

.avif)
Що вужча й якісніша аудиторія, то вища ціна за 1000 показів (CPM)
Вартість розміщення залежить від сезону. Листопад і грудень — період найвищих цін, тоді як у січні розміщення в середньому на 20% вигідніше через зниження активності конкурентів.
Розміщення на преміальних платформах коштує більше, ніж реклама на менш популярних каналах
Connected TV — це телевізор із доступом до інтернету (Smart TV), а також ТВ-приставки чи ігрові консолі, через які можна переглядати відео на запит і отримувати відеорекламу в цифровому форматі.
OTT (Over-The-Top) — це контент, що доставляється через інтернет незалежно від пристрою (зокрема через смартфони і ноутбуки).
CTV — це різновид OTT, який обмежується лише екранами телевізорів, ТВ-приставок і ігрових консолей.
Зазвичай телевізійна реклама неклікабельна. Її ефективність вимірюють за кількістю переглядів, глибиною перегляду, Brand Lift та іншими метриками взаємодії.
Ціна на Connected TV формується за моделлю CPM (вартість 1000 показів) і залежить від кількох ключових чинників: якості інвентарю, типу закупівлі (open, private, guaranteed), географії показів та глибини аудиторного таргетингу.
Можна замовити розрахунок вартості CTV-реклами, залишивши заявку на сайті. Спеціалісти нашого агентства підберуть стратегію відповідно до цілей бізнесу.

