Якщо ваш бізнес пов'язаний з продажем запчастин для автомобілів, ви знаєте, що потрібно вашим клієнтам. А фахівці агентства Netpeak знають, як знайти, залучити й продати ваші товари більшій кількості користувачів. Ми не експерти в ніші запчастин. Ми експерти в галузі просування сайтів (SEO), контекстної реклами (PPC) та інших інструментів інтернет-маркетингу для таких сайтів.
Фахівці агентства Netpeak допомагають продавати шини та автозапчастини з 2010 року, і ми знаємо як зберегти високі показники продажів навіть у міжсезоння. Для цього ми запропонуємо вам тільки перевірені інструменти в області просування сайтів і контекстної реклами. Наше завдання — зупинити вибір користувачів на ваших товарах.
Олена Воскобойник
Head of SEO
Наші клієнти
Інструменти для просування в ніші
Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!
Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.
Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.
Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
SEO-просування
оптимізація структури сайту відповідно до запитів користувачів;
можливість замовити дзвінок, зв'язатися з менеджером і обговорити деталі по телефону;
віджети зворотного зв'язку, щоб зібрати контакти для email-розсилки вигідних пропозицій і акцій;
наповнення цільових сторінок корисною інформацією: можливість доставки в регіони, дані про наявність товару, кількість покришок та інше;
планування знижок та акцій у періоди спаду попиту на товар;
довгострокове планування — робота на перспективу, до сезонного попиту.
Контекстна реклама
звернення до «теплого» покупця;
швидкий перехід до оформлення замовлення на сайті;
налаштування акаунту для коректного збору аналітики рекламних кампаній;
реклама в прайс-агрегаторах;
реклама, орієнтована на пошук певних брендових виробників шин;
рекламні кампанії в сезон.
Як працює просування в ніші автозапчастин і продажу шин?
Для продажу автозапчастин через сайт потрібно подбати про користувача. Це означає: налаштувати фільтри для швидкого пошуку потрібних товарів, дати конкретний опис запчастин, надати можливість оперативно зв'язатися з продавцем.
При просуванні таких сайтів важливо опрацювати семантичне ядро, юзабіліті, мобільну версію. Також слід додати рекомендовані товари для автомобілів, до яких підбиралися запчастини. Відчутний фідбек дають розсилки з вигідними пропозиціями. Це те, що може істотно збільшити продажі в сезон або зробити допродаж.
Коли мова йде про розкрутку сайту в тематиці «продаж шин», ми повинні зосередитися на поєднанні пошукового просування і контекстної реклами. Тільки в тандемі можна досягти помітних результатів.
Крім того, користувачі воліють дзвонити та уточнювати деталі замовлення по телефону. Тому подбайте, щоб ваші менеджери могли обробити велику кількість замовлень. Також необхідно налаштувати аналітику і фіксувати, який ефект дають рекламні кампанії. У цій сфері важливі точні характеристики товару, вказівка наявності, можливості доставки. Більше подробиць ми зможемо озвучити під час співпраці.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші продажу шин і автозапчастин в Україні — 0.06 $.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці автозапчастин і продажу шин ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції: