Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.

Як залучити більше клієнтів за допомогою SEO: посібник для SaaS

Хочете, щоб SEO канал був постійним джерелом лідогенерації для вашого SaaS-продукту? Тоді вам потрібна ефективна SEO стратегія. Завантажуйте наш безкоштовний посібник і отримайте покрокову інструкцію зі створення SaaS SEO-стратегії, яка працює.

Отримати посібник

Хто розробив посібник зі стратегії?

Олена Воскобойник, керівниця продукту SEO-відділу в агентстві Netpeak. Вона створила цей посібник, щоб допомогти SaaS-компаніям зрозуміти складний інструмент маркетингу – SEO.
Чому Олена може про це розповісти?
  • Має 10 років досвіду у просуванні, управлінні SEO-департаментом та розвитку SEO-послуг для різних типів бізнесу, включаючи SaaS та продукти.
  • Разом з колегами Олена просувала Ringostat та SaaS продукти для маркетинг-спеціалістів, такі як Serpstat та Netpeak Software.
Олена Воскобойник
Head of Product

Для чого розробляти SEO стратегію для SaaS?

Загалом стратегія розробляється для того, щоб чітко визначити цілі, спланувати дії та ефективно їх реалізувати. SaaS-компанії часто стикаються з високим коефіцієнтом відтоку, низькою конверсією та слабкою впізнаваністю бренду. Хороша SEO-стратегія може допомогти вирішити ці проблеми, залучаючи цільову аудиторію, генеруючи якісний трафік тим самим оптимізуючи маркетингові витрати.
Завантажуйте наш посібник та дізнавайтесь коли варто підключати SEO просування та як:

Отримати цільовий трафік та зменшити коефіцієнт відтоку (churn rate)

Залучити більше цільової аудиторії, яка зацікавлена у ваших продуктах, що призведе до кращого досвіду користувача та зниження відтоку.

Підвищити авторитет бренду

Високий рейтинг у пошукових системах може допомогти вам створити авторитет у вашій галузі та підвищити довіру до вашого бренду.

Отримати конкурентну перевагу

Багато SaaS-компаній ігнорують SEO, що дає вам можливість випередити своїх конкурентів, якщо ви інвестуєте в цю сферу.

Зрозуміти який бюджет потрібен

Визначивши бюджет, ви зможете встановити реалістичні очікування щодо результатів SEO, а також планувати та ефективно розподіляти маркетинговий бюджет.
Завантажити посібник