Додавання сайту та оформлення інформації про компанію в сервісі Google MyBusiness.
Щоб залучити на сайт користувачів з різних регіонів, поліпшити ранжування сторінок за геозалежними запитами, SEO-фахівці використовують створення піддоменів, підпапок або окремих доменів. Створення окремих доменів (приклад - site.ua, site.ru) вимагає великих фінансових витрат, технічно складно реалізовується і підходить тільки для великих проєктів. Для сайтів із середньою і малою кількістю сторінок доступні та необхідні перші два варіанти.
Геотаргетинг — метод розміщення цільової реклами з урахуванням точного географічного місця розташування користувача. На базовому рівні це облік країни та міста проживання. Точна геолокація дозволяє зібрати набагато більше інформації про користувача, враховуючи його інтереси.
Споживачі більш охоче відгукуються на релевантну рекламу, показану в потрібний час у потрібному місці. ROMI (повернення маркетингових інвестицій) таргетованих кампаній буде рости — завдяки лавиноподібному зростанню користувачів мобільного пошуку географія стала однією з кращих сфер для таргетингу. Сучасні мобільні технології та Big Data перетворюють геотаргетинг на реальну комерційну перевагу.
назва;
країна;
місто;
адреса;
поштовий індекс;
основний телефон компанії;
категорія;
сайт;
логотип і обкладинка профілю;
e-mail;
години роботи:
розклад;
фото;
способи оплати.
фото обкладинки;
опис компанії;
додаткові посилання;
фото і відео.
Налаштований акаунт Google My Business
Налаштована сторінка Google +
Документ з інструкціями з ведення акаунта Google My Business і сторінки Google +
10 днів консультацій фахівця за переданими матеріалами (але не більше 5 годин)
Багатофункціональна SEO платформа для аналізу онлайн-конкурентів і свого сайту, щоденного моніторингу позицій, зворотніх посилань та якості контенту на сайті
За допомогою інструменту Serpstat можна зібрати ключові слова для нових сторінок або оптимізації старих, знайти помилки, які впливають на ранжування сайту, ознайомитися з детальними рекомендаціями щодо їх виправлень і виконати багато інших завдань з щоденної рутини SEO-команди.
Наскрізна аналітика, коллтрекінг і телефонія в одному сервісі.
Ringostat — екосистема, що об'єднує маркетинг і продажі. Отримуйте дані щодо ROI, конверсії та дзвінки у єдиному інтерфейсі. До екосистеми Ringostat входить наскрізна аналітика, коллтрекінг, віджет зворотного дзвінка, віртуальна АТС, аналітичний асистент менеджера з продажів і «розумний телефон» у браузері. Сервіс — офіційний партнер Google Analytics.
Компанія Netpeak Software розробляє десктопні інструменти для SEO- фахівців і вебмайстрів:
Netpeak Spider — для регулярного SEO-аудиту, швидкого пошуку помилок, системного аналізу і парсингу сайтів.
Netpeak Checker — для парсингу пошукової видачі й агрегації даних із топових SEO-сервісів для масового аналізу й порівняння сайтів.
Розумна система для навчання ваших співробітників, партнерів, клієнтів.
AcademyOcean дає змогу скоротити процес адаптації, заощадити час співробітникам і керівникам, а також перетворити ознайомлення з чимось новим у захопливий процес.