Просування сайту у сфері
продажу автозапчастин і шин

Надіслати заявку
Якщо ваш бізнес пов'язаний з продажем запчастин для автомобілів, ви знаєте, що потрібно вашим клієнтам. А фахівці агентства Netpeak знають, як знайти, залучити й продати ваші товари більшій кількості користувачів. Ми не експерти в ніші запчастин. Ми експерти в галузі просування сайтів (SEO), контекстної реклами (PPC) та інших інструментів інтернет-маркетингу для таких сайтів.

Фахівці агентства Netpeak допомагають продавати шини та автозапчастини з 2010 року, і ми знаємо як зберегти високі показники продажів навіть у міжсезоння. Для цього ми запропонуємо вам тільки перевірені інструменти в області просування сайтів і контекстної реклами. Наше завдання — зупинити вибір користувачів на ваших товарах.
Олена Воскобойник
Head of SEO

Наші клієнти

Інструменти для просування в ніші

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

SEO-просування

  • оптимізація структури сайту відповідно до запитів користувачів;
  • можливість замовити дзвінок, зв'язатися з менеджером і обговорити деталі по телефону;
  • віджети зворотного зв'язку, щоб зібрати контакти для email-розсилки вигідних пропозицій і акцій;
  • наповнення цільових сторінок корисною інформацією: можливість доставки в регіони, дані про наявність товару, кількість покришок та інше;
  • планування знижок та акцій у періоди спаду попиту на товар;
  • довгострокове планування — робота на перспективу, до сезонного попиту.

Контекстна реклама

  • звернення до «теплого» покупця;
  • швидкий перехід до оформлення замовлення на сайті;
  • налаштування акаунту для коректного збору аналітики рекламних кампаній;
  • реклама в прайс-агрегаторах;
  • реклама, орієнтована на пошук певних брендових виробників шин;
  • рекламні кампанії в сезон.

Як працює просування в ніші автозапчастин і продажу шин?

Для продажу автозапчастин через сайт потрібно подбати про користувача. Це означає: налаштувати фільтри для швидкого пошуку потрібних товарів, дати конкретний опис запчастин, надати можливість оперативно зв'язатися з продавцем.

При просуванні таких сайтів важливо опрацювати семантичне ядро, юзабіліті, мобільну версію. Також слід додати рекомендовані товари для автомобілів, до яких підбиралися запчастини. Відчутний фідбек дають розсилки з вигідними пропозиціями. Це те, що може істотно збільшити продажі в сезон або зробити допродаж.
Коли мова йде про розкрутку сайту в тематиці «продаж шин», ми повинні зосередитися на поєднанні пошукового просування і контекстної реклами. Тільки в тандемі можна досягти помітних результатів.

Крім того, користувачі воліють дзвонити та уточнювати деталі замовлення по телефону. Тому подбайте, щоб ваші менеджери могли обробити велику кількість замовлень. Також необхідно налаштувати аналітику і фіксувати, який ефект дають рекламні кампанії. У цій сфері важливі точні характеристики товару, вказівка наявності, можливості доставки. Більше подробиць ми зможемо озвучити під час співпраці.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші продажу шин і автозапчастин в Україні — 0.06 $.

Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці автозапчастин і продажу шин ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції:

SEO

PPC

Що говорять наші клієнти?

Отримати консультацію

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.