Тематична стратегія просування
«Доставка їжі та продуктів»

Надіслати заявку

Реклама доставки їжі

Кліки з реклами доставки ресторанної їжі збільшуються з кожним роком

Для кого підійде стратегія

Доставка готової їжі

  • ресторанні страви;
  • fast-food;
  • wok.

Доставка продуктів харчування

  • овочі/фрукти/ягоди;
  • напівфабрикати.

Сервіс доставки

Переваги стратегії для тематики

  • Без експериментів

    Рекламний бюджет йде на джерела, які ефективні тільки для «Доставки їжі та продуктів». Наш досвід роботи в ніші — 5 років і ми знаємо, де шукати «теплих» клієнтів.
  • Системність

    Фахівці Netpeak розробили чітку схему: коли треба з'єднувати або вимикати певні інструменти, щоб отримати обумовлений результат.
  • Контроль системи аналітики дзвінків

    У 30% випадків менеджери не беруть трубку вчасно або не передзвонюють клієнту. Ми оперативно повідомляємо, коли таке відбувається.
  • Департамент фахівців з медіа реклами

    Наші фахівці вміють рекламувати сервіси доставки їжі та продуктів в Болгарії, Казахстані, Україні.

План реалізації проєкту

Підготовчий етап
Розробка стратегії, сегментація ЦА, визначення сезонності, таргетинг, розробка медіа-плану
Налаштування аналітики та форми звітності
Установка Google Analytics, GTM, налаштування систем Call Tracking, передача даних з Google Ads і Facebook
Підготовка і запуск основних інструментів
Запуск пошукової реклами, розробка ТЗ на створення банерів і запуск медійної реклами
Запуск додаткових інструментів
Пошуковий і сегментований ремаркетинг, відео-пост з презентацією бренду, налаштування FB Pixel, збір аудиторії користувачів, ремаркетинг за списками аудиторій

Стратегія онлайн-реклами доставки їжі

Впізнаваність бренду

66% замовлень приходить з брендового трафіку

Використовуємо відео-кампанії для того, щоб познайомити користувача з вашим брендом, сформувати позитивний образ,
а також нагадати про себе.

Мобільний трафік

Майже половина всіх замовлень в Q4'19 припала на мобільні пристрої

Використовуємо Турбо-сторінки, РМП, мобільні оголошення і підвищують коригування, щоб ваша реклама на смартфонах була ефективною.

Приєднання додаткових джерел

Частка кліків з мереж зростає рік до року

Налаштовуємо ремаргетинг для утримання клієнтів і використовуємо медійні оголошення, щоб охопити нову аудиторію.

Інструменти стратегії

Які задачі вирішує:

  • залучення аудиторії знайомої з брендом;

  • покриття споживчого попиту в момент безпосереднього інтересу і запиту в пошуковій мережі;

  • повторне контактування з аудиторією, яка відвідувала ваш сайт у момент запиту;

  • розширення аудиторії, формування попиту, збільшення лояльності до бренду теплої аудиторії;

  • повторне залучення аудиторії, яка була на сайті, здійснювала покупки/замовлення для здійснення нових покупок/замовлень;

  • підвищення лояльності;

  • збільшення впізнаваності бренду.

Які задачі вирішують:

  • залучення аудиторії знайомої з брендом;

  • покриття споживчого попиту в момент безпосереднього інтересу і запиту в пошуковій мережі;

  • повторне контактування з аудиторією, яка відвідувала ваш сайт у момент запиту розширення аудиторії, формування попиту, збільшення лояльності до бренду теплої аудиторії спонукати потенційних клієнтів переходити на сайт;

  • підвищення лояльності;

  • збільшення впізнаваності бренду.

Які задачі вирішують:

  • охопити широку аудиторію за рахунок ефективної реклами бренду;

  • підвищити впізнаваність серед цільової аудиторії;

  • застосувати різноманітні формати оголошень, що сприяють запам'ятовуванню бренду;

  • підвищити готовність потенційних клієнтів вибрати ваш бренд або продукт, коли вони вивчають пропозиції або здійснюють покупки;

  • залучити користувачів, які виявили інтерес до вашого бренду;

  • підвищити готовність споживачів обрати ваш бренд або товар у майбутньому.

Що говорять наші партнери

Отримати консультацію

243 results found
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager