Просування сайту у сфері
доставки квітів і подарунків

Надіслати заявку
Доставка квітів і подарунків — напрямки, в яких потрібно займатися просуванням (SEO) і контекстом (PPC). Ринок зростає, запити клієнтів теж. Можливо, за якістю доставки (вчасно) і товару (свіжі квіти, оформлення букета) ви випереджаєте конкурентів. Скільки замовлень проходить повз, якщо про ваш онлайн-магазин просто не знають, а наповнення сайту «не подобається» пошуковим системам?

Наше завдання — навчити пошуковики бачити ваш сайт і показувати його користувачам з вигідної сторони. Наша мета — зростання продажів, які приходять з сайту.
Вікторія Головерда
Head of SEO

Наші клієнти

Інструменти для просування в ніші

Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!

Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.

Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.

Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

SEO-просування

  • початок роботи з сезонними категоріями мінімум за 4–6 місяців;
  • поліпшення навігаційного меню, щоб користувачі йшли вглиб сайту;
  • видалення нецільових сторінок сайту, впровадження внутрішньої перелинковки;
  • вдосконалення структури — щоб пошуковики показували користувачам те, що вони шукали на вашому сайті, а не у конкурентів;
  • чистка від сміття — дублів, нецільових сторінок, всього, що не подобається ні пошуковим системам, ні людям;
  • облік сезонності, нарощування якісної посилальної маси, адаптація текстів на цільових сторінках.

Контекстна реклама

  • повернення клієнта і допродажу з підключенням e-mail-маркетингу;
  • привабливі банери, відповідність рекламного оголошення тому, що користувач бачить на сайті;
  • можливість швидкого оформлення замовлення — в один клік;
  • відбудова від конкурентів — акцент на перевагах вашої послуги та товару;
  • залучення цільової аудиторії, яка хоче зробити замовлення;
  • оптимізація сайту: щоб клієнт міг швидко обрати й купити букет.

Як працює просування в ніші доставки квітів і подарунків?

При просуванні подарунків важливо допомогти користувачам: налаштувати зрозумілу структуру сайту з категоріями, які відповідають конкретним запитам. Важлива якісна картинка і детальний опис товару, зрозумілі умови оплати, доставки, повернення. Зростання продажів дають розсилки листів: як разові, так і регулярні.

З боку агентства ви отримуєте докладні інструкції, як поліпшити картки товарів, кошик, що зробити, щоб ваш сайт побачили користувачі, які готові купити вже зараз.
При просуванні сайтів з доставки квітів важливо звертати увагу на якість фотографій, адаптацію сайту під мобільні пристрої. Під час пошуку доставки користувачі звертають увагу на швидкість, стан кольорів. Також людей цікавлять відгуки інших клієнтів.

Для власника бізнесу та агентства важливо налагодити оперативну зв'язку: аудит — впровадження рекомендацій, дотримання стратегії. Це співпраця з активною участю клієнта, як експерта у своїй ніші: тільки ви знаєте, як довго простоять квіти і яка реальна вартість букета гортензій.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші доставки квітів і подарунків в Україні — 0.11 $.

Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці доставки квітів і подарунків ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції:

SEO

PPC

Що говорять наші клієнти?

Отримати консультацію

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Лєріка Немикіна
Sales Operation Manager
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.