з іншими каналами розсилки у тригерних (автоматичних) сценаріях.
  • Один із найдешевших каналів комунікації з високим відсотком відкриттів.
  • Використовуємо для повернення клієнта на сайт, збільшуючи зростання охоплення аудиторії та подальший прибуток за рахунок донесення цінних та актуальних пропозицій.

App Inbox Notifications

Повідомлення, що поєднують принцип роботи веб- та мобільних гармат. Надсилаються користувачам до центру повідомлень прямо на сайт або в додаток і залишаються там до тих пір, поки не закінчиться термін їх відображення. Користувач може повернутися до них будь-якої миті.
  • Доносять повідомлення будь-якого типу: онбординг та вітальні, реактиваційні, транзакційні, промо та запит зворотного зв'язку.
  • Новий, ненав'язливий і порівняно рідкісний тип повідомлень, використання якого вигідно відбудовує від конкурентів.
  • Мають гнучкий функціонал налаштування, відправляються авторизованим користувачам без підписки в беззвучному режимі.
  • Комбінуємо з іншими каналами прямого маркетингу для побудови омніканальних ланцюжків ручних та автоматичних розсилок, за рахунок чого залучаємо нових покупців і удержуємо вже залучених.

Viber

Повідомлення з динамічним контентом, клікабельними кнопками, банерами та стікерами розміром до 1000 знаків, які відправляються до месенджера з найширшою базою активних користувачів (понад 800 млн контактів).
  • База сегментується в автоматичному режимі. Це забезпечує високу персоналізацію речень. Маркетингові дослідження показують, що це дозволяє заощаджувати до 46% коштів на комунікацію із клієнтами.
  • Рівень доставки повідомлень досягає 100%. 90% користувачів відкривають отримані повідомлення протягом 3 хвилин.
  • До 50% користувачів, які відкрили повідомлення, переходять на сайт відправника.
  • Впроваджуємо в розсилки найефективніші тригери та вибудовуємо комунікацію з користувачем, ґрунтуючись на його поведінці, переходах на сайт та частоті виконання цільових дій.

SMS

Використовується для коротких повідомлень, що дозволяє прикріплювати клікабельні посилання.
  • Найкращий канал зв'язку для передачі найважливіших повідомлень: актуальних знижок, персональних бонусів, деталей замовлення, оповіщень про термінові зміни.
  • Користувачі майже ніколи не видаляють SMS-повідомлення, а отже завжди зберігають доступ до посилань.
  • Один з найефективніших інструментів прямого маркетингу для залучення клієнтів інтернет-магазинів, квіткових та весільних салонів, кафе та ресторанів, розважальних закладів та майданчиків, турагентств, автосалонів, банків, курсів, дитячих гуртків.
  • Збільшуємо маржинальність SMS-розсилок за рахунок персоналізації пропозицій відповідно до стадії життєвого циклу клієнта. Добиваємось показника повернення від інвестицій у канал до 400%, включаючи його в ланцюжок омніканальної комунікації.

Чат-боти: Telegram, Whatsapp, Viber, Instagram, Facebook

Автоматизована комунікація з користувачем у текстовому чи аудіоформаті. Боти представлені в найбільш популярних соцмережах, дозволяють вибудовувати інтерактивний діалог у режимі реального часу та прикріплювати до повідомлень клікабельні кнопки та посилання.
  • Дозволяють заощадити кошти на надсилання промо, транзакційних, реактиваційних повідомлень.
  • Високий рівень персоналізації допомагає робити користувачам релевантні пропозиції, стимулювати зробити першу чи повторну купівлю, що призводить до підвищення монетизації.
  • Допомагає знизити навантаження на контакт-центр, відповісти на питання, що часто зустрічаються, або оформити покупку в автоматизованому режимі, не залучаючи до діалогу живих людей.
  • Створюємо ефективні вирви продажів, збору контактів, обробки коментарів та популярних запитів.

Що включають послуги прямого маркетингу від Netpeak

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Розробка стратегії

  • Проводимо аудит поточної стратегії;
  • Аналізуємо конкурентів;
  • Складаємо план розвитку директ-маркетингу;
  • Розраховуємо ресурси та вибираємо оптимальний канал розсилок.

Автоматизація розсилок

  • Складаємо карти автоматизації;
  • Готуємо детальні технічні завдання для програміста на стороні клієнта;
  • Супроводжуємо інтеграцію сервісу розсилок із сайтом;
  • Запускаємо тригерні сценарії.

Виробництво контенту

  • Розробляємо шаблони для комунікацій;
  • Створюємо креативи відповідно до фірмового стилю;
  • Пишемо текстову частину повідомлень;
  • Верстаємо листи у сервісі розсилок та кодом.

Робота з базою контактів

  • Регулярно проводимо валідацію бази та її чищення від неактивних користувачів;
  • Сегментуємо аудиторію на підставі проведених опитувань та збору зворотного зв'язку;
  • Розширюємо охоплення за рахунок залучення нових підписників;
  • Впроваджуємо різні механіки для прискорення зростання активної бази.

Системний розвиток

  • Щомісяця розробляємо план завдань;
  • Плануємо розсилки;
  • Визначаємо KPI з подальшим зростанням показників;
  • Складаємо прозору звітність та аналітику проведених робіт та результатів.

Індивідуальний підхід

  • Розвиваємо проєкт із персональним менеджером;
  • Поринаємо в бізнес клієнта всією командою цілком;
  • Створюємо робочий чат підтримки щоденної комунікації;
  • Проводимо регулярні планові зустрічі.

Хто може замовити послугу?

  • Ecommerce B2B, B2C (інтернет-магазини)

  • Saas, контентні проєкти з підпискою

  • Проєкти з надання послуг (онлайн та офлайн)

  • Медіа, ЗМІ

  • Мобільні застосунки з монетизацією не тільки на інсталах

Досягнення наших клієнтів

Історія успіху vchasno.ua: розробили карти комунікацій та тригерні ланцюжки листів

+100%

Зріст доходу

Кейс з Email-маркетингу для інтернет-магазину книг Book24: зріст доходу вдвічі

+30%

Від загального доходу

Кейс Pandora.kz: як email приніс 30% від загального доходу по всіх каналах продажу

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Що входить у директ-маркетинг?

  • E-mail розсилки;

  • Push-сповіщення;

  • Месенджер-маркетинг;

  • Мобільний маркетинг

  • Розсилки у соціальних мережах;

  • Телемаркетинг;

  • Прямий продаж та особисті зустрічі.

Як оцінити ефективність Direct-маркетингу?

  • ROI (Return on Investment) – повернення інвестицій;

  • CAC (Customer Acquisition Cost) – вартість залучення клієнта;

  • LTV (Lifetime Value) – довічна цінність клієнта;

  • Коефіцієнт конверсії.

Як почати використовувати Direct-маркетинг?

  • Ставте свої цілі;

  • Виберіть цільову аудиторію;

  • Розробіть стратегію Direct-маркетингу;

  • Виберіть канали Direct-маркетингу;

  • Створіть контент;

  • Слідкуйте за результатами.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.