SEO аналіз
SEO аналіз конкурентів включає визначення семантичного ядра, відвідуваності та джерел залучення аудиторії, а також контенту і посилань.
-
Ми аналізуємо способи залучення аудиторії, види контенту та його подачі.
-
Проводимо аналіз ключових слів конкурента і з'ясовуємо, які запити дозволяють залучити аудиторію в цій сфері.
-
Робимо аналіз посилань конкурентів і формуємо успішну посилальну стратегію в найкоротші терміни.
PPC аналіз
PPC аналіз — це вивчення моделі реклами та бюджету на неї, а також УТП.
Аналіз реклами конкурентів включає тексти оголошень контекстної реклами, ставки, e-mail маркетинг.
Дії конкурентів у рекламі допомагають розібратися, які способи реклами реально приводять відвідувачів на сайт, а на які краще не витрачатися.
SMM
Напрямок SMM — це вивчення конкурентів у соцмережах, акаунтів проєкту і таргетованої реклами.
Маркетинговий аналіз
Маркетинговий аналіз — аналіз частки онлайн ринку, який дозволяє визначити положення конкурентів на ринку і положення вашого проєкту щодо них.