Ми допомагаємо стати популярними сервісами з продажу квитків.
Можливо, ви прийшли на концерт Imagine Dragons або Monatic з реклами, яку запускали наші фахівці.
Головне в цій сфері, щоб разова покупка перейшла у звичку замовляти квиток тільки на вашому сайті.
Михайло Карбоїнов
Chief Product Officer
Наші клієнти
Інструменти для просування в ніші
Обговоримо ваш проєкт?
Дякуємо за звернення!
Ви зробили перший крок до фантастичної маркетингової кампанії.
Наш експерт зв'яжеться з вами протягом 1 робочого дня, щоб відповісти на всі ваші запитання.
Розпочнемо нашу подорож 😉
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
SEO-просування
вивчення конкурентів;
усунення технічних помилок, які заважають просуванню;
розміщення на сайті елементів додаткового утримання.
Контекстна реклама
релевантні та чіпляючі оголошення, які приводять тільки зацікавлених у купівлі користувачів;
оптимізація сайту для швидкого і комфортного використання послуги;
оптимізація акаунта у відповідність з цілями бізнесу.
Як працює просування в ніші продажу квитків онлайн?
При просуванні сайтів з онлайн-бронювання та продажу квитків важливо звертати увагу, наскільки зручно користувачеві оформляти замовлення. Тобто, шукати найкраще для себе місце, переходити до вибору дати, часу, бачити підсумкову вартість. Крім того, відразу потрапляти на цільову сторінку, а не блукати по сайту.
Користувачів цікавлять умови повернення квитка, зручність навігації на сайті. Наше завдання — оптимізувати ваш сайт під потреби клієнтів. Зі свого боку ви оперативно впроваджуєте рекомендації наших експертів і отримуєте лояльних постійних клієнтів свого сервісу.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші продажу квитків онлайн в Україні — 0.05 $.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці продажу квитків онлайн ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції: