Аудит Retention та Email Маркетингу

Мета аудиту — виявити слабкі місця та зони зростання, щоб розкрити потенціал retention–каналів.

Ми глибоко проаналізуємо все, що було зроблено раніше, знайдемо точки зростання і надамо план системного покращення та масштабування.

Надіслати заявку

Аудит від Netpeak допомагає оптимізувати retention–тратегію та підвищити її ефективність, зменшити витрати і покращити конкурентоспроможність вашого бізнесу.

Віталій Іванов
Head of Email & Retention Marketing

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Аудит Retention та Email-маркетингу — це комплексна та експертна оцінка від експертів Netpeak всіх аспектів вашої Retention–стратегії: наповнення та сегментація бази, тригерні та персоналізовані розсилки, канали комунікації, тощо.

В яких випадках варто замовляти послугу аудиту Retention і Email Маркетингу?

Коли ви хочете збільшити окупність інвестицій та дохід від розсилок
Покращити KPI розсилок і дізнатися, які бенчмарки існують у вашій ніші
Збільшити кількість підписників та підвищити їх активність
Розібратися, чи варто сегментувати базу контактів
Дізнатися, коли найкраще надсилати розсилки та з яким контентом
Дізнатися, які нові канали комунікації варто додати
Розібратися, які процеси можна автоматизувати за допомогою розсилок
Зрозуміти, чому листи потрапляють у спам і як це виправити
З’ясувати, як покращити дизайн і контент розсилок

Для кого буде корисним email та retention-аудит?

  • Ecommerce B2B, B2C (інтернет-магазини)

  • Saas, контентні проєкти з підпискою

  • Сфера послуг (онлайн та офлайн)

  • Медіа, ЗМІ

  • Мобільні застосунки

Які бізнес задачі вирішує аудит Retention–маркетингу?

Аудит поточного стану Retention-маркетингу вашого проєкту допоможе налаштувати успішну омніканальну комунікацію з вашою аудиторією та отримати:

Якісно налаштований Retention-маркетинг — це конкурентна перевага для бізнесів
у будь-якій ніші.

Збільшення доходу
Збільшення кількості повторних покупок
Швидку окупність вкладених інвестицій
Подовження Lifetime Value (LTV) клієнта
Зменшення відтоку контактів
Покращення клієнтського досвіду від першого контакту до повторної покупки
Підвищення лояльності клієнтів і впізнаваності бренду
Покращення сегментації
Зростання основних KPI
Збільшення частоти комунікації без втрати якості
Виявлення нових можливостей для крос-продажів та апсейлів (найбільш цікавих категорій для користувачів)
Покращення зворотного зв'язку від клієнтів завдяки автоматизації

З чого складається аудит Retention каналів від Netpeak?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Блок 1. Аналіз базових складових Retention-маркетингу:

  • аналіз технічних налаштувань;
  • аналіз конкурентів в Email-маркетингу;
  • аналіз поточного стану бази;
  • аналіз сайту та мобільного додатку з точки зору Retention-маркетингу;
  • аналіз взаємодії через соцмережі з точки зору Retention-маркетингу;
  • рекомендації за результатами блоку.

Блок 2. Аналіз email-розсилки. Аналіз контенту розсилок і параметрів відправки:

  • аналіз стилю шаблонів розсилок, їхньої структури;
  • перевірка верстки на desktop та mobile пристроях;
  • аналіз контенту надісланих листів та наявних CTA;
  • аналіз типів масових повідомлень та наявних рубрик;
  • перевірка параметрів відправки розсилок;
  • рекомендації за результатами блоку.

Блок 3. Аналіз каналів, типів і частоти комунікації через ESP:

  • аналіз омніканальності та інтеграції між каналами;
  • аналіз частоти розсилок і активності користувачів на сайті;
  • аналіз тригерних сценаріїв і повідомлень;
  • розробка карти комунікацій для промо- та тригерних розсилок;
  • аналіз можливостей для впровадження нових Retention-каналів;
  • рекомендації за результатами блоку.

Блок 4. Аналіз поточних результатів розсилок:

  • розрахунок та аналіз середніх KPI розсилок;
  • бенчмарки операційних KPI по ніші;
  • оцінка конверсії на кожному етапі Retention-воронки;
  • аналіз результатів розсилок за допомогою Google Analytics 4;
  • рекомендації за результатами блоку.

Що ви отримаєте в результаті?

Перший етап — Аудит

Термін виконання: до 6 тижнів.
  • Аудит email-кампаній та комплексний аналіз усіх складових Retention-маркетингу, перелік критичних помилок на кожному етапі комунікації та оцінку поточного стану.
  • Перелік точок зростання за всіма складовими Retention-маркетингу, рекомендації для підвищення ефективності та пріоритетність їх впровадження.
  • Готові до впровадження стратегічні документи: карта комунікацій Retention-каналів (email, push, Viber, SMS, AppInbox, віджети, чат-боти), таблиці активності користувачів, рубрики для розсилок та ідеї для дизайнів.
  • Рекомендації щодо автоматизації та зростання: опції нових автоматизованих тригерних сценаріїв, перелік інтеграцій з новими каналами для покращення ефективності Retention-маркетингу.

Другий етап — Супровід

Терміни: щомісячний супровід або разове впровадження.
  • Опрацювання технічної частини: розробка технічних завдань для налаштування автентифікації, передачі даних, подій для автоматизації.
  • Покращення методів збору бази: розробка або коригування форм підписки, лід-магніта, доопрацювання тригерів підписки, очищення бази та сегментація, технічне завдання для конвертації мобільних телефонів в email.
  • Оновлення контенту розсилок: розробка нового майстер-шаблону листів, підготовка рубрикатора тем, розробка контент-плану, опрацювання CTA та A/B тестування.
  • Автоматизація та оцінка KPI: впровадження обов’язкових тригерних листів, запуск пріоритетних каналів комунікації, аналіз результатів розсилок і формування подальшої стратегії.
*Даний етап є опціональним, а план робіт формується за результатами першого етапу аудиту.

Процес реалізації

1
2
3
4
5
6
Отримання доступів, онбординг, знайомство з проєктом
Блок 1
Аналіз технічних налаштувань домену та аналіз конкурентів
Аналіз бази контактів та сайту/застосунку
Блок 2
Аналіз контенту розсилок та параметрів відправки повідомлень
Блок 3
Аналіз каналів, типів і частоти комунікації через ESP
Блок 4
Аналіз поточних результатів розсилок
Супровід впроваджень / технічне завдання на реалізацію (опціонально)*
Пропонуємо поетапну презентацію аудиту: після завершення роботи над блоком, представляємо результати та передаємо для поступового впровадження командою проєкту.
*Терміни реалізації можуть бути змінені після аналізу вихідних даних вашого бізнесу.

В яких бізнес-нішах у нас є досвід та експертиза?

Чому ми?

880+
тригерних сценаріїв
7 640+
унікальних листів
58+
бізнес-ніш
910%
середній ROMI у наших клиєнтів
46%
середнє зростання доходу наших клієнтів

Досягнення наших клієнтів

+89%

Зріст доходу

Як успішно залучати клієнтів за допомогою email-маркетингу — кейс АТБ

ROMI 1742%

з першого місяця співпраці

Кейс intertop.kz з email-маркетингу

х2 CTR

Як створити унікальну гейміфікацію з редиректом посилань — кейс з email-маркетингу для MOYO

+30%

Від загального доходу

Кейс Pandora.kz: як email приніс 30% від загального доходу по всіх каналах продажу

19% та 125%

Конверсійність з масових та тригерних розсилок

Як перезапустити email-канал та отримати конверсійність у 19% з масових та 125% з тригерних розсилок

Що говорять наші клієнти

FAQ (поширені запитання)

У чому різниця між аудитом Email-маркетингу та аудитом Retention-маркетингу?

Аудит Email-маркетингу потрібен для оцінки ефективності email-кампаній та виявлення точок зростання, тоді як аудит Retention-маркетингу необхідний для оцінки ефективності стратегії утримання клієнтів і пошуку шляхів її покращення.Загалом, ці два маркетингові інструменти є взаємодоповнюваними. Якщо ви хочете покращити свою маркетингову стратегію та збільшити продажі, залишайте заявку на сайті.

Як часто потрібно проводити аудит Retention-маркетингу?

Більш детально на це питання зможуть відповісти наші спеціалісти, але загалом частота аудиту залежить від низки факторів, серед яких:
  • Розмір і складність бізнесу.

  • Динаміка ринку

  • Рівень конкуренції.

  • Частота зміни стратегії Retention-маркетингу.

  • Наявність бюджету на аудит.

Скільки коштує аудит Retention-маркетингу?

Вартість аудиту Retention-маркетингу залежить від його складності та обсягу роботи. Залиште заявку на сайті, щоб наші спеціалісти могли оцінити вартість вашого проєкту.

Чи можу я отримати консультацію у ваших спеціалістів?

Так, звичайно! Ми надаємо консультаційні послуги в галузі Retention та Email-маркетингу. Залиште заявку на сайті для запису на консультацію або отримання додаткової інформації.

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.