[PPC 2.0]
контекстна реклама

З 2006 року ми доставляємо комерційні повідомлення брендів і компаній у відповідь на попит їх цільової аудиторії. Таргетована, медійна та контекстна реклама — ми використовуємо повний спектр інструментів діджитал реклами для доставки пропозиції потрібному користувачеві у потрібний час.

Працюємо з усіма етапами воронки продажів у рамках послуги PPC 2.0: від впізнаваності до повторних замовлень. Оптимізуємо показники CPL (вартість ліду), ДРВ (доля рекламних витрат) і ROMI (окупність інвестицій у маркетинг).
Обговорити просування
Розкажіть про вашу задачу
Більшість агентств на ринку орієнтовані на дії, а не результат. У продукті PPC 2.0 від Netpeak на перше місце поставлена автоматизація рутинних процесів й окупність інвестицій у рекламу.

Наші фахівці керують вашими грошима та цільовою аудиторією, а не ключовими словами та ставками у рекламних аккаунтах.
Яна Златова
Head of PPC and PPA
Яна Златова Head of PPC and PPA в Netpeak

Клієнти агентства Netpeak в Україні

Оптимізуємо бізнес-показники:

CPL

вартість ліду
CPO

вартість замовлення
ДРВ

доля рекламних витрат
ROMI

окупність інвестицій у маркетинг

Наш підхід

PPC 2.0 — це наш підхід до налаштування контекстної реклами та керування рекламними кампаніями, націлений на окупність і позитивний ROI. Ми використовуємо адаптований фреймворк See-Think-Do-Care і оптимізуємо рекламні канали, виходячи з конкретних завдань бізнесу та етапу, на якому знаходиться його потенційний клієнт.
Цільова аудиторія: широка. У клієнта не сформована потреба, він не знає про ваш продукт або бренд, у нього немає стійкої асоціації розв'язання цієї проблеми з вашим продуктом.

Цілі: підвищити обізнаність і впізнаваність. Створити образ компанії, що запам'ятовується, забезпечити широкий контакт бренду з потенційним споживачем.

Завдання: сформувати потребу, притягнути увагу до продукту, охопити рекламним повідомленням широку групу потенційних клієнтів.

Інструменти: медійна реклама, відеореклама, таргетована реклама.

KPI: охоплення аудиторії, кількість або відсоток взаємодій, зростання впізнаваності бренду, відсоток нових відвідувань, кількість переглядів рекламного повідомлення.

Етап See — Незнанння

1
/4

1.

Етап Think — Потреба

2
/4

2.

Цільова аудиторія: середня. У клієнта є потреба в розв'язанні проблеми, яку вирішує ваш продукт. Клієнт не знає, як розв'язати цю проблему, або робить це іншим способом.

Цілі: асоціювати продукт із користю, яку він приносить клієнтові.

Завдання: донести переваги продукту, приклади використання. Збільшити аудиторію сайту або соціальних мереж.

Інструменти: контекстна реклама в пошуку, медійна реклама, відеореклама, таргетована реклама.

KPI: CTR, показник відмов, мікроконверсії й асоційовані конверсії, які допоможуть детальніше аналізувати наступний етап.
Цільова аудиторія: вузька. Користувач готовий до купівлі і перебуває в пошуку кращого варіанту або умов.

Цілі: схилити користувача вибрати ваш продукт, через донесення переваг і УТП.

Завдання: донести сполучення, що персоналізується, з релевантною пропозицією й переконливим закликом до дії.

Інструменти: контекстна реклама в пошуку, ремаркетинг, маркетплейси і прайс-агрегатори, таргетована реклама.

KPI: коефіцієнт конверсії, вартість користувача, вартість транзакції, ROI, відсоток незавершених покупок.

Етап Do — Вибір і транзакція

3
/4

3.

Цільова аудиторія: клієнти, що зробили замовлення або транзакцію.

Цілі: перетворити разового покупця на постійного клієнта.

Завдання: анонсування акцій, програм лояльності, пропозиція додаткових товарів і стимулювання повторних продажів.

Інструменти: ремаркетинг.

KPI: коефіцієнт конверсії, ROI, доходу на одного користувача.

Етап Care — рекомендації та повторні покупки

4
/4

4.

Тарифи для послуги PPC 2.0

Ціна на послуги налаштування й оптимізації рекламних кампаній формується залежно від цілей клієнта, ринкової та конкурентної середи, рекламного бюджету. Якщо вам потрібна допомога зі складанням бюджету на контекстну рекламу в Google, Facebook або комплексно, надішліть заявку, та ми підготуємо медіа-план.
Growth
  • Залучення лідів, заявок, заказів.
  • Робота з вузьким попитом та моментальним задоволенням потреби.
  • Підвищення впізнаваності бренду.
  • Робота з нижнім і середнім етапами воронки.
Надіслати заявку
Enterprise
  • Робота з усіма етапами воронки на конкурентних ринках.
  • Забезпечення продажів широкого асортименту, опрацювання кожної категорії.
  • Забезпечення постійного контакту з ЦА
Надіслати заявку
Розкажіть про вашу задачу
Порівняти стратегії у деталях
Дії
Growth
Enterprise
Типова рекламна стратегія
Індивідуальна рекламна стратегія
Налаштування типової аналітики
Індивідуальне налаштування аналітики
Контекстна реклама в Google Ads
Реклама на прайс-агрегаторах (Hotline)
Реклама у соціальних мережах
Відеореклама
Доступ до закритих бета-інструментів рекламних систем
Моніторинг, аналіз й оптимізація рекламних кампаній
Щомісячна звітність в Особистому кабінеті клієнта Netpeak
Індивідуальна звітність і дешборди у Power BI або Google Data Studio
Канали й інструменти
Growth
Enterprise
Пошукові кампанії у Google Ads
Контекстно-медійна мережа Google
Ремаркетинг Google Ads
Торгові кампанії (Google Shopping)
Реклама у Facebook і Instagram
Звичайний і динамічний ремаркетинг у Facebook і Instagram
Відеореклама у YouTube
Бета-інструменти рекламних систем
Команда
Growth
Enterprise
Фахівець з контекстної реклами рівня Middle+
1
2+
Фахівець з контекстної реклами рівня Team Lead
Менеджер вашого проекту
Веб-аналітик
Дизайнер
Порівняти стратегії у деталях
Дії
Growth
Enterprise
Індивідуальна рекламна стратегія
Налаштування типової аналітики
Індивідуальне налаштування аналітики
Контекстна реклама у Google Ads
Реклама на прайс-агрегаторах
Реклама у соціальних мережах
Відеореклама
Доступ до закритих бета-інструментів рекламних систем
Моніторинг, аналіз й оптимізація рекламних кампаній
Щомісячна звітність у Особистому кабінеті клієнта Netpeak
Індивідуальна звітність і дешборди у Power BI або Google Data Studio
Рекламні канали й інструменти
Growth
Enterprise
Пошукові кампанії в Google Ads
Контекстно-медійна мережа Google
Ремаркетинг Google Ads
Торгові кампанії (Google Shopping)
Реклама у Facebook і Instagram
Звичайний та динамічний ремаркетинг у Facebook і Instagram
Відеореклама у YouTube
Бета-інструменти рекламних систем
Команда
Growth
Enterprise
Фахівець з контекстної реклами рівня Middle+
1
2+
Фахівець з контекстної реклами рівня Team Lead
Менеджер вашого проекту
Веб-аналітик
Дизайнер

Інструменти контекстної та таргетованої реклами, з якими ми працюємо

Пошукова реклама
Контекстна реклама в пошукових системах — це персоналізовані текстові оголошення, які бачить користувач у відповідь на свій запит у пошуку.

Забезпечує сайт найбільш конверсійним трафіком, приводить «найгарячішу» аудиторію з уже сформованим попитом.
Товарна реклама
Графічні оголошення з фото товару і його основними характеристиками, які бачить користувач у пошуковій видачі. Ми настроюємо таку рекламу за допомогою інструменту Google Shopping.

Цей вид рекламних кампаній особливо ефективний для ecommerce проєктів.
Банерна реклама
Інструмент, що дає можливість показувати банери з вашим меседжем на різних інформаційних сайтах. Гнучкі налаштування таргетингу дають змогу показувати рекламу за інтересами, соціально-демографічними і поведінковими показниками аудиторії.

Це чудовий інструмент для збільшення впізнаваності бренду.
Відеореклама
Розміщення рекламних відеороликів на YouTube та інших відеохостингах дає можливість залучити користувача в рекламне повідомлення і створити необхідний образ компанії в очах цільової аудиторії.

Інструмент відмінно працює на впізнаваність продукту, вартість перегляду порівняно невисока. Існує безліч форматів і гнучкі налаштування таргетингу.
Ремаркетинг і ретаргетинг
Технології ремаркетингу й ретаргетингу дають змогу показувати оголошення і вибирати інші стратегії призначення ставок для аудиторії, яка вже була на вашому сайті, або взаємодіяла з вашими рекламними матеріалами (наприклад, переглядала ваш відеоролик в YouTube).

Так можна повертати користувачів, які не вчинили цільову дію на вашому сайті, або стимулювати повторні покупки.
Реклама у соціальних мережах
Персоналізовані рекламні повідомлення у соцмережах із можливістю точно підібрати цільову аудиторію за безліччю параметрів: гендер, вік, географія, інтереси, сімейний стан, освіта, місце роботи та події (наприклад, заручини). Має безліч форматів і гнучкі налаштування.

Чудово підходить як для формування впізнаваності, так і для прямих продажів.
Маркетплейси та прайс-агрегатори
Реклама товарів на маркетплейсах і майданчиках для порівняння цін дає можливість звертатися до аудиторії, яка вже готова до купівлі і знаходиться на стадії вибору, порівнює пропозиції й постачальників.

Оголошення настроюються на основі вашого фіду даних і показуються у відповідних розділах рекламних платформ.

Рекламні мережі та постачальники трафіку, з якими працює Netpeak

Чому слід обрати Netpeak

Експертиза

Чому це важливо для вас?
Маємо доступ до beta-інструментів рекламних систем. Зможемо швидко замінити 1 фахівця або команду. Ймовірно вже залучали платний трафік для проектів, схожих на ваш.
Як це працює

Процес

Чому це важливо для вас?
Перелік завдань, їх сенс і пріоритет завжди зрозумілі клієнту й погоджені з ним. Завдяки гнучким методологіям управління процесами, ми готові до зміни планів. Команда працює з усіма можливими інструментами діджитал-реклами.
Як це працює
  • чіткий план завдань на кожен місяць зі зрозумілими термінами та можливістю щомісячного коригування;
  • робота за SCRUM (двотижневі спрінти, звітність і планування після завершення циклу);
  • чек-листи й автоматизація для усіх рутинних дій;
  • багаторівневий контроль якості: Лідер команди, Проектний менеджер, Менеджер продукту [PPC 2.0].
  • 70+ сертифікованих фахівців з контекстної реклами у 4 розділених PPC-командах;
  • 3,6 років — середній досвід роботи PPC-фахівця в Netpeak;
  • більше 1000 реалізованих проектів з контекстної й таргетованої реклами для малого бізнесу та лідерів ринку;
  • понад 200 проектів у роботі просто зараз;
  • більше 200 сертифікатів, які підтверджують експертизу наших співробітників у різних рекламних системах;
  • сертифіковане агентство Google, Яндекс, Bing;
  • база знань, системи навчання й обміну досвідом.

Технологічність

  • Netpeak Checker — інструмент для парсингу пошукової видачі, масового аналізу та порівняння сайтів;
  • Netpeak Spider — інструмент для регулярного SEO-аудиту, пошуку помилок і системного технічного аналізу сайтів.
Також ми використовуємо Google Tag Manager, Measurement Protocol, власні скріпти автоматизації.
Продукти Netpeak Group для оптимізації та просування сайтів:
  • Ringostat — наскрізна аналітика та колл-трекінг;
  • Serpstat — багатофункціональна SEO-платформа для моніторингу позицій, анализу посилань, ключовых фраз і збирання інформації про конкурентів;
Більше продуктів

Прозорість

Чому це важливо для вас?
Для повної прозорості перед замовником ми розробили Особистий кабінет клієнта Netpeak.
Він дозволяє:
  • бачити завдання команди, їх актуальний статус і звіти фахівців;
  • спостерігати за динамікою ключових показників ефективності;
  • поповнити рахунок, перевірити історію оплат, запросити бухгалтерські документи;
  • Netpeak Bot надсилає регулярну звітність у Telegram.

Репутація

Netpeak працює на ринку платного трафіку з 2006 року. Ви можете ознайомитися з нашим портфоліо, кейсами з просування сайтів у різних тематиках, відгуками клієнтів, які працювали та працюють з нами.
Але...

Результат

Ми — ROI-орієнтоване агентство. Клієнти вирішують замовити контекстну рекламу, побачивши кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та гарній стратегії.
Але...
Але також ми добре знаємо, що у будь-якому проекті виникають складнощі та перешкоди. Якщо виникають проблеми або результати не сходяться з очікуваннями, ми «не робимо гарну міну при поганій грі», а одразу говоримо як є та що ми будемо робити, щоб виправити ситуацію.
Але продовжують працювати, тільки якщо бачать фінансовий результат від співробітництва з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування. Тому середній термін співробітництва клієнтів з агентством Netpeak — 1,2 роки, в той час, як середньоринкова статистика для послуг з налаштування реклами — 4 місяці.

Експертиза
Преимущества:
  • 70+ сертифікованих фахівців з контекстної реклами у 4 розділених PPC-командах;
  • 3,6 років — середній досвід роботи PPC-фахівця в Netpeak;
  • більше 1000 реалізованих проектів з контекстної й таргетованої реклами для малого бізнесу та лідерів ринку;
  • понад 200 проектів у роботі просто зараз;
  • більше 200 сертифікатів, які підтверджують експертизу наших співробітників у різних рекламних системах;
  • сертифіковане агентство Google, Яндекс, Bing;
  • база знань, системи навчання й обміну досвідом.
Чому це важливо для вас?
Маємо доступ до beta-інструментів рекламних систем. Зможемо швидко замінити 1 фахівця або команду. Ймовірно вже залучали платний трафік для проектів, схожих на ваш.
Процес
Преимущества:
  • чіткий план завдань на кожен місяць зі зрозумілими термінами та можливістю щомісячного коригування;
  • робота за SCRUM (двотижневі спрінти, звітність і планування після завершення циклу);
  • чек-листи й автоматизація для усіх рутинних дій;
  • багаторівневий контроль якості: Лідер команди, Проектний менеджер, Менеджер продукту [PPC 2.0].
Чому це важливо для вас?
Перелік завдань, їх сенс і пріоритет завжди зрозумілі клієнту й погоджені з ним. Завдяки гнучким методологіям управління процесами, ми готові до зміни планів. Команда працює з усіма можливими інструментами діджитал-реклами.
Технологічність
Продукти Netpeak Group для оптимізації та просування сайтів:
  • Ringostat — наскрізна аналітика та колл-трекінг;
  • Serpstat — багатофункціональна SEO-платформа для моніторингу позицій, анализу посилань, ключовых фраз і збирання інформації про конкурентів;
  • Netpeak Checker — інструмент для парсингу пошукової видачі, масового аналізу та порівняння сайтів;
  • Netpeak Spider — інструмент для регулярного SEO-аудиту, пошуку помилок і системного технічного аналізу сайтів.
Також ми використовуємо Google Tag Manager, Measurement Protocol, власні скріпти автоматизації.
Прозорість
Для повної прозорості перед замовником ми розробили Особистий кабінет клієнта Netpeak. Він дозволяє:
  • бачити завдання команди, їх актуальний статус і звіти фахівців;
  • спостерігати за динамікою ключових показників ефективності;
  • поповнити рахунок, перевірити історію оплат, запросити бухгалтерські документи;
  • Netpeak Bot надсилає регулярну звітність у Telegram.
Репутация
Netpeak працює на ринку платного трафіку з 2006 року. Ви можете ознайомитися з нашим портфоліо, кейсами з просування сайтів у різних тематиках, відгуками клієнтів, які працювали та працюють з нами.

Але також ми добре знаємо, що у будь-якому проекті виникають складнощі та перешкоди. Якщо виникають проблеми або результати не сходяться з очікуваннями, ми «не робимо гарну міну при поганій грі», а одразу говоримо як є та що ми будемо робити, щоб виправити ситуацію.
Результат
Ми — ROI-орієнтоване агентство. Клієнти вирішують замовити контекстну рекламу, побачивши кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та гарній стратегії. Але продовжують працювати, тільки якщо бачать фінансовий результат від співробітництва з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.

Тому середній термін співробітництва клієнтів з агентством Netpeak — 1,2 роки, в той час, як середньоринкова статистика для послуг з налаштування реклами — 4 місяці.

Продукти для оптимізації та аналітики рекламних кампаній

Ringostat
OWOX
Power BI
Внутрішні дайджести
Скріпти автоматизації
Контроль спеціалістів
Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі
Платформа для наскрізної аналітики, відстежування дзвінків й інсайдерської інформації про поведінку користувачів.

Продукт входить до складу Netpeak Group.
Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики
Допомагає коректно налаштувати збирання даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які є важливими для вашого бізнеса (наприклад, відстежування цільових дій у різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), та у результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.

Для передавання даних використовується Measurement Protocol.
Кастомна звітність, яка об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проекті
Дешборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:
  • витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;
  • втрачені транзакції через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;
  • втрачений прибуток через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;
  • рекомендації по збільшенню бюджету;
  • долю дефіциту бюджету;
  • показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;
  • компоненти показника якості по аккаунту (релевантність оголошення, якість цільової сторінки й очікуваний CTR);
  • динамика по СРО, CPL, по дефициту бюджета, потерянному доходу и др.
Внутрішня система сповіщень агентства Netpeak, яка дозволяє інформувати маркетолога про стан проекту та помилки
Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:
  • проблеми з кодом Google Analytics на сайті;
  • проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);
  • різкі перепади у кількості/вартості конверсій;
  • проблеми з відсутністю коштів в аккаунтах Google Ads, Facebook Ads;
  • ефективність реклами на різних пристроях;
  • ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;
  • ефективність реклами за годинами;
  • місцезнаходження користувачів, які переходили з реклами.
Скріпти й правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно керувати аккаунтами з мінімальними витратами часу
Це автоматизація, яка спрощує роботу з рутинними завданнями.

Приклади скриптів, які використовує Netpeak:
  • зупинка кампаній за товарами, яких немає в наявності;
  • автоматичене призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;
  • оптимізация неефективних майдинчиків КМС;
  • оновлення цін у оголошеннях;
  • виявлення конфліктів мінус-слів;
  • перевірка правильності заданих UTM-міток;
  • перевірка url на 404, 500 та інші помилки;
  • сповіщення про залишок балансу;
  • зупинка та запуск кампаній у потрібний день і час;
  • додавання розширень в усі кампанії аккаунту;
  • зупинка дублюючихся ключових слів тощо.
Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми у проектах
Приклади дайджестів для контролю співробітників:
  • контроль роботи фахівця в аккаунті (Google Ads, Facebook);
  • контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії з проєктом;
  • контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;
  • контроль робочого часу за проєктом;
  • повідомлення про витрати в аккаунтах і комісію за поточний місяць.

Підтвердження експертизи

Netpeak — аккредитованное агентство Bing
Netpeak — сертифицированное агентство Яндекс.Директ
Netpeak — премиум-партнёр Facebook Marketing
Netpeak — ведущий партнёр Google
Провідний партнер Google
Преміум-партнер Facebook
Преміум-партнер Instagram
Преміум-партнер YouTube
Офіційний партнер TikTok
Netpeak — аккредитованное агентство Bing

Досягнення наших клієнтів

Кейс EVA — як рекламувати товари, коли на сайті ще не працює Google Shopping • Докладніше
Послуга: PPC (pay per click)
Збільшуємо впізнаваність бренду та продажі за допомогою відео на YouTube — кейс Intertop.ua • Докладніше
Послуга: PPC (pay per click)
Як реклама доставки чорної піци принесла ROMI 616% — кейс Neropizza • Докладніше
Послуга: PPC (pay per click)

Що говорять наші клієнти?

Обговорити просування

З 2006 року ми допомагаємо маленьким і великим компаніям підвищувати продажі і прибуток за допомогою інструментів інтернет-маркетингу. Понад
4 000 клієнтів вже здобули результати від інвестицій у онлайн-просування.

Залишайте заявку і наші фахівці підготують для вас стратегію просування.