Скільки ви втрачаєте через погані відгуки в інтернеті?
Та як запобігти цьому за допомогою SERM

Ви знайшли негативні відгуки про свій бренд в інтернеті? Прорахуйте, чого це коштуватиме. Спеціалісти Netpeak створили для цього спеціальний калькулятор.

Отримати калькулятор

Що вам дасть калькулятор репутаційних втрат?

Потенційні клієнти

Ви дізнаєтеся, скільки потенційних клієнтів щомісячно бачать інформацію про вашу компанію або бренд.

Втрати

Побачите, скільки грошей втрачаєте через негатив на першій сторінці у пошуковій видачі Google.

Покращення репутації

Отримаєте рекомендації щодо покращення репутації в пошуковій видачі.

Вам потрібен калькулятор SERM:

Так, якщо ви зіткнулись зі значним зменьшенням клієнтів або продажів, і хочете перевірити репутаційні втрати.
Так, якщо ваш сайт відновиться до YLYM-тематики: медичні, юридичні, фінансові послуги. Все, що може нести загрозу здоров’ю, життю чи “гаманцю” людини.
Так, якщо ваш бізнес зіткнувся із інформаційною атакою конкурентів.
якщо ви зіткнулись зі значним зменшенням клієнтів або продажів і хочете перевірити репутаційні втрати
якщо ваш сайт відноситься до YMYL-тематики: медичні, юридичні, фінансові послуги. Все, що може нести загрозу здоров’ю, життю чи «гаманцю» людини
якщо ваш бізнес зіткнувся із інформаційною атакою конкурентів

Як працює калькулятор SERM?

Що враховує калькулятор

У формулі ми враховуємо кількість запитів за брендовим ключовим словом на місяць, кількість сторінок з негативом в топ-10, CTR, середній чек, а також відсоток відвалу потенційних клієнтів в залежності від кількості негативу (згідно відкритим дослідженням).

Отримайте конкретну цифру втрат та рекомендації

Просто введіть позицію у видачі із негативом та дані з Google Analytics і отримайте конкретну суму потенційних втрат. Також ми надамо чекліст з рекомендаціями по подальшій роботі з репутацією в залежності від результатів, які ви отримали.

Що далі

SERM-калькулятор дає загальне уявлення про можливі репутаційні втрати із-за негатива в пошуковій видачі Google. Для побудови ефективної стратегії з покращення репутації та позиціонування бренду потрібно провести репутаційний аудит — це більш точний та глибокий аналіз. Або ми можемо запропонувати комплексну послугу SERM, в рамках якої проведемо детальний репутаційний аудит, сформуємо ефективну стратегію і реалізуємо її.
Отримати калькулятор

Три причини, чому бізнесу потрібен SERM?

Причина #1. Погані відгуки можуть вплинути на результати SEO та стати причиною зниження позицій в органічній видачі Google.

Google висуває високі стандарти якості для сайтів YMYL-тематик. Один з основних параметрів оцінювання авторитетності — відгуки на зовнішніх ресурсах. Тому репутація — важливий критерій для присвоєння високої оцінки для сайтів зі списку YMYL, а негативні відгуки можуть стати фактором для зниження позицій.

До YMYL-сайтів належать:

  • новинні ресурси — висвітлюють важливі теми на кшталт міжнародних подій, бізнесу, політики, законодавства, а також про надзвичайні події, державні послуги та соціальні програми, вибори, винаходи, наукові відкриття;

  • медичні сайти та сайти про здоров'я — надають консультації, поради, послуги або інформацію про здоров'я, ліки (аптеки), конкретні захворювання чи стани, психічне здоров'я, дієти, харчування, спосіб життя, лікарні, надзвичайні ситуації, небезпечні види діяльності тощо;

  • юриспруденція та фінанси — сайти, де зібрано важливу інформацію про правові питання, а також фінансові поради чи інформацію щодо інвестицій, податків, пенсійного планування, купівлі/продажу нерухомості, позик, банківської справи, страхування, способи заробити, мікрокредити, криптовалюти, криптобіржі;

  • купівлі та фінансові транзакції — пошук, дослідження або купівля товарів/послуг, а також сайти, які дають змогу користувачам переказувати гроші, оплачувати рахунки в інтернеті.

Причина #2. Якщо у видачі Google два або три сайти з негативними відгуками про товар, користувачі з великою ймовірністю не замовлять у вас товар або послугу.

Ми проводили своє опитування онлайн-покупців України — метою було з'ясувати ставлення до відгуків. У результаті ми зібрали понад тисячу відповідей і цікаві інсайти, з яких виходить, що будь-якому бізнесу потрібно звертати увагу на свою репутацію та відгуки:

  • понад 70% користувачів перш ніж щось купити онлайн, шукають відгуки в інтернеті;

  • водночас українські онлайн-покупці гортають понад три сторінки видачі з відгуками;

  • щоб ухвалити рішення про покупку, користувачеві достатньо 5 відгуків з мінімальною оцінкою 4 зірки;

  • українці часто шукають відгуки на Rozetka або Allo, а потім замовляють товар в інших магазинах.

Причина #3. Низький рейтинг та погані відгуки у Facebook або Instagram негативно впливають на охоплення рекламних кампаній. А також можуть стати причиною повного блокування рекламної кампанії.

У Facebook є інструмент «Якість акаунта». Тут за відгуками клієнтів формується оцінка рівня задоволеності. Також можна побачити детальний відгук і оцінки за такими характеристиками: якість товару, точність виконання замовлення, доставка, повернення або обмін, комунікація. Можна детально побачити за кожною характеристикою результати та коментарі клієнтів. 

Усю цю статистику збирають на підставі опитувальників, які приходять у Facebook або в Instagram покупцям.

Тепер головне: якщо рівень задоволеності клієнтів вашої сторінки впаде до показника 1-2, на неї буде накладено обмеження на показ реклами. Це означає, що при тому ж бюджеті ваша реклама охоплює менше людей. Якщо показник рівня задоволеності клієнтів сторінки впаде нижче одиниці, вона втратить право на показ реклами.

Як працює SERM

85%

склала кількість позитивної та нейтральної інформації в топі за 4 місяці

Кейс: робота з репутацією сервісу нерухомості

до 90%

збільшили кількість позитивних матеріалів в топ-10 видачі Google

Кейс: робота з репутацією медичного бренду в інтернеті

90%

склала кількість позитивної та нейтральної інформації в топі за 3 місяці

Кейс: покращення репутації мережі дитячих центрів за 3 місяці

Кейс: відновлення репутації особистості після атак конкурентів

Клієнт — визнаний експерт з фондових ринків США та Східної Європи. Регулярно виступає на профільних конференціях, коментує фінансовий та економічний порядок денний для провідних ділових видань, серед яких Forbes.

Кейс: покращення репутації бренду фінтех продукту

Клієнт — сервіс онлайн-платежів на ринках Казахстану, Киргизстану та Узбекистану. Дозволяє під'єднати різні платіжні методи для онлайн-бізнесів.

Хто створив калькулятор SERM?

Netpeak — це агентство digital-маркетингу. З 2006 року ми керуємо інвестиціями в інтернет-маркетинг для компаній, брендів та продуктів, які прагнуть бути першими.

Серед наших партнерів OLX (від Naspers), Domino's Pizza, Audi, Tripadvisor, Vodafone, Puma, Bosch і Siemens Hausgeräte.

В портфелі Netpeak дві сертифікації від Google Marketing Platform. З послуг веб-аналітики ми входимо в топ-20 рекомендованих агенцій за версією The Drum і є першими в рейтингу IAB.

Ми можемо допомогти вам оцінити поточний стан пошукової видачі щодо вашого бренду та створити стратегію підтримання позитивного іміджу в інтернеті

Надіслати заявку
Отримати консультацію
Дякуємо! Ваше повідомлення отримано!
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.