Комплексний
email-маркетинг

Email & Retention — маркетинг під ключ для інтернет-магазинів, мобільних застосунків, онлайн-сервісів, комерційних сайтів, бізнесів сфери послуг та SaaS.
 
Збільшуємо ваш прибуток із кожного клієнта. Перетворюємо одноразових покупців на постійних без додаткових витрат на рекламу.
 
Ми створюємо систему комунікації з клієнтами через Email, SMS, Viber-розсилки, Web-push, Mobile-push, AppInbox, InnApp-повідомлення та чат-боти. За допомогою комплексної стратегії утримання клієнтів збільшуємо LTV, відсоток повторних продажів, формуємо лояльність до бренду.

Маємо ROMI-орієнтований підхід, тому працюємо на результат за чіткими фінансовими показниками — СR, ROMI, LTV, дохід та транзакції. Це дозволяє нашим партнерам вийти на окупність вже за 2–3 місяці співпраці.

Надіслати заявку

Email-маркетинг і реклама у месенджерах можуть стати істотним каналом продажів для вашого бізнесу. Нашим клієнтам він приносить до 30% загального доходу при порівняно невеликих витратах.

Незважаючи на технологічність нашої послуги, все зводиться до простого закону маркетингу — продавати постійним клієнтам простіше та дешевше, ніж залучати нових.

Віталій Іванов
Head of Email & Retention and Chat-bot

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →
Email-маркетинг — комплекс дій, спрямованих на утримання та повернення клієнтів за допомогою системи персоналізованих повідомлень. Це один із найокупніших інструментів інтернет-маркетингу для бізнесу. Адже вартість ліда орієнтовно становить близько $1. Буде ефективним для інтернет-магазинів, SaaS-продуктів, бізнесів сфери послуг, медіа, контентних проєктів, корпоративних сайтів та fintech.

Вирішуємо завдання бізнесу за допомогою Email, SMS, Viber розсилок та Web-push, Mobile-push, AppInbox, InnApp-повідомлень

Збільшення бази потенційних клієнтів і нових продажів

Багато відвідувачів заходять на сайт, але не залишають контактів, тож потенційні продажі губляться. Ми створюємо систему збору підписників, розробляємо ефективні форми збору контактів та мотиваційні пропозиції, налаштовуємо передачу нових підписників у сервіс розсилок.
Результат: кожен новий контакт — потенційний продаж із середнім CPL ≈ $1.

Перетворення відвідувачів на покупців та ріст конверсії в продаж

Користувачі часто переглядають сайт, але залишають його, так і не виконавши цільової дії. Ми запускаємо систему тригерних розсилок із персональними пропозиціями, релевантним асортиментом та спеціальними умовами для тих, хто не завершив покупку. 
Результат: конверсія з таких листів на 25–30% вища, ніж зі стандартних розсилок.

Перетворення разових покупців на постійних і зростання LTV клієнтів

Клієнти купують один раз і не перетворюються в постійних, що обмежує ваш прибуток. Ми генеруємо повторні продажі, завдяки впровадженню регулярної та системної комунікації з клієнтами, яка містить індивідуальні сегментовані пропозиції. 
Результат: повторні продажі приносять +30–50% додаткового доходу від бази, а LTV клієнтів зростає на 20–50 %.

Повернення «сплячих» клієнтів у активну базу

Клієнти, які колись купували регулярно, перестали це робити, і ваш дохід «просідає» без видимої причини.
Ми проводимо RFM-аналіз, виявляємо причини зниження активності, сегментуємо неактивних клієнтів, створюємо індивідуальні пропозиції та комунікації для кожної групи, що знову виклакає інтерес до бренду.
Результат: відновлюємо до 15–25% втраченої активної клієнтської бази, повертаючи прибуток і стабільність продажів.

Зростання лояльності до бренду та впізнаваності

Клієнти забувають про вас, і в момент потреби купують у конкурентів. Ми повертаємо бренд у поле зору ваших користувачів. Створюємо систему регулярних, сегментованих, але ненав’язливих розсилок із корисним контентом. Формуємо постійну присутність бренду в інформаційному полі клієнтів. Окремо пропрацьовуємо сегменти лояльної аудиторії та розробляємо стратегію розсилок для програми лояльності. 
Результат: підвищуємо впізнаваність і довіру до бренду, потрапляючи у «вікно потреби» та збільшуючи шанси на вибір саме вас.

Підвищення рівня продажів і середнього чеку

Без якісної Retention-cистеми клієнти купують один раз або роблять мінімальні замовлення, а потенційний дохід залишається незадіяним. Ми проводимо глибоку сегментацію аудиторії, запускаємо персоналізовані проморозсилки та пропонуємо супутні товари й додаткові сервіси тим, хто вже зробив покупку.
Результат: приріст продажів на 20‑50%, а середній чек може зростати на 10–30%

Збільшення бази потенційних клієнтів і нових продажів

Багато відвідувачів заходять на сайт, але не залишають контактів, тож потенційні продажі губляться.
Ми створюємо систему збору підписників, розробляємо ефективні форми збору контактів та мотиваційні пропозиції, налаштовуємо передачу нових підписників у сервіс розсилок.

Результат: кожен новий контакт — потенційний продаж із середнім CPL ≈ $1.

Перетворення разових покупців на постійних і зростання LTV клієнтів

Клієнти купують один раз і не перетворюються в постійних, що обмежує ваш прибуток. Ми генеруємо повторні продажі, завдяки впровадженню регулярної та системної комунікації з клієнтами, яка містить індивідуальні сегментовані пропозиції. 

Резудьтат: повторні продажі приносять +30–50% додаткового доходу від бази, а LTV клієнтів зростає на 20–50 %.

Перетворення відвідувачів на покупців та ріст конверсії в продаж

Користувачі часто переглядають сайт, але залишають його, так і не виконавши цільової дії. Ми запускаємо систему тригерних розсилок із персональними пропозиціями, релевантним асортиментом та спеціальними умовами для тих, хто не завершив покупку. 

Результат: конверсія з таких листів на 25–30% вища, ніж зі стандартних розсилок.

Зростання лояльності до бренду та впізнаваності

Клієнти забувають про вас, і в момент потреби купують у конкурентів. Ми повертаємо бренд у поле зору ваших користувачів. Створюємо систему регулярних, сегментованих, але ненав’язливих розсилок із корисним контентом. Формуємо постійну присутність бренду в інформаційному полі клієнтів. Окремо пропрацьовуємо сегменти лояльної аудиторії та розробляємо стратегію розсилок для програми лояльності. 

Результат: підвищуємо впізнаваність і довіру до бренду, потрапляючи у «вікно потреби» та збільшуючи шанси на вибір саме вас.

Повернення «сплячих» клієнтів у активну базу

Клієнти, які колись купували регулярно, перестали це робити, і ваш дохід «просідає» без видимої причини.
Ми проводимо RFM-аналіз, виявляємо причини зниження активності, сегментуємо неактивних клієнтів, створюємо індивідуальні пропозиції та комунікації для кожної групи, що знову виклакає інтерес до бренду.

Результат: відновлюємо до 15–25% втраченої активної клієнтської бази, повертаючи прибуток і стабільність продажів.

Підвищення рівня продажів і середнього чеку

Без якісної Retention-cистеми клієнти купують один раз або роблять мінімальні замовлення, а потенційний дохід залишається незадіяним. Ми проводимо глибоку сегментацію аудиторії, запускаємо персоналізовані проморозсилки та пропонуємо супутні товари й додаткові сервіси тим, хто вже зробив покупку.

Результат: приріст продажів на 20‑50%, а середній чек може зростати на 10–30%.

Що отримає ваш бізнес

+20–50% повторних продажів без додаткових рекламних витрат

Ми працюємо з уже наявною клієнтською базою та залучаємо нових відвідувачів з сайту, використовуючи персоналізовані сценарії комунікації. Це дозволяє генерувати більше продажів без залучення нового трафіку та витрат на рекламу.

Ріст прибутку вже у перші 2 місяці і 5 днів

Це середній показник виходу на окупність наших проєктів. Завдяки швидкому запуску тригерних і регулярних кампаній ви починаєте отримувати відчутний фінансовий результат практично з перших місяців роботи.

Чіткі фінансові показники

Ми працюємо на результат, тож рахуємо ROMI всього Retention-маркетингу. Враховуємо не лише вартість нашої роботи, а й керуємо витратами на маркетинговий бюджет аби забезпечити максимальну рентабельність.

Ви бачите, як змінюються ключові метрики — ROMI, LTV, приріст доходу. Отримуєте звітність в цифрах та з прозорою аналітикою кожен місяць.

Команду професіоналів, яка працює під ключ

Вам не потрібно залучати додаткових спеціалістів та витрачати на це бюджет. Над проєктом буде працювати команда з досвідом комплексного ведення 150+ проєктів: менеджер, маркетологи, дизайнери та копірайтери. Ми закриваємо послугу індивідуально під ключ, орієнтуючись на ваші бізнес-задачі та цілі і підбираючи потрібні інструменти. Від вас потрібен лише програміст, решту — від аналізу та стратегії до відправок і звітності — ми беремо на себе.

Чому Email, SMS, Viber, Web-push, Mobile-push, App Inbox, In App-повідомлення?

Невисока вартість розсилки повідомлень

Відправлення необмеженої кількості Email та Push повідомлень на базу у 25 000 контактів коштує трохи більше ₴3000 на місяць.

Висока конверсія

При грамотному налаштуванні email-розсилка дозволяє досягнути найбільш високої конверсії. Промо-розсилки в інтернет-магазині можуть принести 3–8% конверсій у транзакцію у порівнянні з 1–2% з контекстної реклами. Конверсія за тригерними розсилками досягає 8–12% у транзакцію. Email-маркетинг в середньому приносить 5–15% загального доходу інтернет-магазину.

Сегментація бази

Сегментація за інтересами й іншими параметрами дозволяє підвищувати конверсію за рахунок персоналізованих пропозицій.

Повернення покупців

Це чудовий інструмент для «дожимання» кинутих кошиків, переглядів і додаткових продажів супутніх товарів.

Що входить до послуги Email&Retention маркетинг від Netpeak?

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Розробляємо стратегію

  • Проводимо аудит поточного стану бази контактів
  • Аналізуємо конкурентів для того, щоб розробити свою унікальну стратегію комунікації
  • Підбираємо релевантні інструменти комунікації та типи розсилок
  • Складаємо план робіт та етапність запуску інструментів
Для B2B-компаний з вузьким колом цільових клієнтів ми впроваджуємо Account Based Marketing (ABM) як стратегію адресної роботи з ключовими акаунтами через email.

Налаштовуємо сервіс розсилки

  • Технічна підготовка акаунту до розсилок, підключення до постмастеру, налаштування відправника, підготовка ТЗ для верифікації домену
  • Налаштовуємо коректну аналітику та збирання даних

Готуємо контент для розсилок

  • Створюємо контент-план промо та інформаційних розсилок
  • Верстаємо листи та готуємо тексти
  • Розробляємо дизайн листів, форм для збирання контактів, банерів й інших графічних материалів

Поповнюємо бази контактів

  • Розробляємо мапу шляху користувачів
  • Створюємо механізм збирання контактів нових підписників (форми збирання: pop-up, cтатичні, гейміфіковані)

Готуємо технічні завдання

  • На передачу подій з сайту для тригерних розсилок
  • На впровадження нових форм і віджетів

Працюємо з базою контактів і сегментами аудиторії

  • Опрацьовуємо, актуалізуємо та сегментуємо поточну базу
  • Проводимо RFM-аналіз

Створюємо велику систему тригерних розсилок

  • Тригери за переглянутими товарами/послугами
  • Тригери за товарами, доданими до кошика
  • Тригери покинутої заявки на замовлення послуги
  • Тригери за реєстраціями
  • Тригери за оформленням замовлення
  • Тригери за статусами замовлення
  • Тригери для зміни тарифного плану
  • Тригери за післяпродажним обслуговуванням (написання відгуку, крос-сейл)
  • Кастомні тригери за подіями та сегментами

Постійно надсилаємо й оптимізуємо розсилки

  • Надсилаємо автоматичні та ручні розсилки
  • Розробляємо гіпотези для покращення показників
  • Проводимо А/Б тести для виявлення кращих гіпотез, які перетворюємо на постійну практику

Щомісячно готуємо звітність за основними KPI

  • Бізнес KPI
    • ROMI — рентабельність інвестицій у маркетинг
    • CPO — ціна за заявку
    • CAC — ціна за залученого клієнта
    • CRR - коефіцієнт утримання клієнтів
    • NPS - частка клієнтів, що задоволені послугою та лояльні до бренду
    • Кастомні метрики для бізнесу за системою North Star
  • Синтетичні KPI email-маркетингу:
    • Open rate (OR) — співвідношення кількості відкритих листів до кількості надісланих
    • Click-through rate (CTR) — відсоток користувачів, які натиснули на будь-який клікабельний елемент у листі: посилання, кнопку або зображення
    • Click-to-open rate (CTOR) — співвідношення кількості унікальних переходів до кількості унікальних відкриттів
  • Репутаційні KPI
    • Bounce rate — співвідношення недоставлених листів до надісланих
    • Spam complaint rate — відсоток листів, які підписники відмічають як спам
    • Unsubscribe rate — відсоток користувачів, які відписалися від розсилки

Інструменти й типи розсилок, які ми використовуємо

Тригерні розсилки

Налаштовуємо стандартні й кастомізовані тригери: кинутий кошик/форма заявки, переглянуті товари/послуги, товар з'явився в наявності, стимулювання переходу на новий тариф й інші необхідні тригери за подіями.

Welcome-серія

Автоматизована серія листів, яка надсилається новому користувачеві із заданою періодичністю й меседжами, «прогріваючи» його.

Промо-розсилки

Розсилки з акціями, промокодами та спеціальними пропозиціями по сегментованій базі клієнтів.

Інформаційні розсилки

Формуємо експертність вашої компанії й лояльність цільової аудиторії, відправляючи цікавий і корисний контент читачам.

Сервісні листи

Створюємо автоматичні листи для підтвердження підписки, інформування про статус замовлення, стимулювання відгуків і кросс-сейла або сервісного обслуговування.

Акції, присвячені подіям

Створюємо масові акційні розсилки, а також пов'язані з особистими подіями персоналізовані розсилки.

Реактивація бази

Налаштовуємо реактиваційні ланцюги, щоб повернути тих клієнтів, які давно не виходили на зв'язок.

Опитування аудиторії

Налаштовуємо email-опитування для глибшого розуміння аудиторії та подальшої детальнішої сегментації.

Використовуємо додаткові канали комунікацій

Налаштовуємо push-сповіщення у браузері та додатку, Viber і SMS-розсилки, сповіщення в особистому кабінеті на сайті.

RFM-аналіз

Розподіляємо клієнтів на групи за частотою, сумою та давністю транзакцій, щоб визначити найбільш цінних і підготувати персоналізовані пропозиції з високим ROI.

Масові-розсилки

Регулярні розсилки з новинами, добірками, акціями, промокодами та спеціальними пропозиціями по сегментованій базі клієнтів

Гейміфікації

Розробляємо та налаштовуємо гейміфікації для підвищення залучення користувачів в вибраний канал комунікації, підвищення доходу, ігри для збільшення темпів збору бази, гейміфікації до особливих подій

Для кого буде ефективною послуга Email-маркетингу?

Ціни на послуги зі сфери Email&Retention маркетингу

Вартість Email&Retention маркетингу та набір необхідних інструментів залежать від обсягу бази адрес, а також від ніші та типу бізнесу. Надішліть заявку, та наші фахівці підготують план розвитку та стратегію персональних комунікацій для вашого проєкту.

Комплексний Retention-маркетинг під ключ

Що ми робимо?

Ми занурюємося у ваш бізнес та розробляємо план розвитку Retention-маркетингу, який послідовно реалізуємо на щомісячній основі для досягнення цілей та виконання KPI вашого бізнесу.

Що входить до цієї послуги?

  • email, web-push, mobile-push, sms і viber;

  • аналіз ніші, попиту, конкурентів;

  • план розвитку retention-маркетингу;

  • технічні налаштування сервісу розсилок;

  • системний збір нових контактів;

  • чищення, валідація та сегментація бази;

  • планування, аналітика та звітність;

  • створення дизайну та контенту;

  • верстка листів, тестування та відправлення;

  • автоматизація розсилок;

  • консалтинг та супровід впроваджень;

  • регулярна комунікація із менеджером.

Для кого створена ця послуга?

Для компаній, які вже мають власну базу від 5 000 email-контактів або трафік на сайті від 30 000 користувачів на місяць, є програміст і доступ до коду сайту для реалізації технічних завдань.

Що ви отримуєте в результаті?

  • Системне зростання KPI retention-маркетингу та послідовний розвиток усіх напрямків розсилок.

  • Команду фахівців у retention-маркетингу різної спеціалізації, яка знає, що робити, і як це робити правильно.

  • Експертизу та досвід у retention-маркетингу та реалізацію перевірених ефективних механік.

  • Гнучкість та адаптивність спрацьованої команди під потреби та процеси вашого бізнесу.

від 1 000 USD щомісяця

Замовити →

Retention-маркетинг для мобільних застосунків

Що ми робимо?

Ми поринаємо в додаток і розробляємо план розвитку Retention-маркетингу, який послідовно реалізуємо на щомісячній основі для досягнення цілей та виконання KPI вашого бізнесу.

Що входить до цієї послуги?

  • mobile, web, app inbox, inapp-push, email, sms;

  • аналіз користувачів, конкурентів;

  • план розвитку retention маркетингу;

  • технічні налаштування сервісу розсилок;

  • системне збирання нових контактів;

  • чищення, валідація та сегментація бази;

  • планування, аналітика та звітність;

  • створення дизайну та контенту;

  • верстка листів, тестування та відправлення;

  • автоматизація розсилок; консалтинг та супровід впроваджень;

  • регулярна комунікація із менеджером.

Для кого створено цю послугу?

Для застосунків які вже мають від 5 000 користувачів на місяць, монетизація додатку не тільки на інсталах. Перевагами будуть використання Firebase, сайт із трафіком, база імейл контактів, вітрини даних у GBQ або PostgreSQL.

Що ви отримуєте у результаті?

  • Системне зростання KPI retention-маркетингу та послідовний розвиток усіх напрямків розсилок.

  • Команду фахівців у Retention-маркетингу різної спеціалізації, яка знає, що робити і як це робити правильно.

  • Експертизу та досвід у retention-маркетингу та реалізацію перевірених ефективних механік.

  • Гнучкість та адаптивність спрацьованої команди під потреби та процеси вашого бізнесу.

від 1 000 USD щомісяця

Замовити →

Розробка стратегії Retention-маркетингу

Що ми робимо?

На підставі аналізу ринку та вашого бізнесу ми розробляємо стратегію розвитку retention маркетингу, покроковий план її реалізації, оцінюємо необхідні для впровадження ресурси та прогнозуємо результати.

Що входить до цієї послуги?

  • аналіз ринку: попит, конкуренти, динаміка;

  • аудит Esp, сайту, додатків, соцмереж;

  • визначення KPI, точок зростання;

  • постановка цілей стратегії;

  • розробка стратегії: омніканальність, сегменти ЦА, автоматизація, меседжі, типи комунікації, персоналізація;

  • формування тактики;

  • розробка діаграми Ганта для реалізації стратегії, розрахунок ресурсів;

  • прогноз динаміки KPI та визначення точок контролю.

Для компанії, яка вже має власну базу від 100 000 email-контактів, і потрібно відразу правильно і масштабно запустити retention-маркетинг, але немає команди, або перезапустити поточний retention-маркетинг силами інхаус-команди.

Що ви отримаєте у результаті?

  • Ефективну та життєздатну стратегію, засновану на точних даних дослідження та досвіді спеціалістів перформанс-маркетингу.

  • Економію часу та грошей у порівнянні з несистемною роботою без стратегії.

  • Експертизу в retention-маркетингу, яка перетвориться на реалістичний та конкретний план дій щодо реалізації стратегії.

  • Прогноз витрат, динаміки KPI та доходів від реалізації стратегії.

від 2 000 USD/4–6 тижнів

Замовити →

Для кого створена ця послуга?

  • Ефективну та життєздатну стратегію, засновану на точних даних дослідження та досвіді спеціалістів перформанс-маркетингу.

  • Економію часу та грошей у порівнянні з несистемною роботою без стратегії.

  • Експертизу в retention-маркетингу, яка перетвориться на реалістичний та конкретний план дій щодо реалізації стратегії.

  • Прогноз витрат, динаміки KPI та доходів від реалізації стратегії.

Запуск Email-маркетингу з нуля «Швидкий старт»

Що ми робимо?

Робимо всі необхідні підготовчі роботи із запуску Email-маркетингу з нуля, готуємо мануал та консультуємо, щоб надалі ваш штатний маркетолог міг робити email-розсилки самостійно.

Що входить до цієї послуги?

  • створення та технічне налаштування сервісу;

  • форми підписки для збирання бази;

  • майстер-шаблон листа;

  • шаблони базових тригерних листів;

  • базові тригерні сценарії;

  • супровід застосування ТЗ на передачу подій з сайту в сервіс розсилок;

  • валідація бази та підготовка до розсилок;

  • контент-план для першого місяця;

  • мануал з подальшої роботи з розсилками для вашого маркетолога;

  • консультація вашого маркетолога щодо подальшої роботи з каналом Email.

Для кого створено цю послугу?

Для компаній, що хочуть запустити Email-маркетинг, але не знають, як і з чого почати. У кого є маркетолог та програміст у штаті, база Email-контактів до 5000, і хто хоче надалі робити розсилки самостійно.

Що ви отримуєте у результаті?

  • Готовий до роботи обліковий запис у сервісі розсилок.

  • Валідну базу наявних контактів та систему збору нових.

  • Готовий шаблон листа, в який потрібно буде вставити лише банер, посилання та текст для кожної наступної розсилки.

  • Працюючі базові тригерні листи, які приносять дохід щомісяця.

  • Мануал роботи з акаунтом.

  • Консультацію вашого маркетолога перед подальшою самостійною роботою.

від 1 000 USD/4-6 тижнів

Замовити →

Збір бази контактів

Що ми робимо?

Ми створюємо систему перетворення трафіку вашого сайту на базу контактів у сервісі розсилок, використовуючи перевірені на десятках проєктів механіки. Також запускаємо базову автоматизацію для отримання доходу з тригерних листів одразу після реалізації.

Що входить до цієї послуги?

  • дизайн форми підписки на розсилку для сайту (статична, pop-up/гра, віджет);

  • технічне налаштування акаунта в сервісі розсилок;

  • майстер-шаблон для листів;

  • базові автоматичні (тригерні) листи;

  • технічні завдання для програміста з передачі контактів з форм у сервіс розсилок і подій для тригерів;

  • супровід впроваджень;

  • актуалізація існуючої бази.

Для кого створено цю послугу?

Для компаній, які хочуть комунікувати з аудиторією через розсилки, але бази контактів поки що немає або вона недостатньо велика, щоб інвестувати в регулярне надсилання масових листів. Для компаній, які мають трафік на сайті від 15 000 користувачів на місяць.

Що ви отримуєте у результаті?

  • Готовий до роботи обліковий запис у сервісі розсилок.

  • Ефективну систему збирання нових контактів.

  • Готовий шаблон листа, в який потрібно буде вставити лише банер, посилання та текст для кожної наступної розсилки.

  • Базові тригерні сценарії (автоматичні листи) для отримання першого доходу з тригерних листів відразу після реалізації.

від 800 USD/2–4 тижні

Замовити →

Інші послуги Retention-маркетингу

Ми готові розробити індивідуальний план задач Retention-маркетингу, виходячи із потреб вашого бізнесу. Запропонуємо вирішення вашого завдання та знайдемо спосіб ефективного використання retention-маркетингу для досягнення поставлених цілей. Якщо вас зацікавила частина описаної послуги або якийсь її елемент — звертайтеся.

Що ще ми можемо вам запропонувати?

  • погодинні консультації з Retention-маркетингу;

  • перетворення вашої бази номерів телефонів на Email-контакти;

  • робота з одним або декількома каналами на вибір: Email, Web-push, Mobile-push, SMS, Viber;

  • автоматизація розсилок;

  • вирішення проблеми з потраплянням листів до «Спаму»;

  • підвищення репутації домену-відправника листів;

  • запровадження товарних рекомендацій на сайті;

  • будь-яку частину описаної вище послуги.

Замовити →

Автоматизація розсилок

Що ми робимо?

Ми занурюємося у ваш бізнес, аналізуємо воронку продажів та всі вузькі місця, розробляємо детальну карту автоматизацій та впроваджуємо тригерні сценарії персоналізованих і максимально цільових повідомлень під кожен етап воронки продажів.

Що входить до цієї послуги?

  • Створення динамічних сегментів

  • Розробка стратегії для кожного сценарію

  • Створення автоматизованої серії листів і омніканальних ланцюжків

  • Персоналізація контенту листів на основні данних про підписників

  • Налаштування і запуск сценарію/воронки, проводення A/B тестування різних варіантів листів і умов сценарію для оптимізації їхньої ефективності

  • Відстежування та аналіз результатів

  • Консалтинг та супровід впроваджень

  • Регулярна комунікація із менеджером.

Для кого створена ця послуга?

Для компаній, яким потрібно налаштувати автоматичну комунікацію зі своїми клієнтами та потенційними клієнтами, підвищити коверсію на всіх етапах воронки, розвантажити сall-центр, утримати поточних клієнтів та стимулювати до повторних покупок.

Що ви отримуєте у результаті?

  • Системне зростання KPI retention-маркетингу та повну автоматизацію комунікації з користувачаси

  • Команду фахівців у retention-маркетингу різної спеціалізації, яка знає, що робити, і як це робити правильно

  • Експертизу та досвід у retention-маркетингу та реалізацію перевірених ефективних механік

  • Гнучкість та адаптивність спрацьованої команди під потреби та процеси вашого бізнесу

Перейти на сторінку послуги →

Чат боти

Що ми робимо?

Разова чи щомісячна послуга. Створюємо чат-боти для популярних месенджерів: telegram, viber, whatsapp, facebook, instagram. Крім того, в рамках послуги займаємося автоматизацією та розсилками, які стимулюватимуть новий або повторний продаж.

Перейти на сторінку послуги →

Сервіси та технології, які використовуємо для мультиканальних розсилок

eSputnik — це омніканальна система автоматизації маркетингу для B2C, яка допомагає зробити професійний маркетинг доступним.

Сервіс постійно впроваджує нові технології, щоб підвищити ефективність кампаній: масові омніканальні розсилки, готові рішення для інтернет-магазинів, просунута сегментація та сегментація за подіями, більше ніж 10 моделей застосування штучного інтелекту для оптимізації персональних рекомендацій та багато іншого, автоматичне передавання даних до систем веб-аналітики, інтеграція з BigQuery, RFM і когортний аналіз.

Простий та зручний сервіс для email і SMS розсилок, а також чат-ботів у Telegram, Facebook та інших соцмережах.

Інструменти та можливості сервісу включають у себе: блоковий конструктор листів, тригерні розсилки, форми підписки з простою інтеграцією, налаштування чат-ботів у месенджерах, web-push сповіщення, SMS-розсилки та багато іншого.

Мабуть, найвідоміша у світі платформа автоматизації маркетингу та поштових розсилок.

За роки існування MailChimp перетворився з простого сервісу розсилки імейлів на справжній маркетинговий «комбайн», під капотом якого вміщуються клієнтська CRM, інструменти для таргетингу та сегментації користувачів, платформа для створення креативів і шаблонів, інструменти аналітики.

Потужна єдина платформа для email-розсилок, лендингів й автоматизації маркетингу.

Об'єднує не лише інструменти email-маркетингу, а також сервіс для проведення вебінарів й інструменти для запуску рекламних кампаній у facebook і google ads.

Інтегрована CRM-платформа HubSpot містить програмне забезпечення для маркетингу, продажів, обслуговування, операцій і створення веб-сайтів, необхідних для розвитку вашого бізнесу.

Klaviyo, платформа автоматизації маркетингу електронної комерції для email та SMS розсилок, синхронізує ваш стек технологій із вашим веб-магазином для масштабування бізнесу.

Онлайн Drag-n-Drop і HTML email-редактор. Мабуть, найзручніший інструмент для створення та верстання листів, який дозволяє робити унікальні шаблони листів швидко та без допомоги фахівців.

Усі шаблони чудово відображатимуться на будь-яких пристроях та у будь-яких поштових клієнтах.

Досягнення наших клієнтів

Як вийти на ROMI 5477,3% у перший місяць співпраці — кейс PUMA з email-маркетингу

+89%

Зріст доходу

Як успішно залучати клієнтів за допомогою email-маркетингу — кейс АТБ

х2 CTR

Як створити унікальну гейміфікацію з редиректом посилань — кейс з email-маркетингу для MOYO

+30%

Від загального доходу

Кейс Pandora.kz: як email приніс 30% від загального доходу по всіх каналах продажу

Історія успіху vchasno.ua: розробили карти комунікацій та тригерні ланцюжки листів

19% та 125%

Конверсійність з масових та тригерних розсилок

Як перезапустити email-канал та отримати конверсійність у 19% з масових та 125% з тригерних розсилок

+1074

підписника до чат-боту

Чат-бот для урядової системи: два тижні на розробку двомовного автоматизованого помічника для DREAM

Особливості розробки вітальної серії листів для бренду зі сфери послуг — кейс marfacabinets.com

Як тематична email-розсилка до Дня Святого Валентина стала найуспішнішою — кейс iMind

+15,7%

до бази підписників

Гейміфікація на сайті: як збільшити базу підписників на 15,7% та отримати до 30% доходу з Retention-каналу — кейс THE LACE

Ознайомитися

Як організувати розсилку 19 мовами за участі ChatGPT. Кейс з email-маркетингу для ME-QR.com

Що говорять наші партнери

«Команда пропонувала багато корисних гіпотез по CRO. Деякі з яких підтверджували наші думки, а деякі були такими, про які ми раніше не задумувались.  Якістю надання послуги задоволені»
Максим Паньковський
CMO в Ukrarmor

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.