Ви знайшли негативні відгуки про свій бренд в інтернеті? Прорахуйте, чого це коштуватиме. Спеціалісти Netpeak створили для цього спеціальний калькулятор.
Отримати калькуляторВи дізнаєтеся, скільки потенційних клієнтів щомісячно бачать інформацію про вашу компанію або бренд.
Побачите, скільки грошей втрачаєте через негатив на першій сторінці у пошуковій видачі Google.
Отримаєте рекомендації щодо покращення репутації в пошуковій видачі.
Google висуває високі стандарти якості для сайтів YMYL-тематик. Один з основних параметрів оцінювання авторитетності — відгуки на зовнішніх ресурсах. Тому репутація — важливий критерій для присвоєння високої оцінки для сайтів зі списку YMYL, а негативні відгуки можуть стати фактором для зниження позицій.
До YMYL-сайтів належать:
новинні ресурси — висвітлюють важливі теми на кшталт міжнародних подій, бізнесу, політики, законодавства, а також про надзвичайні події, державні послуги та соціальні програми, вибори, винаходи, наукові відкриття;
медичні сайти та сайти про здоров'я — надають консультації, поради, послуги або інформацію про здоров'я, ліки (аптеки), конкретні захворювання чи стани, психічне здоров'я, дієти, харчування, спосіб життя, лікарні, надзвичайні ситуації, небезпечні види діяльності тощо;
юриспруденція та фінанси — сайти, де зібрано важливу інформацію про правові питання, а також фінансові поради чи інформацію щодо інвестицій, податків, пенсійного планування, купівлі/продажу нерухомості, позик, банківської справи, страхування, способи заробити, мікрокредити, криптовалюти, криптобіржі;
купівлі та фінансові транзакції — пошук, дослідження або купівля товарів/послуг, а також сайти, які дають змогу користувачам переказувати гроші, оплачувати рахунки в інтернеті.
Ми проводили своє опитування онлайн-покупців України — метою було з'ясувати ставлення до відгуків. У результаті ми зібрали понад тисячу відповідей і цікаві інсайти, з яких виходить, що будь-якому бізнесу потрібно звертати увагу на свою репутацію та відгуки:
понад 70% користувачів перш ніж щось купити онлайн, шукають відгуки в інтернеті;
водночас українські онлайн-покупці гортають понад три сторінки видачі з відгуками;
щоб ухвалити рішення про покупку, користувачеві достатньо 5 відгуків з мінімальною оцінкою 4 зірки;
українці часто шукають відгуки на Rozetka або Allo, а потім замовляють товар в інших магазинах.
У Facebook є інструмент «Якість акаунта». Тут за відгуками клієнтів формується оцінка рівня задоволеності. Також можна побачити детальний відгук і оцінки за такими характеристиками: якість товару, точність виконання замовлення, доставка, повернення або обмін, комунікація. Можна детально побачити за кожною характеристикою результати та коментарі клієнтів.
Усю цю статистику збирають на підставі опитувальників, які приходять у Facebook або в Instagram покупцям.
Тепер головне: якщо рівень задоволеності клієнтів вашої сторінки впаде до показника 1-2, на неї буде накладено обмеження на показ реклами. Це означає, що при тому ж бюджеті ваша реклама охоплює менше людей. Якщо показник рівня задоволеності клієнтів сторінки впаде нижче одиниці, вона втратить право на показ реклами.