
Реклама у соціальній мережі Facebook — це можливість просувати особистий бренд, компанію, продавати товари або знайомити з послугами. Гнучкі налаштування таргетингу дозволяють доносити персоналізовані повідомлення до кінцевих користувачів.
Якісно налаштовуємо і оптимізуємо рекламні кампанії у Facebook.
Рекламна платформа Facebook — унікальний засіб для залучення та утримання аудиторії. В жодному іншому місці люди не дають так багато інформації про себе, свої інтереси та вподобання. На підставі цієї інформації, застосовуючи все більш різноманітні інструменти, фахівець може виділити релевантну аудиторію і продати їй що завгодно - від кросівок до президента.
Коли мова йде про рекламу у Facebook, важливо враховувати все. Перш ніж вкладати гроші, необхідно зупинитися і поміркувати, які фактори і показники впливають на прибуток: CTR, Frequency, CPC, Engagement Rate.
Які є формати рекламних кампаній залежно від цілей?
Для досягнення мети «Впізнаваність бренду» є типи кампаній:
Мета «Привернення уваги до бренду»:
Мета «Збільшення кількості конверсій»:
Зображення — це найбільш універсальний варіант для будь-якого рекламодавця. Тому що з його допомогою можна привернути увагу до оголошення, показати товар, розповісти про пропозицію (наприклад знижки, акції, спеціальні умови) або донести унікальність товару/послуги.
Якщо мета вашої реклами — охопити більше людей, залучити аудиторію, збільшити кількість переглядів відео або конверсій, то відеореклама один з кращих варіантів просування.
Підбірка — це формат реклами, який допомагає користувачам швидко переглянути товар у соцмережах і купити прямо зі смартфона. У підбірці є основне зображення або відео, а під ним — ще 4 додаткових.
Карусель — це формат оголошень для одночасної демонстрації максимум 10 зображень/відео.
Причому для кожного з них рекламодавець окремо задає заголовок, опис та посилання на сайт. Таким чином зручно просувати товари однієї категорії/серії або в одному оголошенні вказувати кілька акційних пропозицій у магазині.
Це повноекранний яскравий формат реклами бренду і продуктів для мобільних пристроїв, який відкривається по кліку. За фактом, це повноцінна веб-сторінка, на яку переходить користувач, не залишаючи Facebook.
Щоб за допомогою реклами збирати дані про користувачів, використовують формат реклами з відкриттям форми після кліка за оголошенням.
Тут можна вибрати поля, які будуть у цій формі, кількість і порядок їх заповнення. Facebook вже знає щось про користувачів (наприклад ім'я, прізвище, місто, вік і так далі), тому дані поля система заповнить автоматично (тільки якщо дані не приховані налаштуваннями приватності).
Це знижка на товар або послугу. Дане оголошення містить зображення, заголовок та опис спеціальної пропозиції.
Після кліка на оголошення у користувача є вибір: купити в офлайн-точці або в інтернет-магазині (якщо у продавця є опція вибору місця покупки). У першому випадку після кліка показується QR-код, який можна надати в офлайн-магазині і отримати знижку. У другому - з'явиться промокод для введення на сайті.
За допомогою перерахованих вище форматів легко створювати публікації на сторінці, а потім рекламувати їх. Це добре підходить для збільшення охоплення постів і залучення (більше лайків, коментарів, збережень та інших реакцій від користувачів).
Окремі рекламні оголошення не видно в стрічці вашої сторінки, а відповідно, оперативно відстежувати реакції і коментарі не завжди зручно. А ось просуваючи пост, маркетолог відразу бачить статистику по охопленню/взаємодіям і коментарям, а значить, зможете швидко відповідати і реагувати на відповіді/прохання/зауваження і так далі.
Формат оголошень, який практично ідентичний зображенням/відео, але з відмінним креативом — зустріччю.
Тобто заголовок і опис змінити не можна (вони автоматично підтягуються зі сторінки зустрічі), CTA-кнопка — «Піду» або «Цікавить».Також можна самостійно додати текст оголошення, власне зображення або відео замість обкладинки зустрічі, що просувається.
Практично те ж саме, що і зустрічі, тільки замість самої події в оголошенні буде — посилання на сторінку і кнопка «Підписатися». Основне завдання даного формату — залучити більше підписників на сторінку.
Клієнти завжди звертаються, коли бачать кейси та портфоліо. Починають працювати з агентством завдяки зрозумілій пропозиції та якісній стратегії. Але продовжують лише тоді, коли бачать фінансовий результат від співпраці з нами: збільшення кількості клієнтів, зростання доходу та прибуток, який перевищує витрати на просування.
Саме тому середній термін співпраці клієнта з агентством Netpeak — 23 місяці.
Секрет успіху будь-якого сервісного бізнесу — відточеність процесів. Саме це дозволяє тримати рівень якості, бути зрозумілими та передбачуваними для вас — нашого клієнта.
Щомісячне планування, робота за SCRUM, чек-листи для всіх рутинних дій і багаторівневий контроль якості — все це дозволяє вашій команді бути у постійній синхронізації з нашими фахівцями та досягати цілей бізнесу.
З 2006 року ми працюємо з бізнесом, який хоче отримувати прибуток від онлайн-маркетингу, та щиро розповідаємо про свої перемоги та невдачі. Ви можете ознайомитися з портфоліо наших клієнтів та переглянути відгуки про роботу з нами — напевно ви знайдете знайомі бренди або сайти з вашої тематики.
Також ви можете стати одним із 300 000 постійних читачів нашого блогу, де ми ділимося своїм досвідом. Та, звісно ж, ви завжди можете прийти на один із наших галузевих заходів, щоб особисто познайомитися з нами та нашим підходом.
З нашого агентства виросли маркетингові й аналітичні програмні продукти, якими користуються фахівці з усього світу. У нашому виробничому департаменті працює окрема команда, яка постійно розробляє технології та скрипти для автоматизації та прискорення роботи.
Що це означає для вас? Ви отримуєте більше закритих завдань за ті ж самі гроші, а ваш маркетинг стає швидшим, ніж у ваших конкурентів.
Регулярна комунікація, вимірювані цілі для кожного процесу й автоматизована звітність — для вирішення цих завдань ми розробили Особистий Кабінет клієнта Netpeak.
У будь-який час ви можете побачити ключові метрики по проєкту, переглянути результати рекламних кампаній, побачити прогрес по завданнях і зв'язатися з відповідальними.
Успішні кейси Netpeak, а також статті наших фахівців у Netpeak Journal