Аудит соцмереж
Проаналізуємо контент (оцінимо зміст постів, частоту публікацій і тональність* комунікації).
Проаналізуємо візуальну складову.
Виміримо залученість аудиторії.
Виявимо помилки ведення соцмереж і підготуємо рекомендації щодо їх виправлення.
* Тональність (tone of voice) компанії відбиває індивідуальність і цінності бренду, а також включає слова, інтонації, професійну термінологію.
Аналіз конкурентів
Визначимо список конкурентних спільнот.
Виміримо залученість аудиторії конкурентів і зіставимо з вашою.
Оцінимо контентну і візуальну складову конкурентних сторінок.
Визначимо вашу позицію на ринку і виявимо точки росту.
Контент-план
Визначимо види контенту і підберемо типи контенту які підходять вашому бізнесу.
Підберемо унікальні хештеги для Instagram.
Підберемо відповідний tone of voice (голос бренду).
Складемо рубрикатор публікацій (підберемо 4–7 рубрик, спираючись на болі цільової аудиторії. Кожна рубрика відповідатиме за свою мету: продавати, інформувати або розважати).
Складаємо графік публікацій постів.
Ведення соцмереж
Наповнимо акаунти контентом і візуальною складовою.
Налаштуємо автоматичне вітання і відповіді в Facebook Messenger (чат-бот з вітанням у месенджері).
Відстежуватимемо згадки бренду в соцмережах, які ведемо, і реагуватимемо на них. Ми відповідатимемо на всі коментарі, крім тих, які вимагають відповіді від менеджера з продажу.
Впроваджуємо інтерактивний контент (від розроблення механіки конкурсів до способу визначення переможця). Банери, призи та їх доставлення — на стороні клієнта.
Запуск таргетованої реклами
Вартість таргетованої реклами в соцмережах оплачується додатково: на основі рекламного бюджету за медіапланом і з комісією агентства.
Створюємо рекламний кабінет (якщо він відсутній).
Задаємо параметри аудиторії (стать, вік, геолокація, професії, інтереси).
Підбираємо плейсменти — місця, де відображатиметься ваша реклама (Stories Facebook / Instagram, Facebook Messenger, стрічка Facebook / Instagram, вбудована реклама у відео на Facebook тощо).
Встановлюємо бюджет, графік показу реклами та термін дії рекламної кампанії.
Готуємо банери для реклами в соцмережах у разі, якщо їх не надає клієнт (оплачується окремо).
Запускаємо рекламні кампанії в Facebook / Instagram і відстежуємо їхню ефективність.
Надаємо щомісячну звітність.
Реклама у блогерів
Складемо список лідерів думок у вашій тематиці.
Зв'яжемося з кожним блогером особисто й дізнаємося умови співпраці (плейсмент, вартість і спосіб оплати рекламного поста).
Погоджуємо з вами майданчики та формати реклами. Ми ґрунтуватимемося на співвідношенні кількості підписників до вартості публікації, а також ER*.
Підготуємо текст (готовий банер або фото надає клієнт), погодимо дату розміщення.
Проконтролюємо своєчасну публікацію рекламного поста.
Надамо звіт з рекламної кампанії у блогерів.
*Engagement rate — це співвідношення числа підписників, які побачили публікацію, до загальної кількості підписників.