Як працює просування в ніші дитячих товарів?
Перегріта ніша, в якій недостатньо виділятися якістю товарів, потрібен якісний сайт. Отже, унікальні описи, чітка навігація, грамотно налаштовані фільтри. І навіть якщо ви досконало знаєте потреби своєї аудиторії, знадобиться тестувати різні рекламні оголошення, банери, лендінги.
У цій ніші слід регулярно пропонувати плюшки й бонуси: подарунок до основної покупки, знижки, спеціальні умови доставлення та інше. Разом ми знайдемо оптимальний варіант, який призведе до вас постійних лояльних клієнтів.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші дитячих товарів в Україні — 0.08 $.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці дитячих товарів ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції:
SEO
PPC