Перегріта ніша, в якій недостатньо виділятися якістю товарів, потрібен якісний сайт. Отже, унікальні описи, чітка навігація, грамотно налаштовані фільтри. І навіть якщо ви досконало знаєте потреби своєї аудиторії, знадобиться тестувати різні рекламні оголошення, банери, лендінги.
У цій ніші слід регулярно пропонувати плюшки й бонуси: подарунок до основної покупки, знижки, спеціальні умови доставлення та інше. Разом ми знайдемо оптимальний варіант, який призведе до вас постійних лояльних клієнтів.
Для
інтернет-магазинів дитячих товарів ми пропонуємо не лише просування, а й сучасний UX-дизайн. Дизайн, заснований на аналітиці та принципах оптимізації конверсії, робить інтерфейс зручнішим, спрощує шлях до покупки й допомагає збільшити продажі.