Онлайн-просування ecommerce проєктів та інтернет-магазинів

З 2006 року понад 1000 інтернет-магазинів покращили
свій онлайн-бізнес за допомогою наших експертів. Цей досвід ми зібрали у комплексну стратегію просування, яка дозволяє не витрачати маркетинговий бюджет на те, що не працює.

Надіслати заявку
Просування сайтів інтернет-магазинів — не просто послуга, а довгий і багатогранний процес, який включає в себе комплексне просування бізнесу клієнта. Все починається з аналізу ринку, конкурентів проєкту та формування комерційної пропозиції, а потім стартує комплекс злагоджених робіт з оптимізації інтернет-магазину та виведенню його у топ пошукових систем — збирання семантичного ядра на основі технічного аудиту, написання текстів та розкрутка у соцмережах.

Перевага Netpeak у тому, що більшість рутинних процесів автоматизовані, а над кожним проєктом працює виділений проєкт-менеджер та окрема команда фахівців.
Вікторія Головерда
Head of SEO

Наші клієнти

Послуги з просування інтернет-магазинів

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

SEO на етапі розробки

Оптимізація сайту на етапі розробки — це злагоджена робота програмістів і маркетологів. Вона спрямована на попередження помилок просування в майбутньому та залучення органічного трафіку на початку роботи.

Цей підхід дозволяє виключити втрату трафіку, значно заощадити ресурси на виправлення помилок після створення інтернет-магазину та одразу запустити в роботу готовий та оптимізований продукт.

SEO-просування інтернет-магазину

Оптимізація вже існуючого інтернет-магазину, в рамках якої ми усуваємо поточні помилки та підбираємо підходи, які підвищать позиції сайту у пошуковій видачі.

Цей вид просування підвищує впізнаваність сайту та забезпечує довгостроковий приріст органічного трафіку.

Контекстна реклама інтернет-магазину

Вид реклами з оплатою за клік по оголошенню — текстовому, графічному або в форматі відео. Ці оголошення можна розміщувати у пошуковій видачі та на сайтах-партнерах Google.

Це чудовий інструмент для швидкого залучення нових клієнтів та просування спеціальних пропозицій.

Медійна реклама

Один із видів контекстної реклами. Розміщення банерів з рекламою інтернет-магазину на сайтах-партнерах Google. Ідеально підходить для інтернет-магазинів, тому що впливає не тільки на продажі, а ще й на брендинг.

Інструмент чудово працює на впізнаваність продукту, вартість кліку порівняно невисока, а гнучкі налаштування таргетингу дозволяють показувати рекламу лише цільовим клієнтам.

Ремаркетинг і ретаргетинг

Технології ремаркетингу та ретаргетингу дозволяють показувати оголошення та залучати аудиторію, яка вже була на вашому сайті або взаємодіяла з вашими рекламними матеріалами (наприклад, переглядала ваш відеоролик на YouTube).

Таким чином можна повертати користувачів, які не здійснили цільову дію на вашому сайті або стимулювати повторні покупки.

Email-маркетинг

В рамках email-маркетингу ми налаштовуємо поштові розсилки, пуш-сповіщення та розсилки у месенджерах. Це чудовий спосіб нагадати про себе, спонукати користувача до повторної покупки та реактивувати неактивних клієнтів.

Дірект-маркетинг — потужний інструмент, який дозволяє повертати користувачів та збільшувати кількість повторних продажів.

Реклама на маркетплейсах і прайс-агрегаторах

Реклама товарів на маркетплейсах і майданчиках для порівняння цін дозволяє звертатися до аудиторії, яка вже готова до покупки та знаходиться на стадії вибору, порівнює пропозиції та постачальників.

Оголошення налаштовуються на основі вашого каталогу товарів та показуються у відповідних розділах майданчиків.

Аудит просування

Аналіз оптимізації проєкту та рекламних кампаній, які проводила ваша команда або підрядник. Ми надаємо детальний звіт та готуємо індивідуальний перелік рекомендацій для кожного проєкту.

Дозволяє визначити точки росту, запобігти можливим помилкам та виробити нові методики просування.

Розкрутка у соціальних мережах

Розробка SMM-стратегії, ведення соцмереж та персоналізовані рекламні повідомлення з можливістю точно підібрати цільову аудиторію за багатьма параметрами: стать, вік, географія, зацікавлення, сімейний статус, освіта, місце роботи та події (наприклад, заручини). Має велику кількість форматів та гнучкі налаштування.

Чудово підходить як для формування впізнаваності, так і для прямих продажів.

Комплексне просування

Комбінування декількох інструментів інтернет-маркетингу дозволяє значно посилити просування та досягти високих результатів за менший час.

Ви зможете обігнати конкурентів, потрапити у зону уваги аудиторії та залучити нових клієнтів.

Налаштування аналітики та BI-рішень

Дозволяє наочно та швидко відстежувати ефективність рекламних кампаній, роботу внутрішнього департаменту маркетингу або підрядника, коригувати стратегію просування та робити правильні висновки.

Аналітика — обов'язковий інструмент для будь-якого комерційного проєкту.

Переваги стратегії для тематики


Без експериментів

Бюджет проєкту витрачається тільки на джерела, які є ефективними для розкрутки інтернет-магазинів. Наш досвід роботи у ніші — понад 10 років, тому ми знаємо, як залучати на сайт зацікавлених відвідувачів.

Системність

Фахівці Netpeak розробили чітку схему: коли необхідно підключати / відключати певні інструменти, щоб отримати обумовлений результат.

Контроль системи аналітики дзвінків

У 1/3 випадків оператори магазину вчасно не беруть слухавку або не передзвонюють за заявкою при недозвоні. Ми відстежуємо роботу операторів та повідомляємо, якщо зіштовхуємося з подібним.

Команда фахівців з різних напрямків

які знаються на розкрутці онлайн-магазинів у регіонах, країні чи у всьому світі. Ми працювали майже з усіма тематиками, тому точно зможемо підібрати інструменти для просування вашого проєкту.

План реалізації проєкту

Підготовчий етап

Аналіз проєктів у вашій тематиці, підготовка SEO-аудиту і допомога з його впровадженням, налаштування аналітики, підбір додаткових інструментів просування.

Налаштування аналітики та форми звітності

Встановлення Google Analytics, GTM, налаштування систем Call Tracking, передача даних із Google Ads і Facebook.

Підготовка та запуск основних інструментів

Оптимізація інтернет-магазину, запуск пошукової реклами, розробка ТЗ на створення банерів та запуск брендової медійної кампанії.

Запуск додаткових інструментів

Пошуковий та сегментований ремаркетинг, відео-пост із презентацією бренду, збір контактів, реклама у FB Messenger, налаштування FB Pixel, збір аудиторії користувачів, ремаркетинг за переліками аудиторій.

Що ви отримуєте

Охоплення

Збільшення кількості цільової аудиторії.

Контроль

Детальна аналітика та звіти. Можливість відстежувати всі наші дії в особистому кабінету.

Ефективність

Зниження вартості кліку та цільового контакту.

Зростання продажів

Збільшення кількості цільових відвідувачів та звернень.

Прозорість

Опис кожного етапу воронки продажів та шляху користувача.

Джерела трафіку та інструменти просування

Продукти для оптимізації та аналітики рекламних кампаній

Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.

Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.

Сервіс для налаштування глибокої веб-аналітики

Допомагає коректно налаштувати збирання даних з сайту, об'єднати дані з різних систем, налаштувати кастомні метрики, які є важливими для вашого бізнеса (наприклад, відстежування цільових дій у різних точках дотику, ROPO, моделі атрибуції), та у результаті використовувати аналітику для прийняття якісних рішень.

Для передавання даних використовується Measurement Protocol.

Кастомна звітність, яка об'єднує дані з рекламних систем і сервісів веб-аналітики, встановлених на проєкті

Дешборди дозволяють бачити всі ключові показники в одному вікні:

  • витрати, CPC, CTR за джерелами/типами мереж;

  • втрачені транзакції через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;

  • втрачений прибуток через нестачу бюджету й окремо через низький рейтинг;

  • рекомендації по збільшенню бюджету;

  • долю дефіциту бюджету;

  • показник якості та його вплив на CPC, кліки, CTR;

  • компоненти показника якості по обліковому запису (релевантність оголошення, якість цільової сторінки й очікуваний CTR);

  • динаміка по СРО, CPL, дефіциту бюджету, втраченому доходу та ін.

Внутрішня система сповіщень агентства Netpeak, яка дозволяє інформувати маркетолога про стан проєкту та помилки

Зараз у роботі ми використовуємо такі дайджести:

  • проблеми з кодом Google Analytics на сайті;

  • проблеми з трафіком (аномальне зростання, зниження);

  • різкі перепади у кількості/вартості конверсій;

  • проблеми з відсутністю коштів в обліковому записі Google Ads, Facebook Ads;

  • ефективність реклами на різних пристроях;

  • ефективність CPC трафіку за віковими даними аудиторій;

  • ефективність реклами за годинами;

  • місцезнаходження користувачів, які переходили з реклами.

Скріпти й правила, розроблені нашими фахівцями, дозволяють ефективно керувати обліковими записами з мінімальними витратами часу

Це автоматизація, яка спрощує роботу з рутинними завданнями.

Приклади скриптів, які використовує Netpeak:

  • зупинка кампаній за товарами, яких немає в наявності;

  • автоматичене призначення ставок у торгових/пошукових кампаніях;

  • оптимізация неефективних майдинчиків КМС;

  • оновлення цін у оголошеннях;

  • виявлення конфліктів мінус-слів;

  • перевірка правильності заданих UTM-міток;

  • перевірка url на 404, 500 та інші помилки;

  • сповіщення про залишок балансу;

  • зупинка та запуск кампаній у потрібний день і час;

  • додавання розширень в усі кампанії аккаунту;

  • зупинка дублюючихся ключових слів тощо.

Ми використовуємо дайджести про роботу фахівців, щоб керівники могли оперативно виявляти проблеми у проєктах

Приклади дайджестів для контролю співробітників:

  • контроль роботи фахівця в обліковому записі (Google Ads, Facebook);

  • контроль додавання фахівцем звіту про виконані дії з проєктом;

  • контроль додавання фахівцем звіту про результати роботи за попередній місяць, на початку місяця;

  • контроль робочого часу за проєктом;

  • повідомлення про витрати в обліковому записі й комісію за поточний місяць.

Часто задавані питання

У чому полягає реклама інтернет-магазину?

Просування інтернет-магазину — послуга, що охоплює великий спектр робіт, таких як:

  • Пошукове просування інтернет-магазинів (оптимізація запитів, сторінок, швидкості завантаження та контенту сайту під вимоги пошукової видачі та просування інтернет-магазину в топ);

  • SMM (просування інтернет-магазину в Інстаграм, Фейсбук та інших соцмережах);

  • Контекстна реклама для інтернет-магазинів (просування в Гугл та інших пошукових системах за допомогою різних типів оголошень з оплатою за клік);

  • Дірект-маркетинг (просування інтернет-магазину за допомогою email-розсилок та інших каналів комунікації з користувачами).

Звісно ж, це не повний перелік робіт. Наші фахівці підберуть ті інструменти та комбінації, які підійдуть саме вашому бізнесу.

На якій CMS краще створити та просувати інтернет-магазин?

Кожна CMS індивідуальна та зручна по своєму, тому обирати рекомендуємо під свої задачі та потреби. Наші фахівці мають досвід просування інтернет-магазинів як на базі найпопулярніших CMS (Бітрікс, Magento, MODX, OpenCart, PrestaShop), так і самописних сайтів.

Скільки коштує реклама інтернет-магазину?

Ціна формується індивідуально після обговорення задач із нашим менеджером. Бюджет на просування встановлюється виходячи з особливостей вашої бізнес-ніши, цілей, зростання впізнаваності та продажів, регіону, а також багатьох інших факторів. Ви можете надіслати заявку, щоб наш фахівець допоміг вам порахувати вартість просування — це безплатно та ні до чого не зобов'язує.

Як формується вартість послуги?

При розкрутці інтернет-магазину ціна розраховується індивідуально та включає в себе 2 складові — рекламний бюджет та комісію агентства. Чим більший рекламний бюджет, тим ширше можливості бізнесу, та тим більшу кількість інструментів можна задіяти для рекламних кампаній.

Як замовити просування інтернет-магазину у Netpeak?

Залиште заявку на сайті, та наш менеджер зв'яжеться з вами. Після невеликої консультації він назве інструменти, які підійдуть вам для просування інтернет-магазину, вартість та відповість на усі ваші запитання.

Коли можна побачити результат просування?

Контекстна й таргетована реклама дозволяють майже одразу отримувати заявки та продажі. У випадку SEO-просування перші результати можна побачити приблизно через 6 місяців після початку співпраці. При розкрутці інтернет-магазину з нуля може знадобитися більше часу.

Які гарантії ви надаєте?

Ніхто не може дати стовідсоткові гарантії (у тому числі й ми), але за умови своєчасного впровадження наших технічних завдань і рекомендацій з внутрішньої оптимізації сайту ви зможете побачити результат протягом 9 місяців.

Як я зможу контролювати процес просування?

Для цього у наших клієнтів є Особистий кабінет. У ньому ви можете на власні очі впевнитися, що просування за допомогою обраних інструментів йде за наміченим планом, контролювати витрати та підтримувати зв'язок з командою. Також ми надаємо звіти з розкрутки, а з вами регулярно спілкуються наші фахівці.

Чи потрібно мені буде вносити зміни на сайт?

Так, і чим оперативніше, тим краще — зміни впливатимуть на індексацію у пошукових мережах. Ми рекомендуємо вам співпрацювати з надійними програмістами, а більшість ТЗ та рекомендацій — на нашому боці.

Що говорять наші клієнти?

Отримати консультацію

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.