Ніша з продажу годинників і ювелірних виробів відрізняється яскраво вираженою сезонністю. Зазвичай попит спостерігається перед святами: Новим роком, 8 Березня, Днем всіх закоханих та іншими.
Як зменшити вплив сезонності й при цьому збільшити кількість «передсвяткових» замовлень? Наші фахівці допоможуть відповісти на ці запитання.
Антон Липський
Head of PPC
Наші клієнти
Інструменти для просування в ніші
SEO-просування
опрацювання деталей: описи товару, умов ремонту, доставки, гарантії;
коректне налаштування фільтрів — на допомогу користувачам і роботам пошукових систем;
усунення технічних помилок на сайті, створення зручної форми замовлення.
рекламні кампанії, спрямовані на впізнаваність вашого бренду;
акційні пропозиції, знижки, розпродажі.
Як працює просування в ніші продажу годинників і ювелірних виробів?
При просуванні сайтів даної тематики слід звернути увагу на юзабіліті сайту, якісні зображення товару, докладні унікальні описи. Як збільшити трафік, підвищити лояльність користувачів? Для цього важливо активно розвивати профіль компанії в соціальних мережах. Зокрема, Instagram.
Наші фахівці рекомендують давати максимум корисного і розважального контенту: постів у соціальних мережах; статей, відеооглядів на сайті; матеріалів про те, як доглядати за виробом. Ми допоможемо вам заздалегідь підготуватися до свят і спланувати акції. Наші експерти розкажуть, як поліпшити сайт, щоб він витримав потік отриманих заявок.
Важливо! Середня вартість 1 кліка в ніші продажу ювелірних виробів і годинників в Україні — 0.02 $.
Для максимально ефективного залучення нових клієнтів у тематиці продажу годинників і ювелірних виробів ми рекомендуємо розподіляти бюджет за джерелами в такій пропорції: