Аудит соцмереж
-
Проаналізуємо контент (оцінимо зміст постів, частоту публікацій і тональність* комунікації).
-
Проаналізуємо візуальну складову.
-
Виміримо залученість аудиторії.
-
Виявимо помилки ведення соцмереж і підготуємо рекомендації щодо їх виправлення.
* Тональність (tone of voice) компанії відбиває індивідуальність і цінності бренду, а також включає слова, інтонації, професійну термінологію.
Аналіз конкурентів
-
Визначимо список конкурентних спільнот.
-
Виміримо залученість аудиторії конкурентів і зіставимо з вашою.
-
Оцінимо контентну і візуальну складову конкурентних сторінок.
-
Визначимо вашу позицію на ринку і виявимо точки росту.
Контент-план
-
Визначимо види контенту і підберемо типи контенту які підходять вашому бізнесу.
-
Підберемо унікальні хештеги для Instagram.
-
Підберемо відповідний tone of voice (голос бренду).
-
Складемо рубрикатор публікацій (підберемо 4–7 рубрик, спираючись на болі цільової аудиторії. Кожна рубрика відповідатиме за свою мету: продавати, інформувати або розважати).
-
Складаємо графік публікацій постів.
Ведення соцмереж
-
Наповнимо акаунти контентом і візуальною складовою.
-
Налаштуємо автоматичне вітання і відповіді в Facebook Messenger (чат-бот з вітанням у месенджері).
-
Відстежуватимемо згадки бренду в соцмережах, які ведемо, і реагуватимемо на них. Ми відповідатимемо на всі коментарі, крім тих, які вимагають відповіді від менеджера з продажу.
-
Впроваджуємо інтерактивний контент (від розроблення механіки конкурсів до способу визначення переможця). Банери, призи та їх доставлення — на стороні клієнта.
Запуск таргетованої реклами
Вартість таргетованої реклами в соцмережах оплачується додатково: на основі рекламного бюджету за медіапланом і з комісією агентства.
-
Створюємо рекламний кабінет (якщо він відсутній).
-
Задаємо параметри аудиторії (стать, вік, геолокація, професії, інтереси).
-
Підбираємо плейсменти — місця, де відображатиметься ваша реклама (Stories Facebook / Instagram, Facebook Messenger, стрічка Facebook / Instagram, вбудована реклама у відео на Facebook тощо).
-
Встановлюємо бюджет, графік показу реклами та термін дії рекламної кампанії.
-
Готуємо банери для реклами в соцмережах у разі, якщо їх не надає клієнт (оплачується окремо).
-
Запускаємо рекламні кампанії в Facebook / Instagram і відстежуємо їхню ефективність.
-
Надаємо щомісячну звітність.
Реклама у блогерів
-
Складемо список лідерів думок у вашій тематиці.
-
Зв'яжемося з кожним блогером особисто й дізнаємося умови співпраці (плейсмент, вартість і спосіб оплати рекламного поста).
-
Погоджуємо з вами майданчики та формати реклами. Ми ґрунтуватимемося на співвідношенні кількості підписників до вартості публікації, а також ER*.
-
Підготуємо текст (готовий банер або фото надає клієнт), погодимо дату розміщення.
-
Проконтролюємо своєчасну публікацію рекламного поста.
-
Надамо звіт з рекламної кампанії у блогерів.
*Engagement rate — це співвідношення числа підписників, які побачили публікацію, до загальної кількості підписників.