Ремаркетинг (Ретаргетинг) — один з правильних способів нагадати клієнту про вашу пропозицію, спосіб привернути увагу і повернути аудиторію. Досягається це показом реклами користувачам, які вже відвідували ваш сайт.
Netpeak працює з різними системами (Google, Facebook, Instagram) і надає всі види послуг з налаштування ремаркетингу — динамічний, пошуковий, контекстно-медійний, відео та ін.
Ремаркетинг — вид реклами, що містить в собі комплекс підходів і можливостей для роботи з користувачами, які одного разу побували на вашому сайті.
Це функція, завдяки якій користувач, який відвідав ваш сайт, буде бачити вашу контекстну рекламу в контекстно-медійній мережі Google.
Механізм ремаркетингу простий, його можна розбити на кілька етапів.
На першому етапі, ви визначаєте аудиторію для рекламної кампанії. Наприклад, ви виділяєте 3 види відвідувачів:
ті, хто відвідав головну сторінку сайту;
ті, хто зареєструвався на сайті;
ті, хто оформив замовлення.
На другому етапі роботи ви позначаєте тегом ремаркетингу всі сторінки сайту. Тепер всі ваші потенційні клієнти, які відвідали ресурс, позначені спеціальними cookie, що дозволяє їх ідентифікувати в контентній мережі Google. Це необхідно для того, щоб демонструвати їм ваші оголошення.
На третьому етапі ви створюєте окремі оголошення для конкретної аудиторії.
Навіщо потрібен ремаркетинг?
Щоб побудувати ланцюжок продажів.
Щоб повертати потенційних клієнтів, які вже зацікавлені у вашому товарі/послузі.
Щоб робити повторні продажі.
Щоб працювати із зацікавленою аудиторією.
Готові до запуску рекламні кампанії з ремаркетингу в Google і Facebook.
Успішні кейси Netpeak, а також статті наших фахівців у Netpeak Journal
Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.
Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.
Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.
Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.
З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.
Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.
З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.
Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.
Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.
У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданнях і зв'язатися з відповідальними.