Як працює просування в ніші доставки квітів і подарунків?
При просуванні подарунків важливо допомогти користувачам: налаштувати зрозумілу структуру сайту з категоріями, які відповідають конкретним запитам. Важлива якісна картинка і детальний опис товару, зрозумілі умови оплати, доставки, повернення. Зростання продажів дають розсилки листів: як разові, так і регулярні.
З боку агентства ви отримуєте докладні інструкції, як поліпшити картки товарів, кошик, що зробити, щоб ваш сайт побачили користувачі, які готові купити вже зараз.
При просуванні сайтів з доставки квітів важливо звертати увагу на якість фотографій, адаптацію сайту під мобільні пристрої. Під час пошуку доставки користувачі звертають увагу на швидкість, стан кольорів. Також людей цікавлять відгуки інших клієнтів.
Для власника бізнесу та агентства важливо налагодити оперативну зв'язку: аудит — впровадження рекомендацій, дотримання стратегії. Це співпраця з активною участю клієнта, як експерта у своїй ніші: тільки ви знаєте, як довго простоять квіти і яка реальна вартість букета гортензій.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші доставки квітів і подарунків в Україні — 0.11 $.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці доставки квітів і подарунків ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції:
SEO
PPC