Просування сайту у сфері
дитячих товарів

Надіслати заявку
У вашої цільової аудиторії величезний вибір ресурсів в інтернеті. Соціальні мережі, форуми, спеціалізовані інтернет-магазини конкурентів. Тут не так просто виділитися — треба бути не гіршим, а багато в чому краще за інших.

Наші фахівці використовують всі можливі інструменти інтернет-маркетингу, просування (SEO) і контекстної реклами (PPC), щоб збільшити продажі з вашого сайту.
Антон Липський
Head of PPC

Наші клієнти

Інструменти для просування в ніші

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

SEO-просування

  • створення і наповнення цільових сторінок корисним для користувачів контентом;
  • усунення технічних помилок, які закривають від користувачів ваш сайт;
  • продумана структура, з урахуванням вимог пошукових систем і актуальних запитів користувачів.

Контекстна реклама

  • реклама сезонних та акційних товарів, спеціальні пропозиції;
  • залучення аудиторії на сторінки карток товарів;
  • чистка сайту від відволікаючих елементів, які заважають зосередитися на товарі й купівлі.

Контекстна реклама

  • реклама сезонних та акційних товарів, спеціальні пропозиції;
  • залучення аудиторії на сторінки карток товарів;
  • чистка сайту від відволікаючих елементів, які заважають зосередитися на товарі й купівлі.

Як працює просування в ніші дитячих товарів?

Перегріта ніша, в якій недостатньо виділятися якістю товарів, потрібен якісний сайт. Отже, унікальні описи, чітка навігація, грамотно налаштовані фільтри. І навіть якщо ви досконало знаєте потреби своєї аудиторії, знадобиться тестувати різні рекламні оголошення, банери, лендінги.
У цій ніші слід регулярно пропонувати плюшки й бонуси: подарунок до основної покупки, знижки, спеціальні умови доставлення та інше. Разом ми знайдемо оптимальний варіант, який призведе до вас постійних лояльних клієнтів.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші дитячих товарів в Україні — 0.08 $.

Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці дитячих товарів ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції:

SEO

PPC

Що говорять наші клієнти?

Отримати консультацію

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.