Комплексний retention-маркетинг під ключ
Складаємо план розвитку retention-маркетингу під ваш бізнес та ваші цілі та реалізуємо його помісячно. Ця послуга підійде компаніям, які мають базу контактів від 5000 імейлів або трафік на сайті від 30 000 відвідувачів на місяць.
Комплексний підхід включає:
-
email, web-push, mobile-push, sms і viber;
-
аналіз ніші, попиту, конкурентів;
-
план розвитку retention-маркетингу;
-
технічні налаштування сервісу розсилок;
-
системне збирання нових контактів;
-
чищення, валідація та сегментація бази;
-
планування, аналітика та звітність;
-
створення дизайну та контенту;
-
верстка листів, тестування та відправлення;
-
автоматизація розсилок;
-
консалтинг та супровід впроваджень;
-
регулярна комунікація із retention-менеджером.
Retention-маркетинг для мобільних застосунків
Команда розробляє план розвитку під ваш додаток, який потім помісячно реалізує. Послуга підходить для додатків, які вже мають мінімум 5000 користувачів на місяць і монетизуються не тільки на інсталах.
У послугу входить:
-
mobile, app inbox, inapp-push, email, sms;
-
аналіз користувачів, конкурентів;
-
план розвитку retention-маркетингу;
-
технічні налаштування сервісу розсилок;
-
системне збирання нових контактів;
-
чищення, валідація та сегментація бази;
-
планування, аналітика та звітність;
-
створення дизайну та контенту;
-
верстка повідомлень, тестування та відправлення;
-
автоматизація розсилок;
-
консалтинг та супровід впроваджень;
-
регулярна комунікація із retention-менеджером.
Розробка стратегії retention-маркетингу
Аналізуємо ринок, ваш бізнес та на підставі отриманих даних розробляємо стратегію, прописуємо необхідні ресурси та план реалізації.
У послугу входить:
-
аналіз ринку: попит, конкуренти, динаміка;
-
аудит сервісу розсилок (ESP/CDP), сайту, додатків, соцмереж;
-
визначення KPI, точок зростання;
-
постановка цілей стратегії;
-
розробка стратегії: омніканальність, сегменти ЦА, автоматизація, меседжі, типи комунікації, персоналізація;
-
формування тактики;
-
розробка діаграми Ганта для реалізації стратегії, розрахунок ресурсів;
-
прогноз динаміки KPI та визначення точок контролю.
Автоматизацію розсилок
Що ми робимо?
Ми занурюємося у ваш бізнес, аналізуємо воронку продажів та всі вузькі місця, розробляємо детальну карту автоматизацій та впроваджуємо тригерні сценарії персоналізованих і максимально цільових повідомлень під кожен етап воронки продажів.
Що входить до цієї послуги?
-
Створення динамічних сегментів
-
Розробка стратегії для кожного сценарію
-
Створення автоматизованої серії листів і омніканальних ланцюжків
-
Персоналізація контенту листів на основні данних про підписників
-
Налаштування і запуск сценарію/воронки, проводення A/B тестування різних варіантів листів і умов сценарію для оптимізації їхньої ефективності.
-
Відстежування та аналіз результатів
-
Консалтинг та супровід впроваджень
-
Регулярна комунікація із менеджером
Для кого створена ця послуга?
Для компаній, яким потрібно налаштувати автоматичну комунікацію зі своїми клієнтами та потенційними клієнтами, підвищити коверсію на всіх етапах воронки, розвантажити сall-центр, утримати поточних клієнтів та стимулювати до повторних покупок
Що ви отримуєте в результаті?
-
Системне зростання KPI retention-маркетингу та повну автоматизацію комунікації з користувачаси.
-
Команду фахівців у retention-маркетингу різної спеціалізації, яка знає, що робити, і як це робити правильно.
-
Експертизу та досвід у retention-маркетингу та реалізацію перевірених ефективних механік.
-
Гнучкість та адаптивність спрацьованої команди під потреби та процеси вашого бізнесу.
Перейти на сторінку послуги →
Запуск Email-маркетингу з нуля «Швидкий старт»
Займаємось підготовчими роботами для запуску
email-маркетингу з нуля, а також готуємо мануал та надаємо консультації для подальшої самостійної роботи вашого фахівця.
Чат-боти
Разова чи щомісячна послуга. Створюємо
чат-боти для популярних месенджерів: telegram, viber, whatsapp, facebook, instagram. Крім того, в рамках послуги займаємося автоматизацією та розсилками, які стимулюватимуть новий або повторний продаж.
Щомісяця retention менеджер готує звіти за основними ключовими показниками ефективності.
Синтетичні KPI включають: Open rate (OR), Click-through rate (CTR) та Click-to-open rate (CTOR), які дозволяють оцінити зацікавленість користувачів вашими розсилками.
Репутаційні KPI: такі, як: Bounce rate, Spam complaint rate та Unsubscribe rate, допомагають нам контролювати якість нашої розсилки та відносини з підписниками.
KPI для бізнесу, такі, як: ROMI, CPO,CAC, CRR, CLV дозволяють нам оцінити ефективність наших маркетингових інвестицій та витрат на залучення нових клієнтів.