Налагоджуємо взаємодію з вашим контент-відділом
Готуємо технічні рекомендації щодо коректного додавання нових товарів та коригування старих найменувань. Для складу більше підходить додавання товарів за артикулами та з використанням своєї системи найменувань, що не завжди підходить для просування.
Оптимізуємо картки товарів
Аналізуємо сайти конкурентів, пошукові запити та готуємо технічне завдання на наповнення карток товарів і поліпшення юзабіліті.
Будуємо інтуїтивно зрозумілу навігацію і функціонал фільтрації
Готуємо технічне завдання не тільки з оптимізації сторінок фільтрів, але і з реалізації функціонала для проставлення атрибутів товарам, який необхідний для подальшого релевантного виведення товару в системі фільтрації. Для швидкого орієнтування у величезному каталозі товарів даємо рекомендації, як зручно та інтуїтивно зрозуміло вивести категорії.
Готуємося до сезону і відстежуємо тренди
Проводимо аналіз сезонності та пріоритизуємо опрацювання категорій, оскільки в ніші виражена сезонність на різні групи товарів, отже, потрібно планувати етапність їх опрацювання до сезону. У кожному сезоні — свої тренди, тому перед початком сезону переглядаємо семантичне ядро на предмет появи нових пошукових запитів.
Оптимізуємо зображення
Аналізуємо попит і створюємо шаблони атрибутів зображень для оптимізації. Просування зображень — важлива частина роботи в даній ніші, оскільки часто товари шукають по зображеннях.
Мотивуємо користувачів ділитися враженням про покупку
Готуємо рекомендації, як мотивувати користувачів залишати відгуки. Оскільки в ніші присутній стереотип купівлі онлайн, необхідно забезпечити появу відгуків з реальними фото товарів, прикладами підбору товару за розмірною сіткою на сайті.