Бізнес-ніша, в якій не працюють тільки традиційні способи просування сайтів (SEO) і контекстної реклами (PPC). Наші фахівці індивідуально підбирають інструменти інтернет-маркетингу для сайтів крос-бордерних покупок. Результат — зростання цільових дзвінків. Тобто таких, які конвертуються на замовлення.
Антон Липський
Head of PPC
Наші клієнти
Інструменти для просування в ніші
Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!
Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.
Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.
Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
SEO-просування
аналіз сайтів конкурентів, розширення семантичного ядра;
створення нових сторінок, які відповідають запитам користувачів;
оперативне впровадження технічних рекомендацій агентства.
Контекстна реклама
налаштування акаунту для коректного збору аналітики;
більш глибоке розуміння справжніх запитів ваших потенційних клієнтів;
кілька стратегій просування — джерел заявок без збільшення бюджету на рекламу.
Як працює просування в ніші крос-бордерних покупок?
Займаючись просуванням сайтів в ніші крос-бордерних покупок, наші фахівці прийшли до висновку — відмінні результати дає впровадження коллтрекінгу. Річ у тому, що в цій сфері користувачі у 80% випадків надають перевагу спілкуванню з менеджером і неохоче заповнюють форму заявки на сайті.
Найчастіше, після запуску рекламних кампаній, замовники послуг агентства починають краще розуміти своїх потенційних клієнтів. Як результат, розширюють/звужують спектр наданих послуг, коригують свої бізнес-цілі та стратегію розвитку компанії. У підсумку отримують постійних вдячних клієнтів і зростання заявок навіть за наявності сильних конкурентів.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші крос-бордерних покупок в Україні — 0.09 $.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці крос-бордерних покупок ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції: