Як працює просування в ніші продажу музичних інструментів?
При просуванні сайтів, інтернет-магазинів музичних інструментів важливо пам'ятати, що людям часто важливо «помацати», «відчути» товар. Тому, якщо немає офлайн-магазину, ідеальним рішенням будуть відеоогляди. Відмінний фідбек дають конкурси в соціальних мережах — ви отримуєте нових лояльних до вашої компанії, бренду користувачів.
Оскільки більшість музичних інструментів купують не так часто, можна і потрібно робити акцент на комплектуючих і супутніх товарах. Відповідно, на сайті слід оптимізувати структуру, категорії.
Важливо! Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці продажу музичних інструментів ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції:
SEO
PPC