Аудит соцмереж
- Проаналізуємо контент (оцінимо зміст постів, частоту публікацій і тональність* комунікації). 
- Проаналізуємо візуальну складову. 
- Виміримо залученість аудиторії. 
- Виявимо помилки ведення соцмереж і підготуємо рекомендації щодо їх виправлення. 
* Тональність (tone of voice) компанії відбиває індивідуальність і цінності бренду, а також включає слова, інтонації, професійну термінологію.
Аналіз конкурентів
- Визначимо список конкурентних спільнот. 
- Виміримо залученість аудиторії конкурентів і зіставимо з вашою. 
- Оцінимо контентну і візуальну складову конкурентних сторінок. 
- Визначимо вашу позицію на ринку і виявимо точки росту. 
Контент-план
- Визначимо види контенту і підберемо типи контенту які підходять вашому бізнесу. 
- Підберемо унікальні хештеги для Instagram. 
- Підберемо відповідний tone of voice (голос бренду). 
- Складемо рубрикатор публікацій (підберемо 4–7 рубрик, спираючись на болі цільової аудиторії. Кожна рубрика відповідатиме за свою мету: продавати, інформувати або розважати). 
- Складаємо графік публікацій постів. 
Ведення соцмереж
- Наповнимо акаунти контентом і візуальною складовою. 
- Налаштуємо автоматичне вітання і відповіді в Facebook Messenger (чат-бот з вітанням у месенджері). 
- Відстежуватимемо згадки бренду в соцмережах, які ведемо, і реагуватимемо на них. Ми відповідатимемо на всі коментарі, крім тих, які вимагають відповіді від менеджера з продажу. 
- Впроваджуємо інтерактивний контент (від розроблення механіки конкурсів до способу визначення переможця). Банери, призи та їх доставлення — на стороні клієнта. 
Запуск таргетованої реклами
Вартість таргетованої реклами в соцмережах оплачується додатково: на основі рекламного бюджету за медіапланом і з комісією агентства.
- Створюємо рекламний кабінет (якщо він відсутній). 
- Задаємо параметри аудиторії (стать, вік, геолокація, професії, інтереси). 
- Підбираємо плейсменти — місця, де відображатиметься ваша реклама (Stories Facebook / Instagram, Facebook Messenger, стрічка Facebook / Instagram, вбудована реклама у відео на Facebook тощо). 
- Встановлюємо бюджет, графік показу реклами та термін дії рекламної кампанії. 
- Готуємо банери для реклами в соцмережах у разі, якщо їх не надає клієнт (оплачується окремо). 
- Запускаємо рекламні кампанії в Facebook / Instagram і відстежуємо їхню ефективність. 
- Надаємо щомісячну звітність. 
Реклама у блогерів
- Складемо список лідерів думок у вашій тематиці. 
- Зв'яжемося з кожним блогером особисто й дізнаємося умови співпраці (плейсмент, вартість і спосіб оплати рекламного поста). 
- Погоджуємо з вами майданчики та формати реклами. Ми ґрунтуватимемося на співвідношенні кількості підписників до вартості публікації, а також ER*. 
- Підготуємо текст (готовий банер або фото надає клієнт), погодимо дату розміщення. 
- Проконтролюємо своєчасну публікацію рекламного поста. 
- Надамо звіт з рекламної кампанії у блогерів. 
*Engagement rate — це співвідношення числа підписників, які побачили публікацію, до загальної кількості підписників.
За потреби підключаємо управління онлайн-репутацією (ORM) — це робота з відгуками, згадками про бренд у соцмережах, на форумах та інших зовнішніх майданчиках. Такий підхід допомагає системно формувати позитивне сприйняття компанії в інтернеті.