Товари для садівників і городників — перспективна і все більш затребувана ніша. Люди довіряють компаніям, які готові гарантувати якість своєї продукції й все рідше хочуть витрачати час на пошук якісного товару на ринку, з рук.
Звідки нам це відомо? У нас є досвід просування сайтів (SEO), контекстної реклами (PPC) для сайтів у сфері продажу насіння.
Антон Липський
Head of PPC
Наші клієнти
Інструменти для просування в ніші
SEO-просування
оптимізація структури сайту;
підготовка корисного для користувачів контенту;
закріплення за вами статусу експерта, якому можна довіряти.
Контекстна реклама
акцент на сезонності товару;
привабливі зображення, релевантні банери;
використання лід-повідомлень, як ефективного методу продажу та допродажу товару.
Як працює просування в ніші продажу насіння?
При просуванні сайтів з продажу насіння потрібно слідувати простому правилу: покажіть, що ви експерт і говорите зі своїми клієнтами однією мовою. Слід глибоко опрацювати кожне заперечення або запит і закрити всі потреби користувачів у цій тематиці. Тобто: додати на сайт унікальні корисні статті на актуальні садово-городні теми.
Потрібно подбати про потенційних клієнтів: робити розсилку, лід-повідомлення з нагадуванням про те, що з'явився товар, який вони шукали. Про те, як це все налаштувати та організувати подбають наші фахівці.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші продажу насіння в Україні — 0.01$.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці продажу насіння ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції: