Автоматизація контекстної реклами

Ми підключимо свої програмні розробки до вашого рекламного кабінету, щоб ваш дохід зростав без збільшення бюджетів на маркетинг. Системи автоматизації — кращі друзі фахівців з контекстної реклами.

Надіслати заявку

Сертифікати

Наші клієнти

Більше →

Автоматизація процесів управління РРС-кампаніями дозволяє підвищити ефективність і рентабельність рекламних інвестицій.

Система збирає дані з рекламних майданчиків, CRM, сайту і дозволяє заощадити десятки годин роботи фахівців з контекстної реклами.

У вашого фахівця з'являється вільний час для аналітики та експериментів, а ви можете бути спокійні щодо коректності сотень і тисяч оголошень — всі вони під чуйним контролем систем автоматизації.

Але чому б взагалі не виключити з процесу фахівця? Уявіть, що автоматизація реклами — автопілот. Ви можете покладатися на нього при ясній погоді, але в разі серйозних зовнішніх змін управління має перейти до професіонала. Саме тому ми не продаємо наші скрипти окремо.

Кожен рядок коду, кожен елемент нашої системи автоматизації засновані на запитах клієнтів і покликані вирішувати реально існуючі завдання бізнесу.

Перш ніж упроваджувати автоматизацію, важливо розуміти поточний стан рекламних кампаній. PPC аудит допомагає виявити точки зростання, усунути неефективні налаштування та закласти міцний фундамент для подальшої автоматизації.

Елементи автоматизації реклами

Автоматичний пошук мінус-слів
Автоматична перевірка правопису
Автоматична генерація додаткових посилань для пошукових кампаній
Перевірка додаткових посилань в Google Ads
Автоматичне оновлення цін у розширеннях Google Ads
Автоматичне додавання і коригування ручних utm-міток в Google Ads і Facebook
Автоматичне створення кастомних аудиторій в Google Ads
Автоперевірка підключення загального списку мінус-слів до всіх кампаній Google Ads
Автопровірка цільового геотаргетингу Facebook і Google Ads
Автоматичне визначення аномалій у рекламних кампаніях
Автоперевірка балансу Google Ads і Facebook
Автоперевірка груп оголошень на мінімально необхідну кількість оголошень
Автоматична зупинка оголошень в Google Ads, якщо товару немає в наявності
Автоматичне створення товарних (модельних) кампаній у пошуку Google Ads на підставі товарного фіду
Автоматичне перенесення ефективних ключів з DSA кампаній у пошукові кампанії
Автоматичні сповіщення про обмеження бюджету
Автоматичне створення шаблонних кампаній у Facebook Ads

Досягнення наших клієнтів

+43%

Встановлень застосунку в AppStore

Як за два місяці збільшити кількість встановлень застосунку в AppStore — кейс Uklon

+119%

Зростання кількості встановлень/день при збільшенні CPI на 13%

Кейс Apple Search Ads для застосунку OLX Україна: інстали за ціною перепічки

+63%

Зростання кількості органічних показів

Кейс monobank: як за допомогою ASO збільшити кількість безкоштовних завантажень на 25%

Отримати консультацію

Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії. Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Лєріка Немикіна
Customer Operation Department Team Lead
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.