Специфічна ніша, в якій рідко трапляються імпульсивні покупки. Люди звикли довго і ґрунтовно вивчати ринок — вибирати компанію зважено. Звідси й основна вимога — акцент у просуванні потрібно робити на контент. Ми переконалися: інформативні статті, блоги, написані легко і зрозуміло історії компаній викликають інтерес, формують довіру до вашого бізнесу.
Складні графіки, звіти, безліч цифр у вигляді інфографіки можуть здорово відбудувати від конкурентів. При пошуку сільськогосподарської продукції, товарів, послуг люди звертають увагу на команду компанії. Тому наші фахівці рекомендують створювати та розвивати свої сторінки в соціальних мережах: Facebook, YouTube.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші продажу насіння в Україні — 0.01$.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці продажу насіння ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції: