Автоматизація розсилок Email, Push, Chatbot, SMS, App, Viber

Розробляємо ланцюжок тригерних повідомлень, аналізуємо результати.

Надіслати заявку

Автоматизація розсилок — це одноразове створення сценаріїв автоматичного надсилання персоналізованих і максимально цільових повідомлень під кожен етап воронки продажів. Це можливість зробити разову інвестицію в утримання аудиторії та зростання конверсії, яка завжди окупить себе в перспективі та буде приносити дохід щодня.

Віталій Іванов
Head of Email&Retention and Chat-bot

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Автоматизація в розсилках — це інструмент комунікації з аудиторією через тригерні повідомлення — повідомлення, що надсилаються точково в потрібний час потрібним клієнтам залежно від етапу воронки продажів, на якому вони перебувають, або дій, які вони вчинили чи не вчинили на сайті/в застосунку.

Переваги тригерних повідомлень

Цільова взаємодія

Відправляють у відповідний момент: коли користувач тільки зареєструвався на сайті, додав товар у кошик, але не оформив замовлення, кинув форму заявки на послуги або здійснив іншу цільову дію. У цей момент контакт теплий і його можна дотиснути до цільової дії.

Персоналізовані пропозиції

Персоналізовані: містять персональну пропозицію залежно від історії поведінки користувача на сайті/в застосунку. Відсоток відкриттів таких повідомлень може сягати 80-90%, що забезпечує високе охоплення тільки цільової аудиторії та високу конверсію в наступну цільову дію по воронці.

Ефективна автоматизація

Висока окупність. Тригерні повідомлення налаштовуються один раз і далі працюють автоматично. У співвідношенні витрати на реалізацію і дохід такі повідомлення завжди окупаються в перспективі.

Навіщо потрібна автоматизація розсилки?

Підвищити продажі. Тригерні розсилки, в середньому, приносять нашим клієнтам 63% доходу від усіх розсилок. *
Розвантаження call-центру. Користувачі швидко можуть отримувати повідомлення про статус замовлень, наявність товару, появу нового продукту тощо в зручному каналі комунікації без уточнюючих дзвінків до call-центру.
Дозволяють утримувати поточних клієнтів, стимулювати їх до повторних покупок. За рахунок нагадування про незавершену дію, а також реактиваційні ланцюжки за відсутності активності тривалий період.
Допомагає підвищити ефективність ваших маркетингових кампаній.
* за нашими внутрішніми даними

Базові типи тригерів

Тригери незавершених дій:

  • Покинута категорія
  • Покинутий пошук
  • Покинутий перегляд товарів
  • Покинутий кошик
  • Покинуте оформлення заявки
  • Товар додано в обране
  • Товар знову в наявності
  • Товар не в наявності
  • Зниження ціни на товар в обраному/на переглянутий товар

Базові тригери онбордингу:

  • Підтвердження підписки на розсилку
  • Бонус за підписку
  • Welcome-ланцюжок

Тригери реактивації:

  • Реактивація прочитань листів
  • Реактивація відвідувань сайту/застосунку
  • Реактивація покупок/цільових дій

Тригери Cross-sell та Up-sell:

  • Тригери з оформлення/підвищення підписки на тарифний план
  • Тригери-рекомендації

Сервісні листи:

  • Транзакційні листи замовлень
  • Тригер "Реєстрація"
  • Зміна пароля;
  • Відправлення чека;
  • Повідомлення про зміну номера / пошти / інших даних в особистому кабінеті;
  • Повідомлення про зміну тарифного плану;
  • Повідомлення з нагадуваннями;
  • Повідомлення про отримання відповіді / запитання;

Тригери лояльності:

  • Тригери бонусної системи
  • Тригер "Збір відгуків"
  • Тригери привітання
  • Тригери NPS

Через які канали можна надсилати тригери?

  • Email

  • Mobile Push Notifications

  • In-App Push Notifications

  • Чат-боти (WhatsApp, Instagram, Facebook,
    Telegram, Viber)

  • Web Push Notifications

  • SMS Campaigns

  • App Inbox Notifications

  • Viber

Що ми робимо у рамках послуги?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

1. Створюємо динамічні сегменти

Які автоматично оновлюються в міру зміни поведінки підписників.

2. Розробляємо сценарії розсилок:

  • розробляємо стратегію (email, push, чат-бот, SMS, Viber);
  • створюємо автоматизовані серії листів і омніканальні ланцюжки, які надсилатимуться підписникам залежно від їхніх дій або подій (наприклад, привітальні листи, листи про кинутий кошик або заявку на послуги, листи з вдячністю за покупку);
  • персоналізуємо контент листів на основі даних про підписника;
  • налаштовуємо і запускаємо сценарій/воронку, проводимо A/B тестування різних варіантів листів і умов сценарію для оптимізації їхньої ефективності.

3. Відстежуємо й аналізуємо результати:

  • відстежуємо показники ефективності розсилок, таких як open rate (відсоток відкриттів), click-through rate (відсоток кліків) і conversion rate (відсоток конверсій);
  • аналізуємо дані для виявлення найбільш ефективних сценаріїв розсилок і внесення коригувань;
  • готуємо звіти про результати розсилок за всією воронкою від кліків до окупності вкладень (ROMI).

4. Інтегруємо з іншими системами:

  • робимо інтеграцію з CRM-системою для синхронізації даних про підписників;
  • інтеграцію з веб-сайтом для відстеження поведінки відвідувачів;
  • інтеграцію з системами аналітики для отримання повніших даних про результати розсилок.

Кому підійде послуга?

У проєктах послуг

Можна налаштувати онбордингові ланцюжки, ланцюжки за покинутими оформленнями заявок, нагадувати клієнтам про продовження співпраці, впливати на зростання довіри і лояльності аудиторії.

Інтернет-магазинам

Можна запускати Welcome-ланцюжки, рекомендації щодо вибору товару в категорії, нагадування про покинуті кошики або перегляди, реактивувати пасивних читачів і покупців.

SaaS

Можна докладніше розповісти про поточні пропозиції та функціонал, мотивувати до використання сервісу, переводити на дорожчий тарифний план.

ЗМІ та іншим медіа

Можна повертати аудиторію на сайт і знову залучати читачів до обговорення прочитаних матеріалів або публікації нових.

Чому ми?

910%
середній зріст ROMI у наших клієнтів
46%
середній зріст доходу наших клієнтів
1451+
тригерних сценаріїв
156+
проєктів
59+
бізнес-ніша

Ніші та тематики, в яких у нас є досвід

Інструменти та технології, які ми використовуємо

Досягнення наших клієнтів

+89%

Зріст доходу

Як успішно залучати клієнтів за допомогою email-маркетингу — кейс АТБ

ROMI 1742%

з першого місяця співпраці

Кейс intertop.kz з email-маркетингу

х2 CTR

Як створити унікальну гейміфікацію з редиректом посилань — кейс з email-маркетингу для MOYO

+30%

Від загального доходу

Кейс Pandora.kz: як email приніс 30% від загального доходу по всіх каналах продажу

19% та 125%

Конверсійність з масових та тригерних розсилок

Як перезапустити email-канал та отримати конверсійність у 19% з масових та 125% з тригерних розсилок

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

Як обрати платформу для автоматизації email маркетингу?

Автоматизація email може бути потужним інструментом для підвищення ефективності ваших маркетингових кампаній, тому при виборі платформи необхідно враховувати низку факторів, зокрема:
  • Функціональність. Визначтеся, які функції вам потрібні в платформі.

  • Простота використання. Наскільки легко створити та використовувати платформу.

  • Ціна. Порівняйте вартість з іншими подібними платформами.

  • Інтеграція. Зверніть увагу чи інтегрується платформа з іншими вашими системами.

  • Підтримка клієнтів. Наскільки якісно працює підтримка клієнтів.

  • Проконсультуйтесь з нашими експертами. Ми допоможемо обрати оптимальний варіант залежно від ваших потреб.

Як зробити автоматизацію email маркетингу?

  • Визначте свої цілі.

  • Визначте умови надсилання.

  • Виберіть платформу автоматизації email.

  • Зберіть свою базу даних підписників.

  • Створіть свої автоматизовані повідомлення (ви можете використовувати безкоштовний конструктор). Зробіть усі необхідні налаштування, як-от час і умови спрацьовування тригера.

  • Відстежуйте свої результати.

Як працює Push автоматизація?

Push-повідомлення, або пуші — це повідомлення, які з'являються на екрані пристрою користувача. Вони використовуються для інформування про новини, акції, оновлення та інші події. Пуші можуть мати різні формати, включно зі сповіщеннями в соціальних мережах і додатках, рекламними сповіщеннями та системними повідомленнями, і працюють за таким принципом:
  • Користувач підписується на push-повідомлення;

  • Компанія збирає персональні та демографічні дані про користувача для надсилання push-повідомлень;

  • Створює цільове push-повідомлення;

  • Відправляє в потрібний час push-повідомлення користувачам.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.