Якщо ваш бізнес пов'язаний з продажем запчастин для автомобілів, ви знаєте, що потрібно вашим клієнтам. А фахівці агентства Netpeak знають, як знайти, залучити й продати ваші товари більшій кількості користувачів. Ми не експерти в ніші запчастин. Ми експерти в галузі просування сайтів (SEO), контекстної реклами (PPC) та інших інструментів інтернет-маркетингу для таких сайтів.
Фахівці агентства Netpeak допомагають продавати шини та автозапчастини з 2010 року, і ми знаємо як зберегти високі показники продажів навіть у міжсезоння. Для цього ми запропонуємо вам тільки перевірені інструменти в області просування сайтів і контекстної реклами. Наше завдання — зупинити вибір користувачів на ваших товарах.
Вікторія Головерда
Head of SEO
Наші клієнти
Інструменти для просування в ніші
Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!
Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.
Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.
Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
SEO-просування
оптимізація структури сайту відповідно до запитів користувачів;
можливість замовити дзвінок, зв'язатися з менеджером і обговорити деталі по телефону;
віджети зворотного зв'язку, щоб зібрати контакти для email-розсилки вигідних пропозицій і акцій;
наповнення цільових сторінок корисною інформацією: можливість доставки в регіони, дані про наявність товару, кількість покришок та інше;
планування знижок та акцій у періоди спаду попиту на товар;
довгострокове планування — робота на перспективу, до сезонного попиту.
Контекстна реклама
звернення до «теплого» покупця;
швидкий перехід до оформлення замовлення на сайті;
налаштування акаунту для коректного збору аналітики рекламних кампаній;
реклама в прайс-агрегаторах;
реклама, орієнтована на пошук певних брендових виробників шин;
рекламні кампанії в сезон.
Як працює просування в ніші автозапчастин і продажу шин?
Для продажу автозапчастин через сайт потрібно подбати про користувача. Це означає: налаштувати фільтри для швидкого пошуку потрібних товарів, дати конкретний опис запчастин, надати можливість оперативно зв'язатися з продавцем.
При просуванні таких сайтів важливо опрацювати семантичне ядро, юзабіліті, мобільну версію. Також слід додати рекомендовані товари для автомобілів, до яких підбиралися запчастини. Відчутний фідбек дають розсилки з вигідними пропозиціями. Це те, що може істотно збільшити продажі в сезон або зробити допродаж.
Коли мова йде про розкрутку сайту в тематиці «продаж шин», ми повинні зосередитися на поєднанні пошукового просування і контекстної реклами. Тільки в тандемі можна досягти помітних результатів.
Крім того, користувачі воліють дзвонити та уточнювати деталі замовлення по телефону. Тому подбайте, щоб ваші менеджери могли обробити велику кількість замовлень. Також необхідно налаштувати аналітику і фіксувати, який ефект дають рекламні кампанії. У цій сфері важливі точні характеристики товару, вказівка наявності, можливості доставки. Більше подробиць ми зможемо озвучити під час співпраці.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші продажу шин і автозапчастин в Україні — 0.06 $.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці автозапчастин і продажу шин ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції:
«Команда Netpeak відповідально підходить до виконання всіх завдань, готова детально пояснити всі процеси та механізми. Чітко й вчасно виконують задачі та завжди пропонують найкращі рішення»
Максим Воробйов
Директор в Avtokrisla
«За час нашої співпраці не було жодної ситуації, у якій я засумнівався б у своєму виборі. І я можу сказати: ми повністю задоволені компанією Netpeak!»
Толік Козловський
Head of Digital Marketing в Планета Кіно
«Ми працювали над SEO-оптимізацією, контекстною рекламою, а тепер запустили новий проєкт — email-маркетинг. Я дуже радий, що знайшов компанію, якій можу довіряти»
Олександр Буланий
Засновник та керівник в Перший музичний гіпермаркет
«Ми плануємо зміцнювати наше партнерство, покращуючи всі поточні та потенційні процеси. Рекомендуємо працювати з командою Netpeak, особливо з їхнім відділом для великих підприємств»
Максим Дмитров
Digital Transformation Manager в BSH (Bosch, Siemens)
«Що мені особливо подобається в роботі з Netpeak, так це те, що вони глибоко занурюються в бізнес клієнта і намагаються його зрозуміти, що доволі складно зробити в нашій сфері»
Андрій Матяш
Керівний партнер компанії 4В Ukraine
«Netpeak — це прогресивна digital-компанія, яка постійно вдосконалюється. Їх вирізняє професіоналізм у складанні звітів, оперативність та відповідальність»
Макс Жерліцин
Керівник відділу реклами в EVA
«Хочу відзначити динамічну роботу команди Netpeak над створенням стратегії, наданням рекомендацій щодо креативів та форматів реклами. У результаті впізнаваність нашого бренду зросла на 44%»
Олена Бадовська
Директор по маркетингу в EnglishDom
«Завдяки експертизі Netpeak ми суттєво модернізували та розширили наші мережі посилань і досягли обсягів, які дозволяють нам успішно конкурувати на світовому ринку»
Аліна Волчек
Директор по маркетингу в Depositphotos
«Ми розпочали співпрацю з Netpeak у 2017 році. І увесь цей час ми працювали з Netpeak не як клієнт і підрядник, а як повноцінні партнери»
Олексій Сапунков
Директор по інформаційним технологіям в Intertop
«Над проєктом працює не одна людина, а команда професіоналів, які демонструють відповідальний підхід і результат.»
Валентин Ніколаєв
Директор по маркетингу в Natali Bolgar
«Можу сказати, що очікування від співпраці з Netpeak повністю виправдалися, і я рекомендую цю компанію як надійного та досвідченого партнера.»
Олександр Балашов
Керівник відділу інтернет-маркетингу в Kovalska
«Можу сказати, що ця компанія виправдала наші очікування на 1000%. Крім того, дуже приємно, що Netpeak безкоштовно навчає нас, запрошуючи щороку на різноманітні заходи.»
Олена Гаврош
Digital-менеджерка в Dommino&Zlatamebel
«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались. Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor
«Фахівці Netpeak працюють над нашим проєктом так, ніби це їхній власний проєкт. Ми сподіваємося, що така співпраця триватиме ще багато років»
Сергій Гапоченко
Генеральний менеджер в OLX
«Нам вдалося налагодити гнучку та чітку комунікацію, що дозволяє запускати якісні кампанії у найкоротші терміни. Команда Netpeak професійно зростає і мотивує нас робити те саме»
Сергій Клепко
Керівник відділу маркетингу в Protoria
Отримати консультацію
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.